20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223839 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #810 på: 01. Sep. 2010, 12:06 »
Når idag blir troppen annonsert?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #811 på: 01. Sep. 2010, 14:22 »
Tror ikke han blir utalatt fra troppen, men tviler på at han spiller mange kamper.

Skulle det komme en krisesituasjon med skade på Colo, Willy eller Cambell trenger vi Taylor.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #812 på: 01. Sep. 2010, 17:20 »
Hvis han ikke skriver under, burde han spille reservelagsfotball resten av kontraktstiden...
Men mindre det blir skade da selvfølgelig.

Men ser for meg at Hughton tenker på at Tayls kan gjøre en jobb nå, og at han bruker de beste spillerne som er tilgjengelige. Trengs Tayls, tenker nok ikke Hughton at han er uten kontrakt etter sesongen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 01. Sep. 2010, 17:25 »
Men ser for meg at Hughton tenker på at Tayls kan gjøre en jobb nå, og at han bruker de beste spillerne som er tilgjengelige. Trengs Tayls, tenker nok ikke Hughton at han er uten kontrakt etter sesongen.

Det er sant. Men jeg mener Williamson, Colo, Sol og Perch er bedre forsvarere enn Tayls. Greit Perch har hatt noen feilplasseringer, men er det noe Tayls er kjent for så er det å plassere seg feil. Den store forskjellen derimot er at Perch er i stand til å rette opp noen plasseringsfeil pga at han er meget rask. Det er ikke Tayls. Perch har nå spilt 3 kamper i Pl. Og hans prestasjoner har vært omtrent det samme som på Taylors nivå. Og Tayls har spilt PL i flere år.  Perch tjener derimot maks 20 000, mens Taylor skal ha 60 000 for å prestere omtrent på samme nivå.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #814 på: 01. Sep. 2010, 17:28 »
Jada. Enig med deg jeg.
Dog litt usikker på Perch/Tayls-"duellen" du snakker om. Tror kanskje jeg hadde følt meg tryggere med Tayls på backen. Han er litt bedre.
Men du nevner farten til Perch, og Tayls er jo treigere. Føler at det er veldig viktig å ha raske backer. Bare se på Enrique. Blir han lurt, har han løpt de opp 2 sek etterpå.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 01. Sep. 2010, 18:37 »
Hvis han ikke skriver under, burde han spille reservelagsfotball resten av kontraktstiden...

Vi må uansett betale lønnen hans så jeg syntes det sløsing hvis vi setter en spilelr som kan bidra på førstelaget ned på resevrelaget. I tillegg er det betaling for hvilken plassinger vi kommer på i ligaen så det lønner sge helt klart å ta ut det beste laget.

Det er sant. Men jeg mener Williamson, Colo, Sol og Perch er bedre forsvarere enn Tayls.

Hvor god kjenner du Perch Inspector? Har du sett han i mer enn de tre kampeen han har spitl for oss? Mot Man Utd var han runningsbøye og mot Wolves lagde han et soleklart straffespark. Jeg syntes han ser livsfarlig ut og hadde helt klart heller hatt en spiller som S. Taylor med flere gode kamper i PL på høyrebacken.

Jeg har ikke sett Perch mye før han kom  til oss, men jeg blir ikke akkurat veldig positiv når Fores-fansen jubler når han drar og ikke var noe førstevalg for dem i fjor. Det han har vist i PL til nå viser at det tydligvis er noe i det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 01. Sep. 2010, 18:49 »
Steven Taylor er med i 25-manns troppen til Hughton.

Pay-back time, Mr.Taylor!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 01. Sep. 2010, 21:39 »

Vi må uansett betale lønnen hans så jeg syntes det sløsing hvis vi setter en spilelr som kan bidra på førstelaget ned på resevrelaget. I tillegg er det betaling for hvilken plassinger vi kommer på i ligaen så det lønner sge helt klart å ta ut det beste laget.

Det er sant. Men jeg mener Williamson, Colo, Sol og Perch er bedre forsvarere enn Tayls.

Hvor god kjenner du Perch Inspector? Har du sett han i mer enn de tre kampeen han har spitl for oss? Mot Man Utd var han runningsbøye og mot Wolves lagde han et soleklart straffespark. Jeg syntes han ser livsfarlig ut og hadde helt klart heller hatt en spiller som S. Taylor med flere gode kamper i PL på høyrebacken.

Det jeg prøver å poengtere er at Taylor også ville ha blitt runningsbøye mot Scum. De tre kampene Perch  har levert til nå står omtrent til samme stil som en vanlig opptreden av Taylor. Noen skumle feilplasseringer i løpet av kampen for eksempel. Dog var kan han ikke alene lastes for målet mot Wolfes.   Synes Perch har klart seg ok. Hvis vi skal bygge opp en stall, er vi helt avhengige at vi gir yngre spillere tillitt over tid. Det kan vi ta oss rå til i denne sesongen fordi ingen forventer noe annet enn at vi holder oss, alt annet er bonus. Carroll ville aldri ha vært der han er nå uten en hel sesong i Wanker. Perch har en meget viktig forutsetning for en god back, tempoet. Lærer han å plasserer seg vil han bli kanon.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 01. Sep. 2010, 21:50 »
Det jeg prøver å poengtere er at Taylor også ville ha blitt runningsbøye mot Scum. De tre kampene Perch  har levert til nå står omtrent til samme stil som en vanlig opptreden av Taylor. Noen skumle feilplasseringer i løpet av kampen for eksempel. Dog var kan han ikke alene lastes for målet mot Wolfes.   

Du skriver at Perch er en bedre forsvarer enn Taylor som du ikke har noe grunnlag for å mene og han har heller ikke bevist noe som viser at det er noe sannhet i den påstanden.

Det skal ikke legges for mye vekt på prestasjonen mot Man Utd for der ville de fleste høyrebacker slitt. Likevel slet Perch fryktelig og opptredenen hans mot Wolves var heller ikke akkuart betryggende. Hvis dommeren hadde åpent øynene hadde han kostet oss det ene poenget. Men som jeg har sagt skal han selvsagt få tid, men jeg syntes ikke akkurat at han har fått en god start.

Hvis vi skal bygge opp en stall, er vi helt avhengige at vi gir yngre spillere tillitt over tid. Det kan vi ta oss rå til i denne sesongen fordi ingen forventer noe annet enn at vi holder oss, alt annet er bonus.

Virker som flere tror Perch er en ung spiller siden man ikke har hørt så mye om han og kom fra Champioship. Som jeg skrev blir han 25 år senere denne måneden og Taylor er faktisk yngre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 01. Sep. 2010, 22:13 »
Det kan han så være. Poenget er at Taylor har bøttevis med PL-erfaring og har aldri levert over middels. Perch har 3 kamper, og allerede nå ligger han på Taylors nivå. På høyreback. 

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 01. Sep. 2010, 23:53 »
Det kan han så være. Poenget er at Taylor har bøttevis med PL-erfaring og har aldri levert over middels. Perch har 3 kamper, og allerede nå ligger han på Taylors nivå. På høyreback.

Syntes Taylor har prestert spilt flere kamper på høyrebacken langt over det Perch har vist. I tillegg syntes jeg du ikke akkurat har det beste grunnlaget for å komme med den konkulsjonen. Kampen mot Man utd er enromt vanskelig, mot Villa spilte hele laget bra og mot Wolves var han involvert i baklengsmålet (Williamson hadde også et stort ansvar her) og skulle lagd straffe.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 02. Sep. 2010, 22:10 »
Poenget er at Taylor har bøttevis med PL-erfaring og har aldri levert over middels.

Det blir bare for dumt å si! Steven Taylor har haugevis av VELDIG gode kamper for oss, ikke minst i kamper hvor han har avgjort på offensive cornere på slutten.

Mener ikke at han er noen wonderboy, men å si at James Perch er bedre - det er bare provoserende.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 02. Sep. 2010, 22:32 »
Nytter ikke å diskutere det derre...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #823 på: 03. Sep. 2010, 09:22 »
hehe artig diskusjon dette her ja

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 03. Sep. 2010, 10:42 »
Det er det :) Selv om Taylor har scoret noen mål på offensiv dødballer er ikke det det samme som at han er god defensivt. Jeg har aldri blitt imponert over ham. Plasserer seg feil, er lite rolig i avgjørende situasjoner (les hands og problemer med å holde seg på føttene). Sammenlignet med antall kamper spilt i PL, har han levert aldri noe mer enn middels. Man forventer mer av en med så mye erfaring. Perch har derimot, til tross for null erfaring, levert ok.  I sammenligningen med Perch-Taylor er det altså viktig å ta med antall kamper og ikke minst lønn. Til nå leverer Perch det samme som Tayls. Forskjellen er at Perch ikke har et hav av erfaring, og ikke skal ha 60 000 i uka.