20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 224049 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1125 på: 10. Nov. 2011, 15:02 »
Jagielka har jo en knekt tå, og har så langt uteblitt fra trening. Det gjør ikke akkurat akkurat saken bedre.
:thumbd: Capello...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 04. Des. 2011, 09:34 »
Steven Taylor sin sesong er mest sannsynlig over ifølge ryktene. Deriblant NUFC.com teamet.

Injury:
Tragic Tayls

It appears that Steven Taylor's season is over after rupturing his achilles tendon in Saturday's defeat against Chelsea.

The injury happened in the final few minutes and although Tayls limped on with all substitutes on the pitch, he had to leave the field as United battled on with just ten men, conceding two late goals.

Fellow centre back Fabricio Coloccini was also injured and substituted early on but the news on him is better, with a thigh strain forcing his departure.

Forferdelig nyheter. En av de som har stått frem som enere for laget denne sesongen. Kommer til å bli sårt savnet. Ingen av de vi har på benken holder i nærheten av samme nivå, desverre. Så det må handles i januar, uten tvil.

Williamson har en hellsikkes jobb å gjøre nå. S. Taylor har vært fenomenal, han blir definivt ikke lett å erstatte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 04. Des. 2011, 09:36 »
Det er helt ufattelig trist ja. Taylor endelig starta vise hva som bor i ham regelmessig hver eneste kamp - så skjer altså dette. Kjipt for ham og ikke minst kjipt for klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 04. Des. 2011, 11:05 »
Dette er tragisk! No er eg redd at topp 7 ryker. Hadde me greidd oss utan slike skadar gjennom sesongen so trur eg topp 7 hadde vore realistisk. Tykkjer synd i Steven. Williamson kan kanskje greia erstatta han til ein viss grad. Problemet er jo at han har vore ute lenge og ein kan ikkje forventa at han skal gå rett inn og vera like god som Steven. Dessutan har jo Steven vore veldig god. Eg føler at dei neste 4 kampane verte enten eller. Enten so greie me fortsetja den gode formen eller so verte det total kollaps og mange unødvendige baklengs som kostar oss dyrt. Det at me har 4 "lette" kampar kan hjelpa for han som skal erstatta Steven.

Me må henta inn ein midtstoppar i Januar.
« Siste redigering: 04. Des. 2011, 11:08 av lgrinde »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 04. Des. 2011, 11:57 »
Slik Perch spilte i går, er jeg neimen ikke sikker på at Willy er så mye bedre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 04. Des. 2011, 12:05 »
Perch har spilt en god omgang og plutselig er han på nivå med Williamson? Han er laaangt i fra Williamson, og det er ikke fordi Williamson er noen gud. Bare se på scoringen til Drogba i går. Perch står i en annen verden da Drogba får gå opp totalt umarkert.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 04. Des. 2011, 12:11 »
Jeg er ikke sikker på at en Williamson som har vært ute med skade såpass lenge er noe bedre. Bortsett fra på målet så synes jeg Perch gjorde mye bra.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 04. Des. 2011, 12:25 »
Ja, han gjorde en god omgang som jeg sier, men vi har jo alle sett hva han har gjort tidligere i sesongen også. I Ligacupen har han jo vært en vandrende katastrofe, og det mot CCC-motstand.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 04. Des. 2011, 12:26 »
Jeg tror desverre dette koster oss 7.plassen. Taylor har hindret enormt med klare skuddmuligheter og muligens mål. Han har mest blokkeringer i ligaen og er vell en av de som har løpt mest?
Nå blir vi nødt til å gå tilbake til en mer forsiktig spillerstil, som vi hadde i starten. Følte laget hadde blitt bedre for hver kamp, og vi begynte å få form på angrepsspillet. Tipper de sentrale midtbanespillerne må passe på forsvaret i enda større grad i kampene framover.

Tragisk for Taylor. Han har vært i storform hele sesongen. var skadet bortimot hele championshipsesongen, men kjempet seg tilbake.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 04. Des. 2011, 13:00 »
Ja, han gjorde en god omgang som jeg sier, men vi har jo alle sett hva han har gjort tidligere i sesongen også. I Ligacupen har han jo vært en vandrende katastrofe, og det mot CCC-motstand.

Poenget var at jeg er ikke sikker på at Williamson er bedre hvis Perch spiller som han gjorde i går.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 04. Des. 2011, 13:01 »
fy faen :( typisk....
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 04. Des. 2011, 13:01 »
Og hva er sannsynligheten for at Perch spiller som han gjorde i går over lengre tid? :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 04. Des. 2011, 13:03 »
Og hva er sannsynligheten for at Perch spiller som han gjorde i går over lengre tid? :P

Omtrent like stor som at Williamson kommer tilbake fra langtidsskade som en middels/god PL-stopper. ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 04. Des. 2011, 13:04 »

Omtrent like stor som at Williamson kommer tilbake fra langtidsskade som en middels/god PL-stopper. ;)
Feil.