20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manager Tommy Craig  (Lest 10539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Manager Tommy Craig
« Svar #30 på: 21. April 2006, 17:05 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Bravo!
DanMan har skjønt alt :D

Eller misforstått alt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #31 på: 21. April 2006, 17:22 »
Jepp, og som sagt mangler dessverre Souness de taktiske og motiverende egenskapene for å lede et så utrolig talentfullt lag. Hvilket er synd, men en realitet, derfor skal en ny, dyktig manager ta over dette spennende laget han har bygget opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

playah

• Supersub
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #32 på: 21. April 2006, 17:41 »
souness har kontkter bare i storbritania og tyrkia....han har ikke andre kontakter enn det :wink: .
souness hadde en plan før hver kamp, men han hadde ikke noe slagplan, man så det med engang man lå under 1-0så så det ut som at man hadde  gitt opp kampen, før den egang hadde startet....Newcastle hadde ikke noe taktikk, struktur i laget da souness og sine disipler var i klubben :wink:

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #33 på: 21. April 2006, 18:40 »
Lurer på hvilken klubb Souness kommer til. Er noe i hele tatt som vil ha han som manager.  Souness=nederlag.

DanMan

• Gjest
Manager Tommy Craig
« Svar #34 på: 24. April 2006, 11:59 »
Sitat fra: "VepsoO"
er det dette du kaller disiplin??

Meget overraskende at dette kom opp som et motargument...

Nei, dette er selvsagt ikke disiplin. På ingen måte! Men jeg tror de fleste med en viss ansiennitet som Newcastle-supporter vil kunne være enig med meg i at etter at Souness tok over, har antallet medieoppslag (type negativt) sunket til et minimumsnivå.

Dessuten løste Souness konflikten på en meget god måte, og lot begge få en sjanse til. Bowyer fikk vel en historisk streng straff, men godtok selvsagt den, da han visste at han hadde gått laangt over streken.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #35 på: 24. April 2006, 13:06 »
Syns de fleste media oppslagene var negative under Sounees. Roeder er mye flinkere til å få frem det positive!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #36 på: 24. April 2006, 13:48 »
Alt Roeder sier sies i en positiv tone. Han gidder ikke klage på dommeren, han gidder ikke klage på "bad luck". Roeder er kun fokusert på det han og laget hans faktisk kan gjøre noe med. Roeder har fått laget til å tenke positivt i alle situasjoner. Vi gir ikke lenger opp når vi får et mål imot. Vi henger ikke med hodet. Istedet har han fått spillerne til å krumme nakken, brette opp ermene og jobbe steinhardt for å komme tilbake kjappest mulig.

Da sier det seg også selv at alle mediaoppslagene nå er mye mer positivt vinklet, enn under Souness.

Det var selvsagt hyggelig av Souness å gi Dyer og Bowyer en ny sjanse når alle andre ville kastet begge to på hodet og ræva ut av klubben. Og selv om jeg er veldig glad for at de to ble i klubben, så synes jeg Souness hadde silkehanskene på etter den episoden, mens han brukte jernstanga og slo etter Bellamy.
Jeg vet ikke helt om jeg liker den policyen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #37 på: 24. April 2006, 13:52 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Syns de fleste media oppslagene var negative under Sounees. Roeder er mye flinkere til å få frem det positive!

Langt ifra enig. Synes Alan Oliver slenger med leppa mer enn noen gang. Det er stort sett Luque, Bowyer og Boumsong som får gjennomgå.

Er en grunn til at Ameobi, Bowyer, Babayaro og Zogbia nekter å la seg intervjue av tullingen.

Roeder har faktisk vært negativ et par ganger. Begge gangene mot Alan Oliver og NEwcastle pressen. Med god grunn.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #38 på: 24. April 2006, 13:57 »
Men du kan da umulig være enig i at det er en mye større positivisme i presseoppslagene nå enn tidligere. Alan Oliver skal ikke telle for alle engelske sportsjournalister.
Alan Oliver er bare en liten kødd, som vi ikke trenger bry oss nevneverdig om.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Manager Tommy Craig
« Svar #39 på: 24. April 2006, 14:01 »
Sitat fra: "Joakim"
Men du kan da umulig være enig i at det er en mye større positivisme i presseoppslagene nå enn tidligere. Alan Oliver skal ikke telle for alle engelske sportsjournalister.
Alan Oliver er bare en liten kødd, som vi ikke trenger bry oss nevneverdig om.

Som jeg sa lenge før Roeder ble ansatt. Newcastle er veldig lik byen Bergen. Går det bra lever pressen og supporterene på skyer. Går det til helvete et par kamper er alt helsvart. Det er svært lite som skiller himmel og helvete i den byen. Spesielt blant pressen.

De store engelske avisene synes jeg har oppført seg helt greit. Det er Alan Oliver og McDonalds som jeg har fått nok av.

Det kommer langt mer fornuftige ting ut av kjeften på John Beresford når han har sin spalte, sammenlignet med tegneseriemannen "Supermac".
    "Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
    • Kaptein
      • Vis profil
    Manager Tommy Craig
    « Svar #40 på: 24. April 2006, 15:03 »
    Ta det med ro, Asbjørn. Når har Supermac noensinne vært kjent for sin intelligens? Han var aldri kjent for det som fotballspiller, og aldri etter at hans karriere var over. Supermac er litt som Odd Iversen i mine øyne, en fantastisk fotballspiller, men ikke den mest intelligente personen på jord. Begge ble gode venner med Kong Alkohol etter karriereslutt, og ingen av dem bør taes seriøst. Jeg er sikker på at Supermac har like mange røverhistorier fra sin tid som Ivers har fra sin.

Du kan ikke gjøre regning med å få noe intelligent ut av Supermac eller Alan Oliver. Så hvorfor henger du deg så voldsomt opp i det? Pressen er veldig glad i tabloidkulturen, som både Oliver og Supermac er representanter for. Og du vet utmerket godt at det aldri i verden hadde vært rom for Arne Scheie og Drillo på TV2. For dem er det ille nok med Nils Johan Semb. Vi vet alle at Ivar Hoff er stokk dum. Vi vet alle at han ikke skal taes seriøst. Det er ingen som gidder å bry seg om det lenger. Så hvorfor bryr vi oss så voldsomt om Supermac og Oliver? Det er jo like store klovner som radarparet Lersveen og Hoff.

John Beresford er en helt annen type enn Supermac. John Beresford har noe å fare med. Hør på Bez. Gi blanke f... i Supermac.
    Enkelt og greit.

Ingen grunn til å hisse seg opp.

Kristoffer

• Kaptein
      • Vis profil
    Manager Tommy Craig
    « Svar #41 på: 25. April 2006, 19:48 »
    Det var selvsagt hyggelig av Souness å gi Dyer og Bowyer en ny sjanse når alle andre ville kastet begge to på hodet og ræva ut av klubben. Og selv om jeg er veldig glad for at de to ble i klubben, så synes jeg Souness hadde silkehanskene på etter den episoden, mens han brukte jernstanga og slo etter Bellamy.
    Jeg vet ikke helt om jeg liker den policyen.

Det er jo bare vås! En ting er at Bellamy gjorde noe mye værre, en annen ting er at Bellamy hadde gjort idiotiske ting allerede tidligere den sesongen, mens Dyer og Bowyer hadde holdt seg i skinnet frem til da.
    Ja, er enig i det andre du nevner, men laget står sammen nå og er ikke lengre Premier Leagues "Spice  Boys". Sirkus St. James' Park er historie for øyeblikket mens fremtiden ser glimrende ut!
    ...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
    • Kaptein
      • Vis profil
    Manager Tommy Craig
    « Svar #42 på: 26. April 2006, 16:01 »
    HVA var det egentlig Bellamy gjorde som var så forbanna mye verre enn at to spillere ut av det blå flyr i tottene på hverandre som om det var liv det gjaldt?
    Jeg har allerede forklart i Bellamy-tråden hva Bellamy FAKTISK gjorde. Og hadde manageren ønsket det, så kunne han utmerket godt ha dysset ned det hele. Og han kunne unngått at Bellamy gikk til pressen. Les innlegget mitt der, og svar meg der, så slipper vi å bruke denne tråden til å diskutere det samme.

Kristoffer

• Kaptein
      • Vis profil
    Manager Tommy Craig
    « Svar #43 på: 26. April 2006, 16:54 »
    HVA var det egentlig Bellamy gjorde som var så forbanna mye verre enn at to spillere ut av det blå flyr i tottene på hverandre som om det var liv det gjaldt?
    Jeg har allerede forklart i Bellamy-tråden hva Bellamy FAKTISK gjorde. Og hadde manageren ønsket det, så kunne han utmerket godt ha dysset ned det hele. Og han kunne unngått at Bellamy gikk til pressen. Les innlegget mitt der, og svar meg der, så slipper vi å bruke denne tråden til å diskutere det samme.

Istedet for å diskutere samme møkkadungen i to tråder kan du se litt av det jeg har nevnt i den andre tråden.

DanMan

• Gjest
    Manager Tommy Craig
    « Svar #44 på: 27. April 2006, 09:25 »
    Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
    Sirkus St. James' Park er historie for øyeblikket mens fremtiden ser glimrende ut!

Riktig! Og det mener jeg ansettelsen av Souness skal ha særdeles mye av æren for.

Joakim: Silkehansker? Kaller du en historisk bot fra klubben som silkehansker? Han ga de en sjanse fordi det var en engangshendelse. Klaget du ikke på Souness sine man-managment-skills? Dette må i så tilfelle være et godt motargument?

Bellamy fløy i flint når det passet ham (på flyplasser, på pub, i media og sikkert endel andre steder  :lol: ), og det er ikke snakk om at Souness kunne hindret han i å gå til media. Hvordan da? Fysisk hindre han? Han løy for å skåne Bellamy, noe Bellamy ikke forsto og blåste ut om alt unødvendig. JA, Souness gjorde feil i å fortsette drittslenginga offentlig, men det var jaggu ALT han gjorde feil i den saken også.