20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1155 på: 09. Des. 2011, 12:43 »
Phew - vi får se det lille lyspunktet i dette - ManU kjøper ihvertfall ikke Tayls som erstatter for skadde Vidic ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1156 på: 09. Des. 2011, 14:43 »
Jepp. Forresten, jeg fikk et interessant spørsmål av en kompis: Ville du ofret din egen akillessene for at Steven Taylor hadde sin i behold?

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1157 på: 09. Des. 2011, 15:50 »
Gi meg 10% av lønna hans i tillegg, og jeg hadde lett ofra meg.  :nikke:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1158 på: 09. Des. 2011, 16:05 »
Jeg har hørt at det er ikke sikkert man blir 100% bra igjen etter akillesskader....Stemmer dette?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1159 på: 09. Des. 2011, 16:06 »
Det har jeg vanskelig for å tro. Jeg har en onkel som har røket begge akillessenene og han sa i alle fall at det nesten er umulig at samme akillessene rykker to ganger ettersom den blir mye sterkere etter operasjonen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1160 på: 09. Des. 2011, 16:07 »
Absolutt en mulighet. Beckham balanserte vel på kanten en stund om han måtte gi opp karrieren. Må i tillegg trenes mye opp igjen. Tar no 2-3 måneder før han er klar for PL-spill etter at akillesen er helet :(

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1161 på: 09. Des. 2011, 16:13 »
Det har jeg vanskelig for å tro. Jeg har en onkel som har røket begge akillessenene og han sa i alle fall at det nesten er umulig at samme akillessene rykker to ganger ettersom den blir mye sterkere etter operasjonen.

Det kan sikkert stemme. Men er det ikke en fare for at man samtidig mister bevegeligeten?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1162 på: 09. Des. 2011, 16:14 »

Det kan sikkert stemme. Men er det ikke en fare for at man samtidig mister bevegeligeten?

det er den man må trene opp igjen  ;) Hvertfall når du spiller fotball i PL :P

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1163 på: 09. Des. 2011, 16:15 »
Det er jeg mer usikker på. Det kan selvfølgelig være, men jeg har ikke sett for meg akillestrøbbel som noe som er vanskelig å komme tilbake fra, bare at det tar lang tid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1164 på: 09. Des. 2011, 17:19 »
Broren min slet akillesen. Det stemmer at den blir sterkere av det. Såvidt meg bekjent er det vel bare det at det er lang tid det tar å bygge den opp igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1165 på: 09. Des. 2011, 18:20 »
Rett og slett utvikler han styrken i akillesen slik at han blir enda tøffere og hardere, og en enda bedre stopper i PL. :D

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1166 på: 14. Des. 2011, 09:44 »
I så fall kunne han jo i det minste ta litt ansvar og ryke av den andre også, så den også utvikler styrke, i samme slengen. Når han først er ute av spill :D
Genius by birth. Slacker by choice.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1167 på: 14. Des. 2011, 10:18 »
Hehe. Den blir vel dog stivere og mindre bevegelig også i samme slengen.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1168 på: 30. Des. 2011, 23:50 »
Saylor please come back!! We need you!!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil