20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
På samme måte som Trondheim? :lol:
Handlet ikke denne posten om Newcastle - Chelsea? Ja jeg har da kjøpt biletten til Hein Andre og skal på min første Newcastle tur... Men Far min har kastet seg på lasset, uten bilett, vi får prøveå få en til han der borte... Jeg har fått i oppdrag å finne hotell, og jeg vet han, jobbet flere år i hotell bransjen, muligens litt sær på hva han vil ha... Derfor... er det noen som vet om noen fine hotell som er rett ved stadion og byen. Gå avstand til begge gjerne!Hørte noe rykter om muligens møte spillerne og omvisning på st.james park... blir dette noe av..ÅHH jeg gleder meg mer enn husmusa gleder seg til juleribba! Etter at jeg fikk bilett tror jeg vi vinner 3-1 igjen.....
Norske sider er jo ikke oppdatert i det hele tatt.. mange sider det står det er ledig og jeg ringer og det er fullt...
The strawberry... Takk Mack... Skal sjekke det ut.. er det der man møtes før kamp? Dvs.. er det der oss nordmenn møtes før kamp? Er det noe tilholdsted som de norske supporterne drar før kampen?