20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: En ny Def.min i sikte?  (Lest 4088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
En ny Def.min i sikte?
« Svar #15 på: 19. April 2006, 19:37 »
Sitat fra: "annern"
Jeg mener bestemt at vi ikke trenger flere sentrale midtbanespillere. Vi Emre og Parker fra start, Bowyer og Dyer som backup. Vi heller kjøpe forsvarspillere.

Enig. Absolutt første-prì i sommer bør være å skaffe noen forsvarere. Helst en spillende forsvarer, som kan starte angrepet og være med i det offensive spillet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
En ny Def.min i sikte?
« Svar #16 på: 24. April 2006, 20:58 »
There's no such thing as a free lunch.

Uansett om ein heiter Boateng og kjem på grunn av Bosmandommen, så vil han fortsatt kreve sign on fee, samt løn. Ja, du hørte riktig. Mannen kjem til å kreve løn!!! :O

Ja, gratis er relativt. Det ein må sjå på i bosmantilfeller er om ein er villig til å betale løna til spelaren, noko ein ikkje bør vere i Boateng sitt tilfelle. Han heldt ikkje mål viss Newcastle skal kjempe i toppen av Premier League neste år. Og det skal klubben...

Det finnst nok fleire andre defensive spelarar som kan vere backup for Parker, som i tillegg er bedre enn Faye. Forutan Boateng.

Eg kan seie ja til transferen, viss Faye går, og Boateng får ei lågare lønspakke enn det Fayemannen har no. Merka på laurdag at Faye berre kjører ein A3, noko som tyder på at han har mindre enn gjennomsnittet av løna i stallen. Heldigvis...