20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Craig Moore  (Lest 17134 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #15 på: 17. April 2006, 21:30 »
Synes Bramble har spilt vel så bra som Craig Moore. Og Moore har vært stabil i det siste...

Synes vi skal beholde Bowyer etter den innsatsen han har vist i det siste...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #16 på: 17. April 2006, 21:38 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Synes Bramble har spilt vel så bra som Craig Moore. Og Moore har vært stabil i det siste...

men hvis Bowyer selv vil vekk er jeg ganske sikker på at både Newcastle og han selv er best tjent med at han forlater oss i sommer. Men frem til det øyeblikk må vi gjøre alt vi kan for å få han til å bli!

Men tilbake til Moore, et noe ubeskrevet blad for mange (tror jeg), han fortjener en egen tråd her!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #17 på: 18. April 2006, 10:14 »
Sitat fra: "chickenman"

men hvis Bowyer selv vil vekk er jeg ganske sikker på at både Newcastle og han selv er best tjent med at han forlater oss i sommer. Men frem til det øyeblikk må vi gjøre alt vi kan for å få han til å bli!

Men tilbake til Moore, et noe ubeskrevet blad for mange (tror jeg), han fortjener en egen tråd her!

Bowyer uttalte nylig at han gjerne blir i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #18 på: 18. April 2006, 10:46 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "chickenman"

Bowyer uttalte nylig at han gjerne blir i Newcastle.

Takk for betryggende info, noe som tydligvis har gått meg hus forbi, men da ser jeg iallfall ingen grunn til at Bowyer skal segles. Og spesielt ikke for å handle inn en annen sentral midtbanespiller.
Bowyer har en rufsete fortid (ja jeg vet det), men han har blitt tilgitt for den episoden som fant sted på St.James mot Villa ifjor, og da skal det ikke brukes mot ham. Det som har skjedd i forkant av det var man også inneforstått med og da skal ikke det endres på nå. Særlig ikke da Lee har spilt noen gode kamper for oss i den senere tid, uten å være idiot!

DanMan

• Gjest
Craig Moore
« Svar #19 på: 18. April 2006, 15:31 »
Hvis Lee oppriktig talt vil bli skal han selvsagt det! Ingen kan erstatte Lee Bowyer, enkelt og greit. Han bidrar med en enorm løpsvilje, entusiasme og innsats det knapt finnes maken til, og i alle fall ikke i én kropp. Han er en ressurs, og i sin beste alder som fotballspiller.

DanMan

• Gjest
Craig Moore
« Svar #20 på: 19. April 2006, 09:06 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Moore er en skikkelig råtass. Liker spillestilen hans veldig godt.

Helt enig! Problemet må bli at han er garantert en utestengelse eller to i løpet av en full sesong, så det er bra vi har god backup-dekning med Bramble (da Taylor er tilbake).  :lol:

Moore satte til og med klubb foran land, da han var bestemt på å spille en kamp i svart-hvitt før eventuelle beskjeftigelser med Australia, og slikt er selvsagt positivt.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #21 på: 19. April 2006, 19:52 »
jeg mener at vi trenger en forsvars spiller, og det må bli Woodgate(som får lønn av hvor mye han spiller :wink: ).han er helt konge da han spiller.
så trenger vi kanskje 2 spisser, og sterk ønske om Nihat og Kuyt, Nihat kan vi hente gratis i sommer.Boa morte kan vi oxo hentes gratis i sommer.
viss jeg ikke tar feil så er Glenn Johnsen høyre og venste back og han vil koste rundt 3mill pund.
Woodgate vil koste rundt 6millpund eller bytte med Luque(real er kin på han).
kuyt vil koste rundt 10mill pund før VM.
nihat og boa morte gratis :lol: .
mens spillere vi kan selge er:
Boumsong 4mill pund
butt 1.5mill pund
faye 1mill pund

det eneste som kan stoppe Newcastle her er spiller lønningene til disse spillerene.

Ps: Moore har sagt at etter at kontrakten hans løper ut så har han lyst tilbake til australia

DanMan

• Gjest
Craig Moore
« Svar #22 på: 21. April 2006, 10:30 »
Enig i mye av det du sier her playah.

Woodgate med en lønn-per-kamp-kontrakt hadde vært gull.

Nihat på free transfer håper jeg vi benytter oss av. Han vil tilføre fart, noe vi ikke har altfor mye av. I tillegg er han selvsagt en god fotballspiller.

Kuyt er helt klart av de spissene folk flest har tro på skal kunne klare å "erstatte" Shearer.

Boa Morte på free transfer? Han signerte jo ny kontrakt i fjor, og den gikk vitterlig frem til 2010? Uansett tviler jeg litt på at han blir hentet. Han var jo mirakuløst for dyr i sommer, da vi heller hentet Luque (for en større sum), og selv om jeg liker han meget godt, er det neppe spilleren vi har mest bruk for. Skulle Luque dra, er saken selvsagt en helt annen.

Som back vil jeg heller hente inn Phillip Lahm enn Glen Johnson. Antar de er noenlunde i samme prisklasse, og Johnson har strengt tatt ikke overbevist meg.

Å selge både Butt og Faye er vel heller ikke tidenes sjakktrekk? Vi trenger en defensivt orientert midtbanespiller som back-up for Parker, og selv om alle kunne ønsket en best mulig spiller, må vi huske på at slike spillere som regel ikke "nøyer" seg med å være back-up.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #23 på: 21. April 2006, 10:40 »
Kan ikke noen endre overskriften på denne tråden til det mannen egentlig heter? Irriterende å se på!

DanMan

• Gjest
Craig Moore
« Svar #24 på: 21. April 2006, 10:42 »
Er det ikke trådstarter som primært må det? Vi får rope på Tønsberg!  :wink:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Craig Moore
« Svar #25 på: 21. April 2006, 11:28 »
Hva får dere til å tro at Woddy skulle gått med på noe slikt?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

DanMan

• Gjest
Craig Moore
« Svar #26 på: 21. April 2006, 11:30 »
Sitter med inntrykk av at Woody liker Newcastle meget godt, og dersom Real skal drive med opprydning og hente inn andre midtstoppere, hvorfor ikke? Han får jo selvsagt en grunnlønn uavhengig av opptredener, men den vil ikke være på "vanlig" nivå.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #27 på: 21. April 2006, 11:31 »
Tviler sterkt på at Woddy ville gått med på noe slikt. Han er jo tross alt proffesjonell, og ville nok heller gått til en klubb som gav han full lønn, framfor en klubb som bare gav lønn om han ikke var skadet.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

DanMan

• Gjest
Craig Moore
« Svar #28 på: 21. April 2006, 11:34 »
Folk var vel ikke steinsikre i at Owen skulle komme heller? Eller at Shearer skulle spille i år? De snodigeste ting kan skje, og jeg tror absolutt på at dette er realistisk.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #29 på: 21. April 2006, 11:35 »
Men nå spiller verken Shearer eller Owen på en slik lønn... Jeg har liten tro på at Woddy kommer tilbake, men det kan skje. Jeg har derimot ingen tro på at han kommer hvis lønnen blir slik dere beskriver den.