20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225719 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Steven Taylor
« Svar #1020 på: 27. Des. 2010, 12:57 »
Konge at han blir! Vi trenger konkurranse blant midtstopperne. Håper han får ut det potensialet jeg mener han har, i år.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 27. Des. 2010, 14:23 »
Nå viste du akkurat at det ikke bare er prisen du holder mot fyren inspector....
Det har gått prinsipp i dette fra din side - kanskje på tide å innse det selv?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1022 på: 27. Des. 2010, 14:26 »
Vi må ikke glemme at Taylor fortsatt "bare" er 24 år. Som midtstoppere flest er det nå "karrieren" hans starter for alvor.
Han har sine aller beste år foran seg, og heldigvis blir han her i fem og ett halvt av de!

Gledelige nyheter :D

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 27. Des. 2010, 14:33 »
Taylor er nok tiltenkt en midtstopperplass, så jeg tviler sterkt på at vi vil se han på høyrebecken. Holder han seg skadefri og finner tonen med Coloccini har vi stopper av stål. Han er noe uferdig, men potensialet er stort på gutten. Hva ble lønna hans?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 27. Des. 2010, 14:56 »
Tror fortsatt folk ikke her inne har fått med seg poenget mitt. Jeg vil ha Taylor, men ikke for enhver pris. Han tjener allerede 40 000 i uka. Han er ikke så god at han fortjener så mye.. Punktum.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 27. Des. 2010, 15:10 »
Alt er relativt, det fins knapt nok en profesjonell fotballspiller som fortjener alle de gryna som blir slengt etter han, men sånn har det dessverre bare blitt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 27. Des. 2010, 15:18 »
Tror fortsatt folk ikke her inne har fått med seg poenget mitt. Jeg vil ha Taylor, men ikke for enhver pris. Han tjener allerede 40 000 i uka. Han er ikke så god at han fortjener så mye.. Punktum.

Kan ikkje du dele kildene dine med oss?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1027 på: 27. Des. 2010, 15:21 »
Ja, sier det samme. Har lest at den kontrakten som er fremforhandla nå bygget på en grunnlønn på 40 000, og at det var evt bonuser som var kilden til uenighet. Men hva veit vel jeg :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 27. Des. 2010, 15:31 »
http://www.football.co.uk/newcastle_united/steven_taylor_offered_another_new_deal_at_newcastle_rss1520978.shtml

Har lest det flere plasser også. Det er ikke en ulogisk lønn med tanke på hvor gavmilde Castle har vært med kontraktene de siste årene. Det er en grunn til at Tham er sunne økonomisk: Middelmådigheter som Taylor får ikke 40 000 i uka. Tayls tjener nå sannsynligvis litt i overkant av 40 000. Bale tjener 50 000 i uka, hvilken av disse to spillerne er best? Hvis vi skal følge resonnementet til enkelte her på forumet er de omtrent jevngode..

Simmi

• Gjest
« Svar #1029 på: 27. Des. 2010, 15:42 »
http://www.football.co.uk/newcastle_united/steven_taylor_offered_another_new_deal_at_newcastle_rss1520978.shtml

Har lest det flere plasser også. Det er ikke en ulogisk lønn med tanke på hvor gavmilde Castle har vært med kontraktene de siste årene. Det er en grunn til at Tham er sunne økonomisk: Middelmådigheter som Taylor får ikke 40 000 i uka. Tayls tjener nå sannsynligvis litt i overkant av 40 000. Bale tjener 50 000 i uka, hvilken av disse to spillerne er best? Hvis vi skal følge resonnementet til enkelte her på forumet er de omtrent jevngode..

Har lest litt lenger bak i tråden, og det er ingen som har sagt det. Det er bare du som mener at noen her mener det.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 27. Des. 2010, 15:47 »
Fint. Mi trenge backup i forsvaret. Men eg vil at mi spelar med Colo-Williamson. Det er ingen tvil for min del, eg meinar at dei to er det beste stopparparet vårt.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 27. Des. 2010, 15:56 »
Det var da fælt da, Inspector. Hvis Taylor hadde vært en middelmådig fotballspiller så hadde han aldri vært fast for samtlige U landslag, og han hadde heller aldri blitt kalt opp til a-lags troppen. Steven Taylor er en bra midtstopper i Premier League, og har sine beste år foran seg. Mike Ashley er vel ganske redd for pengene sine også, og hadde neppe gitt Taylor en kontrakt han følte at var urimelig, selvom han har gitt litt drøye kontrakter til spillere tidligere. Er det noe han har kontroll på så er det vel økonomien. Dessuten er det ingen av oss som skal betale lønna til Taylor, så slutt å grin. Det er kjempe bra for klubben at han har signert en 5 års-kontrakt.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 27. Des. 2010, 16:00 »
Simmi:Når dere jubler for Taylors nye kontrakt, godkjenner dere også indirekte  klubbens  usunne økonomisk lønnspolitkk som var en av hovedårsakene til våre problemer. Dere synes at prestasjoner ikke skal være førende for fremtidige kontrakter.  Jeg har stilt det resonnementet du har uthevet en rekke ganger, og ingen har svart, hvilket for meg er logisk siden det i bunn og grunn sedementerer det absurde ved lønnsssituasjonen i Castle de siste årene. 

Tydeligvis er det ingen som synes at Taylor er like god som Bale, likevel er det helt greit at de tjener omtrent like mye..Det sier litt om hvor mye enkelte elsker Taylor og hvor idiotisk lønnspolitikken har vært i klubben gjennom mange år.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 27. Des. 2010, 16:11 »
Og hva så da om noen her "elsker" Taylor? Er ikke det en naturlig del av å være å supporter, å idolisere de spillerne man liker? Det er da ikke slik at klubben går dukken bare fordi om Taylor skulle få £10-15k mer i uka enn det du mener han fortjener. Noe av det viktigste innenfor det å drive en fotballklubb er å ta hensyn til fansen, å sikre at klubben er noe de identifiserer seg med. Da er det viktig å ha innslag av lokale profiler, mener nå jeg. Og dessuten, hadde vi ikke beholdt Taylor så måtte vi ha hentet inn en erstatter. Og da måtte vi ha bladd opp med overgangssum i tillegg. Og han ville sikkert ikke spilt gratis han heller. Og for at han skulle være like god som Taylor, er det unaturlig å tro at vi ville ha spart så mye at klubben ville satt nye rekorder i økonomisk sunnhet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 27. Des. 2010, 16:24 »
Problemet er når folk tenker: hva betyr 10-15-20 ekstra i uka for hver eneste spiller Castle hentet inn. Tilsammen blir dette store beløp. Det er fullt mulig å hente inn gode erstattere for en ok pris og gi dem fornuftige lønnsbetingelser. Bare se på Tiote og Williamson. Sistnevnte kostet oss £1 mill, tjener halvparten av Taylor og gjør en like god jobb. Spillere er aldri større enn klubben, og vi kan ikke risikere dens eksistens (ved å gi idiotiske lønnsbetingelser)bare fordi vi på død og liv vil at enkelte spillere skal bli i/komme til klubben. Her er det flust av eksempler: Viduka, Smith, Owen, Martins osv.