20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #105 på: 07. Aug. 2007, 00:00 »
Har ikke lagt så godt merke til arbeidsfordelingen, da jeg bare har sett en kamp med de to. Men utifra Sampdoria-kampen og uttalelser fra begge to, så vil jeg tro de skal kunne bli et godt par hvis de bare får litt tid på seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 07. Aug. 2007, 00:07 »
Taylor spilte. Han klarte seg greit, men slet litt med å finne tonen med Rozenhal.

Det er vel ikkje bare Taylor sin feil vel?
Er normalt at det er litt ruskete dei har jo ikkje akkurat spillt mange kampa sammen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 07. Aug. 2007, 00:15 »
For all del, jeg prøvde ikke å legge noe skyld på Taylor av den grunn. Det har selvfølgelig sine naturlige årsaker, da de bare har spilt sammen en gang før. Men likevel, begge var preget av at samarbeidet er spiller nytt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 17. Aug. 2007, 16:38 »
Taylor tatt ut i landslagstroppen til kampen mot Tyskland!!!

Rozen

• Gjest
« Svar #109 på: 17. Aug. 2007, 17:14 »
Steven Taylor for England!!!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 17. Aug. 2007, 17:36 »
Håper han kan vise hva han duger til i Terry sitt skadefravær. . 29 dager eldre enn meg, og gleder meg til å følge han i mange år!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 18. Aug. 2007, 15:28 »
fortjent :)
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 07. Sep. 2007, 14:14 »
http://www.sunderlandecho.com/ViewArticle.aspx?sectionid=10790&articleid=3184252

Tayls har avslått en 5årskontrakt. Lønna skal være laangt unna det de som tjener mest har.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 07. Sep. 2007, 14:17 »
Jeg postet denne på VG nett, i stad.....

Steven Taylor har avslått et kontraktsforslag fra klubben, og hans far som er med å forhandler frem avtalen påpeker at Taylor pr.dags dato tjener mindre enn £10.000 i uka!! Det Taylor har blitt tilbudt skal være mindre enn det James Milner og N¨zogbia skal ha fått i deres nye kontrakter denne sommeren...

Jeg synes det er helt horibelt av klubben at de betaler utlendinger vanvittige summer uten "å ta vare på" en ung lokal gutt som Taylor som virkelig blør for drakta og elsker klubben.....

Nyinnkjøpte Faye skal ha fått £30.000 i sin treårsavtale som ble signert forrige uke, og etter min mening er Taylor bedre og langt mer verdifull for klubben enn en spiller som Faye....

Det virker som at klubben tar Taylor som en selvfølge, at han skal akseptere det meste fordi han er en lokal spiller....Er det noen som fortjener skikkelige lønninger så er det sånne som Taylor!!! Gi han £40.000 i uka og sett pris på at sånne unggutter som Taylor finnes i klubben!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 07. Sep. 2007, 15:39 »
Jeg postet denne på VG nett, i stad.....

Steven Taylor har avslått et kontraktsforslag fra klubben, og hans far som er med å forhandler frem avtalen påpeker at Taylor pr.dags dato tjener mindre enn £10.000 i uka!! Det Taylor har blitt tilbudt skal være mindre enn det James Milner og N¨zogbia skal ha fått i deres nye kontrakter denne sommeren...

Jeg synes det er helt horibelt av klubben at de betaler utlendinger vanvittige summer uten "å ta vare på" en ung lokal gutt som Taylor som virkelig blør for drakta og elsker klubben.....

Nyinnkjøpte Faye skal ha fått £30.000 i sin treårsavtale som ble signert forrige uke, og etter min mening er Taylor bedre og langt mer verdifull for klubben enn en spiller som Faye....

Det virker som at klubben tar Taylor som en selvfølge, at han skal akseptere det meste fordi han er en lokal spiller....Er det noen som fortjener skikkelige lønninger så er det sånne som Taylor!!! Gi han £40.000 i uka og sett pris på at sånne unggutter som Taylor finnes i klubben!!

Enig med hvert ord kø1 skriver her! Taylor er Newcastles framtid og bør bli satset på for fullt med en lønn som tilsvarer det!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 07. Sep. 2007, 17:11 »
Ahhhh! Så jævlig irriterende hvis dette skal ødelegge for Taylor!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 07. Sep. 2007, 17:21 »
Slapp av, dette er forhandlinger. Newcastle ønsker selvfølgelig å komme unna med så lite penger som mulig, og derfor gav de han dette forslaget.

Føler meg 100% sikker på at de kommer til enighet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 07. Sep. 2007, 17:39 »
Slapp av, dette er forhandlinger. Newcastle ønsker selvfølgelig å komme unna med så lite penger som mulig, og derfor gav de han dette forslaget.

Føler meg 100% sikker på at de kommer til enighet.

Føler meg også veldig sikker på det, men er uansett enig med given at Taylor burde ha like bra lønn som NZogbia og Milner. De kan også godt gi Taylor like lang kontrakt som N'Zogbia når de er i gang med forhandlingene

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #118 på: 07. Sep. 2007, 19:12 »
Han kommer til å skrive under, det MÅ han! :)

Synes likevel at det er synd at vi må gå inn i slike beinharde forhandlinger med spillere som vi vet at bare ønsker å spille i svart/hvitt. Om avisenes tall stemmer synes jeg det grenser mot det skammelige at Taylor skal heve lønn som ikke er i nærheten av sine likestilte lagkamerater.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #119 på: 07. Sep. 2007, 19:16 »
Han er verd like mye som Luque og Boumsong fikk betalt, og ivertfall like mye som Zoggi fikk i sin nye kontrakt.
Newcastlesupporter siden 1992