20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223904 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #135 på: 16. Sep. 2007, 14:45 »
Link

Taylor set to quit if dropped
Sep 16 2007

by Neil Farrington, Sunday Sun

TOMORROW is D-Day in Steven Taylor’s contract dispute with Newcastle.

If, as he fears, the defender is dropped for new boy Habib Beye for the visit to Derby, he is set to tell United he is prepared to leave in January.

Taylor has already turned down one contract offer described by his dad, Alf, as “completely inadequate”.

And both father and son are understood to be angry that United boss Sam Allardyce criticised Taylor Sr for speaking out on the issue.

But with Taylor being dropped at Derby a more likely prospect than Newcastle chairman Chris Mort meeting his £30,000-a-week wage demands, talks planned between the two parties for Wednesday look set to fail.

And that will alert Liverpool, Manchester United and Chelsea to the possibility of persuading the Magpies to part with Taylor in January.

Allardyce is also ready to upset goalkeeper Shay Given by keeping faith with his long-time understudy Steve Harper at Derby.

Meanwhile, Newcastle have no fears over main backers Northern Rock’s problems, having already received most of the money from their £25 million sponsorship deal up front.

Stemmer dette tror jeg Tayls må roe seg ned et parogtredve hakk....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 16. Sep. 2007, 14:56 »
Klarer BigSam å "fucke" opp(det vil si provosere frem salg) Taylor og Given så kan han jaggu dra seg til helvette for min del..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #137 på: 16. Sep. 2007, 14:59 »
Hvis det stemmer er det latterlig av Taylor. Kan virke som om Steven (og faren) har letta en smule etter suksessen, så nå er der på tide å gå inn for landing både for Taylor jr og senior, ellers er jeg redd dette ender med krasj landing...
Utrolig skuffende om dette stemmer. Hadde jeg faktisk ikke trodd om Taylor, men vi kan jo håpe at dette er bullshit fra journalisten og at dette ikke stemmer med sannheten. Taylor skal jo bli vår nye konge, og da er ikke slik oppførsel akseptabelt.

Men om dette stemmer så håper jeg Big Sam setter gutten ut av laget og får han ned på jorda igjen.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #138 på: 16. Sep. 2007, 14:59 »
Lukter søndagsvås lang vei. Ingen kilder, ingen konkrete ting er referert. Bare avisens antagelige kjennskap til hva Steven Taylor tenker og hva Newcastle ved Chris Mort tenker. Vil bli veldig sjokkert om ikke Steven Taylor saken ordner seg.

Skulle dette mot all formodning stemme så er det bare å selge. Ikke interressert i å ha en spiller som ikke tåler å bli benket i en kamp og skriker "selg meg!" så snart man ikke får viljen sin umiddelbart. Igjen har jeg lite tiltro til mye av det avisene skriver om dette, og at meninger og utsagn blir vridd og tillagt Taylor senior og junior uten at de har rot i virkeligheten.

Taylor er en spiller som etter min erfaring er profesjonell, lojal og ønsker å spille for Newcastle. At han vil ha en god kontrakt ser jeg på som en selvfølge, og mener også at han fortjener det. Ikke i lønnstoppen, men i det minste samme vilkår som sine likemenn i stallen. Regner med at dette går i orden iløpet av kort tid.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #139 på: 16. Sep. 2007, 15:08 »
Klarer BigSam å "fucke" opp(det vil si provosere frem salg) Taylor og Given så kan han jaggu dra seg til helvette for min del..

Uenig med deg, om hverken Given eller Taylor tåler benking og hyler at de vil selges så har de ikke rett instilling til det å spille for en fotballklubb. Man får bite tenna sammen, doble innsatsen og gjøre det umulig for manageren å benke dem. Hvis man over tid ikke får sjansen så er det en annen sak. Men det er på ingen måte Sam Allardyces ansvar at spillere ikke tåler konkurranse.

Igjen, tror ikke at hverken Taylor eller Given kommer til å kreve salg om de benkes noen kamper da begge har framstått som svært ekesmplariske og profesjonelle så langt i karrierene sine. Ser på disse skriveriene som det reneste oppspinn og overdrivelse av aviser som er sensasjonskåte.

Hvor mye av alt våset som har vært skrevet om at Owen vil vekk, Martins vil vekk, Ashley vil ha bort Allardyce, Deco klar, Beye vil ikke spille for Newcastle, "Newcastle har bare 5mill å handle for, etc, etc, har stemt?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 16. Sep. 2007, 15:10 »
Beye ville ikke til Newcastle stemte jo, var jo rein u-turn av han. Men det tilhører en annen sak!
Jeg liker ikke nyheten med tanke på at det kommer fra lokalpressen, som ikke helt uten videre kommer med slike tøvnyheter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #141 på: 16. Sep. 2007, 15:24 »
Tja, selv om det er lokalpressen, så er det likevel tynt med dokumentasjon. Pleier ofte å være henvist til (rett nok obskure) kilder som innsidere eller lignende. Slik jeg leser dette så har journalisten rasket ihop det som har vært skrevet i ulike artikler og hostet opp en sak. Men for all del, kan hende det stemmer, men det virker for meg som mer usannsynlig enn sannsynlig utfra slik vi kjenner Taylor.

Det er en viss forskjell på å være misfornøyd og skuffet over første runde med kontraktforhandliger, og det å kreve salg og ikke ville gå i dialog på bakgrunn av at man benkes i en kamp. Hvor mye tøv har ikke vært skrevet om hva Terry og Lampard har sagt og ment? Og vi vet jo hvordan det har gått, gullkantede kontrakter til begge to etter mildt sagt enorme mengder spekulasjoner. Tror nok at mye av dette er oppspinn, og en del av det er taktikk i forhold til å sette premisser for kontraktsforhandlingen.

Angående Beye-saken så vet man vel ikke konkret hva som egentlig var grunnen til at det ikke gikk i boks i første omgang(?), men jeg registrerer at han nå har Newcastledrakt og virker som om han har lyst å spille for oss. Spilleres uttalelser rundt overganger som har gått i vasken er ikke alltid egentlige meninger, men taktiske utsagn for å sikre seg at man fortsatt er ønsket av sine nåværende arbeidsgivere og fans.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 16. Sep. 2007, 16:13 »
Lukter søndagsvås lang vei. Ingen kilder, ingen konkrete ting er referert. Bare avisens antagelige kjennskap til hva Steven Taylor tenker og hva Newcastle ved Chris Mort tenker. Vil bli veldig sjokkert om ikke Steven Taylor saken ordner seg.

Skulle dette mot all formodning stemme så er det bare å selge. Ikke interressert i å ha en spiller som ikke tåler å bli benket i en kamp og skriker "selg meg!" så snart man ikke får viljen sin umiddelbart. Igjen har jeg lite tiltro til mye av det avisene skriver om dette, og at meninger og utsagn blir vridd og tillagt Taylor senior og junior uten at de har rot i virkeligheten.

Taylor er en spiller som etter min erfaring er profesjonell, lojal og ønsker å spille for Newcastle. At han vil ha en god kontrakt ser jeg på som en selvfølge, og mener også at han fortjener det. Ikke i lønnstoppen, men i det minste samme vilkår som sine likemenn i stallen. Regner med at dette går i orden iløpet av kort tid.

100% enig!

Først og fremst tror jeg dette er tull. Taylor har tidligere sagt han vil bli i Newcastle hele karrieren, og da tviler jeg sterkt på at han vil vekk hvis han blir benket i EN kamp! Regner med at Taylor skriver under en ny kontrakt innen kort tid.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 16. Sep. 2007, 17:00 »
Jeg blir naturlig nok skeptisk når noe sånt som dette står i lokalpressen, men det virker heller usannsynlig ja.
Men likevel, Taylor har av og til hatt noen problemer med å holde beina godt planta på jorda, og suksess har litt lett for å gå til hodet på ham, men han roer seg vanligvis fort ned. Taylor skal selvsagt ha en kontrakt som reflekterer hans posisjon i laget, hans erfaring og talent. Han skal selvsagt bedømmes ut ifra kriterier som går på Steven Taylor, og ikke basert på andre unge spillere i klubben. Taylor er ingen John Terry ennå, og skal heller ikke bli betraktet som en. Taylor er en ung, svært lovende forsvarsspiller, som dessverre må finne seg i å jobbe hardt på treningsfeltet for å få en plass på laget, da han for første gang siden han debuterte har fått ordentlig konkurranse om plassen på laget. Den dagen Taylor evt. virkelig blomstrer og realiserer sitt enorme potensiale må man selvfølgelig gi ham en ny kontrakt som reflekterer hans nye status. Men per dags dato skal han ha en kontrakt som tilsier at han er et stort talent og en viktig spiller å ha i stallen, og som sier at han er en mann klubben vil satse på som en viktig del av klubbens fremtid. Og jeg er 100% sikker på at klubb og spiller kommer frem til en løsning på det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 16. Sep. 2007, 18:51 »
Ja, jeg håper selvsagt dette er vås, men tar det ikke som noen selvfølgelighet at det er det.
Angående Beye-saken fortalte Beye i etterkant av overgangen at han ombestemte seg da en lagkamerat i samme alder på Marseille skadet seg stygt, og da forsto Beye at han måtte gripe muligheten til å få spille i PL.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 16. Sep. 2007, 18:55 »
Ja, jeg håper selvsagt dette er vås, men tar det ikke som noen selvfølgelighet at det er det.
Angående Beye-saken fortalte Beye i etterkant av overgangen at han ombestemte seg da en lagkamerat i samme alder på Marseille skadet seg stygt, og da forsto Beye at han måtte gripe muligheten til å få spille i PL.

Det som var saken var at en annen spiller som hadde kontrakt som gikk ut etter denne sesongen skadet seg(langtidsskade), i likhet med Beye som ogsp hadde kontrakt som gikk ut etter sesongen var ingen av de sikre på fornyet kontrakt....og da syntes Beye det var tryggest å signere for Newcastle hvor han fikk tilbud om treårskontrakt.....

Her lukter det penger som en "safety", men forhåpentligvis har vi en spiller som er villig til å blø for drakta..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #146 på: 16. Sep. 2007, 21:17 »

Som jeg sa, så er det ikke alltid at spilleres utsagn sammenfaller med de egentlige grunner, både for at handler går i vasken, og at de går igjennom. Mye det samme i Taylor-saken. Vi kommer helt sikkert til å få høre mye rart fra munnen på både klubb og spiller/agent(faren). Om det de sier er de egentlige grunnene er så som så. Kjenner selv et par spillere som har hatt mer og mindre profilerte overganger som sier en ting til pressen, mens når vi sitter i stua hjemme da sier de noe helt annet. ;) Men for all del, kan godt være at de stemmer også!

Blir iallefall spennende å se hvordan denne Taylor-affæren utvikler seg...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 17. Sep. 2007, 16:20 »
Geordiene føler seg trygge på at Tayls blir. Noen kommentarer:

"Steven Taylor loves this club. I will eat my virtual hat if he leaves within the next 5 years. The Sunday Sun is full of no talent journo's that when they get bored stir rubbish. Dont listen to the idiot's not that I think any of you would've."

""Taylor set to quit if dropped." Hope everyone read this in the sunday sun today like, just goes to show the unintelligent and lazy culture of sports journalism we live in today. One week ago, no one knew about Steven Taylor¿s contract negotiations, and now because some of the particulars were not what he wanted, he is now ¿apparently¿ going to quit if he doesn¿t play against Derby!!! Hahahahaha what an absolute load! A Geordie, playing for the club he loves, doesn¿t play for one game and he is going to leave!! Hope everyone realised the story was only about 3 sentences long, meaning that it had no substance, evidence and ultimately, no truth to it! It¿s a fabrication so to Neil Farrington I say this........your a joke and an embarrassment to good journalists."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 17. Sep. 2007, 16:27 »
Bra. Taylor er en mann vi må beholde i maaange år fremover.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 17. Sep. 2007, 16:49 »
Jeg tror som regel litt mer på det som kommer fra lokalpressen i Newcastle, enn det de store tabloidavisene i England skriver, og derfor er det litt mer bekymringsverdig når dette om Taylors ultimatum kommer fra lokalpressen. Alikevel har jeg lest veldig mye rart på icNewcastle som aldri viste seg å stemme, og derfor så tror og håper jeg denne nyheten kommer til å falle under samme kategori.