20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - WBA, 22 april.  (Lest 45347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - WBA, 22 april.
« Svar #195 på: 24. April 2006, 17:11 »
Eg satt på rad P, plass 0014. Var ein del nordmenn rundt meg... Faye må ut, det er klart. Men desverre, så er vel han den beste som kan spele sentral midtbane med dei skadane me har... Må skaffe bedre bredde i laget enn det ein har no..

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 24. April 2006, 18:48 »
kan ikke helt for d men har utrolig sans for amdy faye, og jeg synes han er veldig bra. jeg som bare så highlights fra kampen så at han var der han skulle, og han hadde to bra skuddforsøk. om ikke førstevalg med komplett stall, så er han i så fall en perfekt backup som anker!!!

begynner å bli mektig lei av klaging på denne spilleren
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 24. April 2006, 18:58 »
Enig med deg Fredrik. Jeg har faktisk sett Faye ganske mye og synes han er perfekt som backup! I tillegg klager han lite og er fint stallfyll. Kall meg idiot, men jeg mener at han ikke er LANGT under kaliberet til Scott Parker. Ser ikke at Faye gjør så mye feil, og innsatsen er upåklagelig.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 24. April 2006, 18:58 »
lee clark og nicky butt er 2 spillere som burde ryke før faye ja!
lt;3 Newcastle <3

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 24. April 2006, 19:13 »
Nei, nei, nei, nei.

Bowyer treff ballen. Faye lurer på korleis ballen ser ut. Butt bør ut, ja.

Ja, han hadde to skudd mot mål i kampen, så vidt eg kunne telle. Men betyr det at han gjorde to gode skudd? Ja, dei hadde retninga, men styrken bak skuddet var kritikkverdig. På eine skuddet var det slik at eg lurte på om han bomma på mål. Jippi, for ein backup.

I Newcastle United bør spelarar som er sett på som backup inneha ein viss kvalitet. Det er ikkje slik at spelarar som er sett på som backup er der pga behov for listefyll. Ein som er backup, skal faktisk kunne spele i Premier League, og det på eit visst nivå. Ellers kunne eg like godt fått eit trøyenummer i klubben, og berøre ballen med foten på ein meir eller mindre god måte.

I ein toppklubb må backups vere mulige førstelagspelarar i konkurrerande lag. Eg ser ikkje Faye som førstelagsspelar i Tottenham, Arsenal, osv.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 24. April 2006, 21:11 »
West B. var helt elenig og newcastle vant fult fortjent. Var sjøl på den kampen satt i "Platinum club" . Synd jeg ikke fikk sett Luque gjøre sin andre skåring for newcastle.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Noreng

• Gjest
« Svar #201 på: 24. April 2006, 21:28 »
Jeg var på kampen. Jeg vet hvem Morten var tror jeg:P Satt du nesten ytterst? Isåfall møtte jeg deg igjen 3 ganger senere:P

Satt du innerst ved siden av de to jentene Leslie?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 24. April 2006, 22:34 »
Intressant tema det der med Faye.
Men faktum er, at Faye hadde ganske sikkert gått rett inn på som anker/def. midt på hvilket som helst Pl lag nedenfor 10 plass. Innse det.
Når det gjelder lag fra 10 plass og opp, så mangler han nok littegrann på de beste, men han er rask-bevegelig-teknisk-har forståelse-har ro med ball pluss andre ting.

Newcasatles sentrale midtbane hadde dog med komplett stall trolig sett slik ut
Scott Parker - Emre

Og trolig med bowyer som 3 valg, vil faye få lite spilletid når alle er skadefri.
men som et anker, foran midtstopperne, så er han på et meget høyt nivå, han passer den rollen perfekt...

håper han fortsetter å utvikle seg...

For all del ikke selg denne mannen...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 24. April 2006, 22:40 »
Nesten "ytterst" ja, sjølv om det var mot midten... :) satt der i den nyinnkjøpte drakta, med Parker på ryggen. :) Kjøpt den dagen Shearer la opp......... DET kjem eg til å huske.

Ja, eg såg eit par av folka eg såg på stadion både i Newcastle og i Sandefjord... :)

Som ein liten trivialitet. Det vart meldt av Newutd.com at Roeder fekk "som forventa" dispensasjon til å drive på med magien i Newcastle meir enn dei 12 vekene. Turguiden min på St. James' snakka fredag om at Roeder ikkje fekk dispensasjon, og at kampen mot WBA var hans siste som "offisiell" Caretaker. :P

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 25. April 2006, 14:35 »
Sitat fra: "Noreng"
Jeg var på kampen. Jeg vet hvem Morten var tror jeg:P Satt du nesten ytterst? Isåfall møtte jeg deg igjen 3 ganger senere:P

Satt du innerst ved siden av de to jentene Leslie?

Ja, satt ved siden av de jentene, du hadde vel lyst hår, viss eg ikkje tar feil, såg deg bare ein gang eg...og det var på stadion, du tok vel  ikkje båt du?
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 25. April 2006, 19:47 »
Lite lyst hår på meg... :P tok fly...