20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #705 på: 25. Jan. 2010, 20:40 »
?But Steven won?t be available for Wednesday.?

?We?ll find out the extent of it over the next couple of days.?

Hughton sine ord. Med andre ord er det kanskje i tidlegaste laget å ta fram sørgeteppet? Hadde det vore ekstremt alvorleg, er det vel truleg at dei hadde funne det ut relativt tidleg? Det er trass alt ei veke sidan den aktuelle WBA-kampen no.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 25. Jan. 2010, 20:59 »
Kan hende Hughton og gjengen er så redd for reaksjonen som vil komme på en evt langtidskade for Taylor, og ikke vil bekrefte skaden før dei har en "ny" stopper på plass.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 25. Jan. 2010, 23:32 »
ja. Hvis Porstmouth får vite at Taylor er ute resten av sesongen, vil de ha bedre kort å spille med når det gjelder prisen på Wiliamson.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #708 på: 25. Jan. 2010, 23:42 »
Times ymta jo fram at Tayls var ute i lang tid i midten av forrige veke, så eg reknar med at Pompey har fått med seg at det er ein sjanse for at han kan vere ute ei stund. Kor vidt dei har brukt dette i forhandlingane er uklart, men dei er i alle fall desperate etter å selge (og eg tvilar på at Watford, som ikkje akkurat har ekstremt sunn økonomi, kan by noko særleg meir enn 1 mill. pund). NUFCBlog meldar for øvrig, gjennom SkySports, at Williamson-dealen er klar og at han blir presentert i løpet av eit par dagar.

Håpar det går seg til.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #709 på: 28. Mars 2010, 00:14 »
http://www.guardian.co.uk/football/2010/mar/27/steven-taylor-andy-carroll-newcastle
Steven Taylor is understood to feel badly betrayed by Newcastle United and now believes he has no future at the club. The former England Under-21 centre-half had his jaw broken in an alleged altercation with a team-mate, striker Andy Carroll last Sunday. Taylor, who spent two nights in hospital and required surgery, has been dismayed by the support Carroll is receiving both from within St James' Park and from Newcastle's supporters.
It seems Chris Hughton, Newcastle's manager – who resolutely refuses to comment on the incident accepts the two Geordies can no longer work together and has decided the centre-forward is the player he wants to keep.

Står enda mer i den artikkelen.
Hva mener dere folkens er det rette valget?
« Siste redigering: 28. Mars 2010, 00:16 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 28. Mars 2010, 00:31 »
Carrol

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #711 på: 28. Mars 2010, 00:40 »
Jeg synes det er en jævla kjip situasjon, men det er jo tydelig at Taylor ikke trives og når flertallet er mot Taylor, så er det jo mest naturlig at det er han som forlater klubben. Og når kontrakten hans går ut etter neste sesong, så har vi jo nesten ikke noe annet valg enn å selge nå.

Men fy faen, digger begge spillerne, så skulle gjerne hatt begge to med videre :/
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 28. Mars 2010, 01:35 »
Veldig synd hvis denne saken ender med at Taylor forlater oss. Det er også veldig vanskelig å vite hvem man skal klandre av de to, når man ikke vet hele historien rundt hendelsen.

Men jeg aner at Taylor har startet fighten siden det virker som Carroll sitter igjen med all sympatien, tross Taylor´s kjevebrudd..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #713 på: 28. Mars 2010, 05:41 »
http://www.guardian.co.uk/football/2010/mar/27/steven-taylor-andy-carroll-newcastle
Steven Taylor is understood to feel badly betrayed by Newcastle United and now believes he has no future at the club. The former England Under-21 centre-half had his jaw broken in an alleged altercation with a team-mate, striker Andy Carroll last Sunday. Taylor, who spent two nights in hospital and required surgery, has been dismayed by the support Carroll is receiving both from within St James' Park and from Newcastle's supporters.
It seems Chris Hughton, Newcastle's manager ? who resolutely refuses to comment on the incident accepts the two Geordies can no longer work together and has decided the centre-forward is the player he wants to keep.

Vel når artikkelskriveren tar inn anti Aparteid jobben Ch har gjort så kan jeg ikke ta dette seriøst. Ingen kjilder er oppgitt og Taylor har ikke gitt inn en transfer request. Pluss at artikelen  siterer ingen kilder nerme caroll og hougton dette er også et rødt flagg for meg..

ryktene sier at Taylor ville vekk ifjor men ingen 'gode' nok tilbud kom på banen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 28. Mars 2010, 09:50 »
Er jo ikke så usannsynlig at Taylor vil vekk nå, ihvertfall om styret og manager fortsatt ønsker Carroll.
Èn ting er å ha litt høy tempratur på trening og havne i en liten brytekamp, men det er noe helt annet å knekke kjeven på en medspiller slik at han må tilbringe 2 netter på sykehus samt operasjon.
Men det må 2 til for å sloss, så Taylor er ikke uskyldig han heller. Man bør jo ikke rote med dama til en lagkammerat, det skaper sjelden harmoni i troppen.

Jeg blir ihvertfall ikke overrasket om enten Taylor eller Carroll ikke er NUFC spiller neste sesong.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #715 på: 28. Mars 2010, 15:14 »
Behold Taylor!
Carrolls utvikling på banen er kanskje super for tiden, men utviklingen hans utenfor banen er helt elendig og blir bare dårligere å dårligere :/ Vi har hatt nok av slike personligheter, og trenger ikke flere..
Gleder meg ik til å følge denne saken, fordi jeg desverre tror klubben kommer til å ta noen valg som nok ik jeg tror er di rette :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 28. Mars 2010, 15:25 »
Behold Taylor!
Carrolls utvikling på banen er kanskje super for tiden, men utviklingen hans utenfor banen er helt elendig og blir bare dårligere å dårligere :/ Vi har hatt nok av slike personligheter, og trenger ikke flere..
Gleder meg ik til å følge denne saken, fordi jeg desverre tror klubben kommer til å ta noen valg som nok ik jeg tror er di rette :)

Noen hevder det er Taylor som er idioten, den arrogante og personen som er dårlig likt i garderoben. Mens Carroll er en fin type som er godt likt. Det er umulig for oss som står utenfor å vite, og dermed like håpløst å dømme dem..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #717 på: 28. Mars 2010, 23:51 »
It seems Chris Hughton, Newcastle's manager ? who resolutely refuses to comment on the incident accepts the two Geordies can no longer work together and has decided the centre-forward is the player he wants to keep.

Steven Taylor wants to leave after Newcastle back Andy Carroll

? Defender disgusted after club back man who 'broke his jaw'
? Controversial striker judged too important to get rid of

* Digg it
    * Buzz up
    * Share on facebook (12)
    * Tweet this (27)

* Louise Taylor

Så langt leste jeg før jeg lukka vinduet. Det eneste dama skriver er jo negative ting om Newcastle... En av de minst objektive journalistene jeg vet om.

Men når det er sagt håper jeg at både Taylor og Carrol blir, og selv om det kan være at Taylor er en drittsekk ingen i klubben liker synes jeg han burde få bittelitt støtte fra klubben. Og at begge burde få en irettesettelse av klubben dersom ryktene om at Taylor sendte meldinger til dama til Carrol stemmer. Det kan det jo og være de har fått eller vil få, bare at klubben ikke vil håndtere det utenfor offentligheten.

Så lenge vi ikke vet hva som har skjedd, og alt er basert på rykter synes jeg egentlig ikke vi kan ha noen formening om hva som burde gjøres, og hvem som er syndebukken.
« Siste redigering: 28. Mars 2010, 23:58 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #718 på: 29. Mars 2010, 01:23 »
klubben har vel ingenting med spillernes privatliv å gjøre, annet enn det som måtte stå i kontrakten? tviler på at det står noe om private relasjoner i den.

synes det er stort av taylor å ikke anmelde forholdet. man vet jo ingenting om hva som faktisk hendte, hvem som startet brawlen osv. i slike saker er det den som først gikk fysisk til angrep som bør straffes hardest, samt at den som blir angrepet ikke forsvarer seg unødvendig mye, om dere skjønner. dette blir uansett vanskelig å få rede på da saken ikke havner i noen rettsal, slik det ser ut nå.

har en mistanke om at carrols nylige suksess overskygger mye av realitetene rundt dette.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 29. Mars 2010, 02:08 »
For alt vi vet kan det jo være Tayls som startet slosskampen og fikk inn et par fulltreffere før det tilta for Andy. Det beste ville vært om de var voksne nok til å ordne opp i problemene og spille sammen i framtiden. Hvis ikke de kan det vil jeg beholde Carroll og selge Taylor i sommer. I allefall hvis ryktene om at Tayls er dårlig likt stemmer.

Tror de fleste ville blitt forbanna om en kompis eller kollega hadde prøvd seg på dama di, så hvis de ryktene stemmer er det ikke rart om Carroll ble hissig.

Det snodige med Carroll er at han virker å ha temperamentet sitt under kontroll på banen.