20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1185 på: 22. Jan. 2012, 13:32 »
Å stå med ei såpass høg forsvarslinje er en risiko vi må ta, om vi ønsker å styre kampene i den grad vi ofte har gjort denne sesongen. Funka glimrande i første omgang, og hadde vi klart å fortsette å holde ballen på bakken, fortsatt å flytte bein på midten og opprettholdt fokus og presisjon, så hadde ikkje bakrommet blitt nokke stort problem. Samme såg vi mot WBA - problemet med Long og Odemwingie i bakrommet, blei utløst av problemet på midtbana, som vi ikkje klarte å styre stort sett grunna savnet av Cabaye. Det passer heller ikkje oss som lag å ligge lavt og stenge buret, mtp kor underlegne vi er i lufte særlig mot lag som Fulham.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 31. Jan. 2012, 00:58 »

:wub:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 31. Jan. 2012, 01:04 »
For en herlig kis! :wub:
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 31. Jan. 2012, 01:13 »
 :worthy:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 31. Jan. 2012, 01:20 »
Fantastisk!  :ler:

Synes han synger deler av det jævli bra også. Haha
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 31. Jan. 2012, 01:22 »
Han må dra litt damer. Ikke rart eksen til Carroll ble sjarmert ;)
Ser det er fra 2010, sikkert Saylor som har tipsa om hvor man skulle legge årets lille "treningsleir".
« Siste redigering: 31. Jan. 2012, 01:24 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 31. Jan. 2012, 10:45 »
Er det bare jeg som blir litt småflau over dette? Ikke at jeg ikke unner spillerne å ha det moro, men de fyllebildene vi så for et par dager siden, og nå denne videoen her. Jeg synes ikke dette er god reklame for Newcastle United.

Morsomt er det, bevares, men ikke spesielt god reklame.

Men det er mulig jeg holder spillere og trenere til en kunstig høy standard, og at man skal forvente at de drar på "treningsleir" til Tenerife, for å ta seg en jævla god fest.

Jeg kan være åpen for en jævla god fest med mye godt i koppen jeg også, men ikke under påskudd av "foretningsreise" eller "treningsleir".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 31. Jan. 2012, 11:11 »
Fantastisk!  :ler:

Synes han synger deler av det jævli bra også. Haha

Haha, tenkte det samme. Han var verdens beste!

Synes det er helt greit, jeg. Han virker jo ikke overberuset heller, så er vel ikke så mye å bry seg om. Tror nok at det verste fra sånne turer aldri blir lagt ut på YouTube heller.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 31. Jan. 2012, 11:34 »
Dette er fantastisk. For min del må de ha det så gøy de bare vil! Deilig å se at spillerne våre har menneskelige sider.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 31. Jan. 2012, 11:50 »
Hahaha, helt!  :D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 31. Jan. 2012, 13:20 »
Hva har det å si om det er god reklame eller ikke? Det eneste som betyr noe er at de leverer på banen. Dersom Steven Taylor storspiller i hver kamp, kan han godt drikke seg drita på puben hver kveld for alt jeg bryr meg. Så lenge han gjør jobben sin kan han bruke fritiden akkurat som han vil. Men dersom festingen begynner å gå utover jobben er det selvfølgelig en helt annen sak.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 31. Jan. 2012, 13:23 »
Dette er jo forøvrig ikke tatt fra treningsleiren. Men at det er med en viss bismak man ser gutta feste og kose seg midt i mellom to patetiske opptredener av laget som helhet, det syns jeg vitterlig.
Dog skal det sies at det at gutta trives sammen og har det samholdet de har, har vært sett på som en av våre fremste styrker de siste par åra. Denne videoen var forøvrig ingenting å ta på vei av. Mest av alt er jeg imponert over sangstemmen til Tayls.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 31. Jan. 2012, 14:19 »
Enig Kristoffer. Det finnes flere bilder på nettet hvor man ser gutta nyter alkohol. Synes det er helt feil med tanke på det hektiske programmet vi er inne i. Søvn, restitusjon og rett kosthold er viktig for toppidrettsutøvere. Bare tenk over saken: har vi noen gang sett slike bilder av scum-spillere?Nei..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 31. Jan. 2012, 15:43 »
Enig Kristoffer. Det finnes flere bilder på nettet hvor man ser gutta nyter alkohol. Synes det er helt feil med tanke på det hektiske programmet vi er inne i. Søvn, restitusjon og rett kosthold er viktig for toppidrettsutøvere. Bare tenk over saken: har vi noen gang sett slike bilder av scum-spillere?Nei..

Scum har penger, så de betaler aviser for ikke å trykke disse bildene.
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 31. Jan. 2012, 22:50 »
Nei, det gjør de så definitivt ikke!