20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 226089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #855 på: 31. Okt. 2010, 18:18 »
Er rimelig sikker på at han finner seg en ny klubb nå til nyttår. Eneste plassen jeg kan se ham spille på er høyreback og han er ikke bedre enn Simpson. Simpson er yngre, og tjener mye mindre.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #856 på: 31. Okt. 2010, 18:24 »
Simpson spilte bra i dag, men kan bli skadet. Og da er Tayls bedre enn Raylor/Perch.

Dessuten er han midtstopper. Der er han ikke blandt de to som bør starte, men der kan det komme skader, suspensjoner og gud-vet-hva.
Jeg synes vi skal strekke oss langt for å beholde Tayls. Innenfor rimelighetens grenser!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #857 på: 31. Okt. 2010, 18:27 »
Den rimeligheten har vel Tayls og agenten allerede passert :)

Simmio

• Gjest
« Svar #858 på: 31. Okt. 2010, 18:34 »
Itilegg vart han filma sittande på benken også ;)
Ok, det fikk jeg ikke med meg ;)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #859 på: 31. Okt. 2010, 18:35 »
Simpson spilte bra i dag, men kan bli skadet. Og da er Tayls bedre enn Raylor/Perch.

I tillegg til evt. skader, kan Simmo også falle tilbake på gamle synder. Antal gode PL-kampar kan fortsatt tellast på ei hand. Det er under eit år sidan han vart rundspelt mot WBA i CCC.

Men han var veldig solid i dag. Og gjorde mykje bra sist helg også. Forhåpentlegvis kan han spele seg trygg.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #860 på: 31. Okt. 2010, 18:57 »
Er rimelig sikker på at han finner seg en ny klubb nå til nyttår. Eneste plassen jeg kan se ham spille på er høyreback og han er ikke bedre enn Simpson. Simpson er yngre, og tjener mye mindre.

Rimelig sikker vil jeg ikke være når klubben har vært klar på at de vil ha med han videre og han også vil bli. At han er på benken idag bekrefter det, men det bør skje noe før januar. Taylor og agenten må senke kravene og siden Taylor bør forstå at han ikke kommer til å få en slik lønn noe annet sted håper jeg at de gjør det. Mulig du tror Taylor er eldre, men det er ett år mellom han og Simpson så aldersarrgumentet treffer ikke. Begge er to unge engelske spillere vi bør ha med videre.

I tillegg er det klart at man må se litt lengre enn to kamper før man kommer med konklusjoner om hvilke spillere som er best. Som flere også har nevnt trenger vi en tropp der flere kan steppe inn ved skader og suspensjoner (har vært heldige til nå). En spillere som Steven Taylor som kan spille flere posisjoner og har erfaring fra PL ser jeg svært gjerne at vi beholder, men som sagt må lønnen være i samsvar med hva man presenterer på banen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #861 på: 31. Okt. 2010, 19:06 »
Enig der fredd: Så lenge Tayls jenker lønnskravet sitt vil jeg selvsagt at han skal bli. Men han er ikke verdt 40 i uka. Så god er han ikke ennå.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #862 på: 24. Nov. 2010, 18:14 »
Noen som veit noe ang kontrakta til Steven T nå?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 24. Nov. 2010, 18:24 »
Fortsatt uavklart. Siste jeg leste i sto i dagens Evening Chronicle. Saken omhandla at Sol og Tayls antakeligvis danner stopperpar til helga, men det sto også at Tayls ønsket bli i klubben og at Hughton ville ha ham med videre. Var visst muligheter for et kompromiss her.

Edit - var tydeligvis ikke i samme sak jeg leste dette, men mener bestemt jeg har lest dette ganske nylig! :P
« Siste redigering: 24. Nov. 2010, 18:27 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #864 på: 24. Nov. 2010, 18:44 »
hehe oki så ikke noe kjempe nytt ennå..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 24. Nov. 2010, 18:58 »
Som jeg skrev i transfertråden kom dette i går;

The progress on contracts is evidence of welcome longer-term thinking at St James's Park, and the hope is defender Steven Taylor will soon agree a new deal.

Taylor ? who is out of contract next summer ? was transfer-listed in August, but with the 24-year-old keen to stay, and Hughton unwilling to lose him, a compromise could be reached.

http://www.shieldsgazette.com/nufc/Nile-Ranger-set-for-new.6636365.jp

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #866 på: 24. Nov. 2010, 21:55 »
Takk - det var jo der jeg leste det da! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 30. Nov. 2010, 11:13 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/11/30/new-contract-offer-for-steven-taylor-61634-27738669/

Nytt kontraktstilbud for Taylor. Går ut i fra at dette er en siste sjanse, signer kontrakten eller bli solgt i Januar.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #868 på: 30. Nov. 2010, 11:17 »
Håper vi kan få avklart den der ja.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #869 på: 30. Nov. 2010, 11:29 »
Han er en viktig spiller for klubben, håper han signerer ny kontrakt.