20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manager Tommy Craig  (Lest 10483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #60 på: 04. Mai 2006, 13:06 »
Enig, Souness tok sirkusperioden til nye høyder!

DanMan

• Gjest
Manager Tommy Craig
« Svar #61 på: 04. Mai 2006, 13:21 »
Sitat fra: "Joakim"
Slutt på sirkus Newcastle? Det sirkuset var jo verre enn noen gang før, mens såpeoperan om Souness pågikk. (...) Mens voksne menn gråt da Keegan trakk seg, og flere trakk oppgitt på skuldrene når Sir Bobby fikk sparken, så jublet en hel by som om vi hadde vunnet ligagull når Graeme Souness fikk sparken. Var ikke Souness-perioden mer sirkus enn noen gang før, så vet ikke jeg.

Har du noen form for saklig belegg for den første kommentaren din der? Hvilket sirkus var verre enn noen gang? Souness styrer ikke media, ei heller folks meninger. OM så hele verden ville ha Souness sparket kan du ikke kalle det et sirkus fordet, kan du vel?

Og du begynner nå plutselig å sammenligne med Bobby og Keegan, selv om du vitterlig ga uttrykk for at Dalglish og Gullit gjorde ting bedre enn Souness i din foregående post. Litt konsekvent bruk? Ingen gråt vel strie strømmer da Gullit og Dalglish ble sparket?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #62 på: 04. Mai 2006, 18:16 »
Sirkus i media har det da vært lenge før Souness satte foten i Newcastle. Men sirkus på SJP er det slutt på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #63 på: 04. Mai 2006, 21:15 »
Sirkuset ble det brått slutt på da apekatten fikk sparken :lol: Nå har vi kun en hvalross igjen i styret, og han kan ingen gode triks :lol:  :lol:
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #64 på: 05. Mai 2006, 18:01 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sirkus i media har det da vært lenge før Souness satte foten i Newcastle. Men sirkus på SJP er det slutt på!

Sirkus på SJP kommer det nok sannsynligvis aldri til å bli slutt på. Det bare veksler mellom å være sirkus, såpeopera og en "anstalt" for voldsmenn, voldtektsmenn og andre fanter.

Det har alltid vært sånn, og kommer sannsynligvis alltid til å være sånn.

Uansett. Mitt poeng er at sirkuset ikke ble mindre etter at Souness overtok. Men større ble det heller ikke. Men tidligere hadde vi folks sympati. Under Souness var det ingen som syntes synd på oss. Av en veldig vesentlig grunn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #65 på: 05. Mai 2006, 19:47 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Uansett. Mitt poeng er at sirkuset ikke ble mindre etter at Souness.

Javel. Kem er det som skaper usannsynlig kvalme I Newcastle for tidå då ?
Har ikkje hørt om nokon som har fake skade i det sista eller kasta stoler på trenerteamet...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #66 på: 05. Mai 2006, 19:53 »
Jeg sa etter at Souness O V E R T O K!
Souness er borte nå, og da er det ingen som trenger å kaste stoler eller fake skade.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Manager Tommy Craig
« Svar #67 på: 08. Mai 2006, 13:27 »
For the record, det ble vel slutt på stolkastingen da Souness overtok, og det skulle ikke forundre meg om at det hadde en viss sammenheng (les: Bedre kustus).

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Manager Tommy Craig
« Svar #68 på: 10. Mai 2006, 22:07 »
Siden tråden heter "Manager Tommy Craig" må jeg få lov til å skyte inn at det ser ut som om han blir en del av A-lagsmanagerteamet neste sesong, og at godeste Lee Clark blir trener for reservelaget.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!