20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223935 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1005 på: 22. Des. 2010, 02:04 »
Har ikke sett disse sitatene fra Taylor før og han virker optimistisk. Også hyggelig kommentarer om Pardew;

NEWCASTLE'S STEVEN TAYLOR IS HAPPY TO STAY IN TOON

STEVEN TAYLOR has revealed he may decide to stay at Newcastle following Alan Pardew?s arrival.

Former England Under-21 defender Taylor is out of contract at the end of the season and has been targeted by a host of Premier League clubs, but he now says he may decide to sign a contract extension.

?It has been a difficult year for me with injuries, but it looks as if it could be finishing on a high,? said Taylor, who has now set his sights on Manchester City on Boxing Day after his magnificent performance in the 3-1 demolition of Liverpool.

?I have been very impressed with the new manager. Since he came in he has been absolutely spot on. Within a day or two of him arriving, he sat me down in his office and made it clear he wants me to be here. He just wants to get the ball rolling.

?For me, he has been first class. It was just what I needed. He is a man?s man and I have a lot of respect for him and I know that all the players feel the same way about him.

?There was a lot going on when he first arrived and no one really knew how to take him, but from the first time he met us the way he has come across to the players, he has been absolutely unbelievable.

?The training sessions have been fantastic and it?s fair to say the players have taken an instant shine to him.

?It was music to my ears when he told me he wanted me to stay. That?s the best possible thing that could have happened to me.?

http://www.express.co.uk/posts/view/218798/Newcastle-s-Steven-Taylor-is-happy-to-stay-in-Toon-/Newcastle-s-Steven-Taylor-is-happy-to-stay-in-Toon-#ixzz18nXfnF00

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1006 på: 22. Des. 2010, 11:55 »
Samm artikel som jeg nettop postet i Barton tråden:
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/12/22/nufc-have-no-desire-to-offload-joey-barton-61634-27866591/

New United boss Alan Pardew has said he wants the player to stay and Taylor continues to make the right noises in public, but unless a new deal is signed his future remains in serious jeopardy.

Virker ikke som lokalavisen har veldig tro på at Taylor og klubben kommer til enighet

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1007 på: 23. Des. 2010, 13:59 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/12/23/steven-taylor-set-to-sign-new-nufc-contract-72703-27875090/?

Inspektor må muligens belage seg på å sørge litt nå - men Tayls skal være nær å skrive under en 5-årskontrakt med klubben. Forøvrig skal vi også være nær en permanent avtale angående Ben Arfa - hvilket gjør dette til en deilig dobbelnyhet! ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #1008 på: 23. Des. 2010, 14:33 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/12/23/steven-taylor-set-to-sign-new-nufc-contract-72703-27875090/?

Inspektor må muligens belage seg på å sørge litt nå - men Tayls skal være nær å skrive under en 5-årskontrakt med klubben. Forøvrig skal vi også være nær en permanent avtale angående Ben Arfa - hvilket gjør dette til en deilig dobbelnyhet! ;D
Måtte det bli sånn:)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 23. Des. 2010, 16:45 »
Høh, høh, dere har det morsom nå :) Hvis de klarer å få Ben Arfa permanent jeg vinduet mitt reddet uansett. Du kunne ha signert for NUFC Kristoffer og jeg ville fortsatt vært fornøyd ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1010 på: 23. Des. 2010, 18:25 »
Høh, høh, dere har det morsom nå :) Hvis de klarer å få Ben Arfa permanent jeg vinduet mitt reddet uansett. Du kunne ha signert for NUFC Kristoffer og jeg ville fortsatt vært fornøyd ;)
SKJERPINGS!  :P ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 23. Des. 2010, 19:18 »
Kunne blitt Newcastles egen Mini jeg ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1012 på: 23. Des. 2010, 20:00 »
Også jeg som bestandig har hatt sansen for deg, så sammnligner du deg med mini... Blæh ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1013 på: 23. Des. 2010, 20:09 »
Er ikke samme typen - men er ihvertfall nordlening og gledesspreder ;D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1015 på: 27. Des. 2010, 11:16 »
Høh, fornøyde nå gutter.  Bare vent, jeg ler sist.. Gir dere 1 sesong, og da kommer dere til å være møkklei av alle feilene han gjør ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 27. Des. 2010, 11:18 »
Jaaaaaaaaaaaaaa 8)
Fantastiske nyheter denne formiddagen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 27. Des. 2010, 11:47 »
FLOTT!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1018 på: 27. Des. 2010, 12:02 »
Jeg synes det er veldig fint at han har valgt å bli i Newcastle! Vi trenger flere enn to gode stoppere i klubben, så dette er gode nyheter.

Håper vi gir Taylor sjansen på høyrebacken, mange av hans beste kamper har vært i denne posisjonen. Han er en atlet som kan løpe opp og ned kanten hele kampen, han er ikke noe dårlige enn Michah Richards på høyreback.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1019 på: 27. Des. 2010, 12:08 »
Selvfølgelig er dette gode nyheter. Taylor er kanskje ikke den forsvarssjefen\bautaen vi ønsker oss, men kan fortsatt(?) bli det. Og hadde han først dratt så hadde vi neppe klart å hente noen bedre erstatter.