20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - WBA, 22 april.  (Lest 45343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - WBA, 22 april.
« Svar #165 på: 22. April 2006, 17:57 »
Jøss, bra Ameobi ! Skulle akkurat skrive at han er så lite klinisk og rett på sak, men han gjorde en fin avslutning :D

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #166 på: 22. April 2006, 17:59 »
Jaja, 3-0 er ikke dårlig. Flott sistemål av Shola Ameobi. Og hvilken pasning av N'Zogbia, perfekt.

Men likevel skuffende at ikke Luque fikk spilletid, det har han fortjent etter kampen mot Sunderland

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #167 på: 22. April 2006, 18:01 »
Perfekt resultat   :D Skal Amøba virkelig bikke 10 mål i år altså, hvem skulle trodd det? Zog var jo pinadø magisk på sentral midt også han. Var vel det i utgangspunktet men godt gjort å omstille seg. Pattison viser at han er en mann for fremtida og Choppis bør vel få ny kontrakt nå. Det mener i alle fall jeg, kjempe god squad player!
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

folesvert

• Gjest
« Svar #168 på: 22. April 2006, 18:04 »
Trodde dette skulle bli vanskeligere enn det ble ... fy faen for et drittlag West Brom er ... og så overlegne vi var i dag, selv om andreomgangen var ganske tam. Full kontroll bakover ... deilig å se.

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #169 på: 22. April 2006, 18:06 »
Chopra viser vel at han ikke er god nok for nivået.. Mister ballen alt for lett, gang på gang. Ameobi derimot imponerer, drar av spillere og kommer til sjanser. Kald var han også ved den siste scoringa. Så bare andreomgangen jeg nå. Av det jeg så var Ameobi den klart farligste spilleren utpå der.
Ellers bra resultat selv om det ikke akkurat var noen storkamp.
Svart Hvitt

folesvert

• Gjest
« Svar #170 på: 22. April 2006, 18:06 »
... Sholadinho ja - den var god. Virker å spille uten nerver, men det er kanskje bare pokerfjes!?!?!?

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #171 på: 22. April 2006, 18:13 »
Chopra har tross alt skaffet oss to straffer og scora et mål på de siste tre kampene. Det skal han ha jævli mye cred for. I tillegg brystet han perfekt ned ballen til Zog som slo assisten til Amøba..jeg mener han er god å ha i stallen. Forstår selvfølgelig om han vil vekk da, for noe førstevalg blir han aldri.
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #172 på: 22. April 2006, 18:14 »
Sitat fra: "Zzyzx"
Chopra viser vel at han ikke er god nok for nivået.. Mister ballen alt for lett, gang på gang. Ameobi derimot imponerer, drar av spillere og kommer til sjanser. Kald var han også ved den siste scoringa. Så bare andreomgangen jeg nå. Av det jeg så var Ameobi den klart farligste spilleren utpå der.
Ellers bra resultat selv om det ikke akkurat var noen storkamp.

Syns Chopra gjorde en veldig bra jobb på topp. Han hadde jo nesten en assist og i dag! Da han skjøt og returen havnet hos Solano

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #173 på: 22. April 2006, 18:19 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"

Syns Chopra gjorde en veldig bra jobb på topp. Han hadde jo nesten en assist og i dag! Da han skjøt og returen havnet hos Solano

Merk at jeg bare så andre omgang, men her var det meste tafatt og svakt av ungutten. Nesten en assist i en kamp der det scores 3 mål er vel heller ikke kjempemye å hoppe i taket for.
Svart Hvitt

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #174 på: 22. April 2006, 18:21 »
Han spilte ikke så værst, men det han først og fremst skal ha cred for er innsatsviljen....fy faen det er sjelden man ser en spiller som løper rundt med den iveren....kjemper for hver bidige ball selv om han kanskje mangler det lille ekstra, syns han er en fin squad player, men tror han ikke orker det nok et år og det skjønner jeg godt.

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #175 på: 22. April 2006, 18:30 »
Amdy Faye må jeg også få nevne. Hver gang han gikk inn i en duel fikk han frispark imot. Så vel heller nesten ingen avleveringer fra ham som havnet der de skulle. Han var jeg i allefall lite imponert over.

Pattison, hvordan spilte han? Bra som at han holdt sdtandarden, eller bra til at han bare er ung og fersk?
Svart Hvitt

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #176 på: 22. April 2006, 18:32 »
Skammelig at Pattison ble tatt ut, man burde heller tatt ut Faye som iallefall er mange nivå under PL. For en kløne"

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #177 på: 22. April 2006, 18:38 »
Meget god kamp av Newcastle, spesielt 1.omgang. I 2.omgang gjorde innbytterne Inamoto og Kanu en god figur og Newcastle slet litt, men det ble aldri noe særlig farlig. Ameobi satte prikken over ìen med en flott avslutning alene med keeper. Straffen skulle aldri vært straffe. Forseelsen skjedde på ca 17 meter. Ellers er det mulig at Ameobi var i offside på 3-0-scoringen. Fullt av jublende engelskmenn som hopte foran meg etter scoringen, så fikk aldri sett reprisen.

Spillerbørs:

Given 7
Moore - 7,5
Carr 7
Bramble 7
Babayaro 7
Pattison 7
Faye 7
N'Zogbia 7
Solano 8
Ameobi 8
Chopra 7

Skuffende at ikke Luque fikk sjansen. Chopra er for lett på dette nivået her, selv om han gjorde en grei jobb i dag.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #178 på: 22. April 2006, 18:43 »
Sitat fra: "Nordin"
Meget god kamp av Newcastle, spesielt 1.omgang. I 2.omgang gjorde innbytterne Inamoto og Kanu en god figur og Newcastle slet litt, men det ble aldri noe særlig farlig. Ameobi satte prikken over ìen med en flott avslutning alene med keeper. Straffen skulle aldri vært straffe. Forseelsen skjedde på ca 17 meter. Ellers er det mulig at Ameobi var i offside på 3-0-scoringen. Fullt av jublende engelskmenn som hopte foran meg etter scoringen, så fikk aldri sett reprisen.

Spillerbørs:

Given 7
Moore - 7,5
Carr 7
Bramble 7
Babayaro 7
Pattison 7
Faye 7
N'Zogbia 7
Solano 8
Ameobi 8
Chopra 7

Skuffende at ikke Luque fikk sjansen. Chopra er for lett på dette nivået her, selv om han gjorde en grei jobb i dag.

Hvordan kan en chopra som du sier er for lett få 7? Og hvordan i all verden kan en helt rævva Faye få 7?
Svart Hvitt

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #179 på: 22. April 2006, 18:48 »
Selv Andy O'Brien har fått både 7 og 8 på børsen i en eller annen kamp. Det betyr ikke at han er god nok for PL for det. Chopra har fått mange sjanser nå og er langt i fra god nok på dette nivået, men som jeg skrev ovenfor hadde han en grei match i dag. Skaffer oss straffe, jobber bra og er nest sist på 1-0-scoringen. Ellers var han ikke noe særlig. Les hele innlegget mitt før du kommenterer neste gang.

Når det gjelder Faye så gjorde han en god defensiv innsats i dag. Han og N'Zogbia er forskjellige spillertyper som hadde forskjellige oppgaver i dag. N'Zogbia er den som skal skape noe offensivt, mens Faye skal sope opp ballene og fungere som et skjold foran forsvaret. Jeg synes at begge klarte å gjøre jobbene sine til en viss grad i dag. Ingen kanonkamp, men i hvertfall godkjent.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!