20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #645 på: 21. Aug. 2009, 22:19 »
Tipper det er som skrevet før her, at Steven Taylor er en av de vi må selge dersom vi vil selge klubben. Vi må få ned lønningene, så de spillerne vi har sjans til å selge må bort. Hvis ikke lønningene går ned så får nok ikke Moat lån til å kjøpe klubben.

Tipper vi må selge Taylor, Xisco, Colo og Jonas feks for at klubben skal bli solgt.
Taylor er jo ikke en av de med store lønninger. Er vel snakk om at han tjener mellom £30-35.000 i uka, mens vi har daukjøtt som Geremi, Butt osv som tjener £50-60.000 i uka.

Det vet jeg. Men daukjøttet er ikke like lett å bli kvitt.. Geremi vil nok ikke gå så mye ned i lønn, og da er vi nødt til å selge unna de vi kan dersom vi ønsker å selge klubben.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 21. Aug. 2009, 22:20 »
Tipper det er som skrevet før her, at Steven Taylor er en av de vi må selge dersom vi vil selge klubben. Vi må få ned lønningene, så de spillerne vi har sjans til å selge må bort. Hvis ikke lønningene går ned så får nok ikke Moat lån til å kjøpe klubben.

Tipper vi må selge Taylor, Xisco, Colo og Jonas feks for at klubben skal bli solgt.
Taylor er jo ikke en av de med store lønninger. Er vel snakk om at han tjener mellom £30-35.000 i uka, mens vi har daukjøtt som Geremi, Butt osv som tjener £50-60.000 i uka.

Det vet jeg. Men daukjøttet er ikke like lett å bli kvitt.. Geremi vil nok ikke gå så mye ned i lønn, og da er vi nødt til å selge unna de vi kan dersom vi ønsker å selge klubben.
Sant nok. Må vel gå ann å lage en deal med Geremi og slippe han på free transfer? :P Både for hans og vår egen del.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #647 på: 21. Aug. 2009, 22:29 »

Sant nok. Må vel gå ann å lage en deal med Geremi og slippe han på free transfer? :P Både for hans og vår egen del.

Da må klubben betale han kompensasjon lik det han har igjen i lønn ut kontrakten. Regner med du mener å tilby han til andre klubber gratis, noe jeg syns er et godt forslag. Spørsmålet er derimot om noen vil ha en spiller som skal slite for å komme seg under ti blank på 60-meteren, og atpåtil krever 500 000 i uka :P

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #648 på: 23. Aug. 2009, 10:29 »
I følge kilder/rykter frykter Taylor at han skal bli tvunget ut av klubben.
Selv skal han (som vi alle vet) være villig til å bli.

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/466347/Steven-Taylor-fears-stitch-up-Defender-wants-to-stay-at-troubled-Newcastle.html

Hadde vært gull med Tayls og Sol som midtstoppere. Nå frykter jeg det i stedet blir to helt nye spillere, som aldri har bevist at de holder toppnivå i CCC engang.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #649 på: 23. Aug. 2009, 10:36 »
Jeg satt akkurat å leste det selv. Å jeg føler meg faktisk litt rolig. Tror at vist det er noe i dette, at det blir jobbet bak ryggen til Taylor?
Da kommer han iallefall til å bli. Men det må være frustrerende for gutten å lese alt som blir skrevet om han?
At eieren prøver å kaste han ut av klubben? Å det eneste Taylor vil er å spille sitt kjære Newcastle opp i Premier League.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #650 på: 23. Aug. 2009, 11:37 »
Etter å ha lest det så føler jeg meg også ganske trygg på at Taylor blir.
Uansett så blir det S. Taylor på ryggen når jeg drar over neste mnd for å se kamp.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #651 på: 23. Aug. 2009, 16:38 »
Lescott er ute av Everton troppen, muligens til City (egentlig ganske sikkert:P)

Håper Taylor nekter og dra!! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 23. Aug. 2009, 16:49 »
Jeg vet ikke hvor mye det hjelper å nekte hvis ledelsen gjør det klinkende klart at de ikke under noen omstendigheter vil ha deg i klubben sin. Hvem vil jobbe for en sjef som ikke vil vite av deg?

Hvis Mike Ashley beholder klubben er jeg stygt redd for at Taylor blir tvunget ut av klubben. Hvis Moat overtar, så føler jeg meg trygg på at Taylor blir.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #653 på: 23. Aug. 2009, 20:09 »
Vist ledelsen gjør det klikende klart at de ikke vil ha deg? Hva gjør vel det vist du vet at manageren satser på deg å vil ha deg i klubben. Han vet å at hele Newcastles fanskare vil ha han i klubben, det er vel viktigere det enn hva eieren tenker\mener.
Å Taylor vet at Ashley ikke blir eier i denne klubben i all evighet.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #654 på: 23. Aug. 2009, 20:17 »
Om det er situasjonen at Ashley ikke vil ha han og han har muligheten til å spille PL så er vel ikke valget så forbanna vanskelig, ganske mye Ashley kan gjøre for å "straffe" han om han ikke går...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #655 på: 23. Aug. 2009, 21:04 »
Man kan umulig selge en spiller som nekter å skrive kontrakt med det kjøpende laget.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #656 på: 23. Aug. 2009, 21:35 »
City har blitt enig med Everton om overgangsum for Lescott så hvis vi ikke får positive nyheter imorgen så ser det ikke lyst ut mtp å beholde Taylor. Med de £24m som Everton får bør de også ha nok penger til å kunne betale for seg.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #657 på: 23. Aug. 2009, 21:39 »
Man kan umulig selge en spiller som nekter å skrive kontrakt med det kjøpende laget.

Da hadde vel Barton være ute av dørene på St.James for leeenge siden..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 23. Aug. 2009, 21:49 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5510039,00.html

Da har Everton akseptert et bud på 24 mill for Lescott. Tror dette dessverre betyr at Everton bruker noe av dette beløpet til å hente tayls.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 23. Aug. 2009, 21:59 »
Dette kommer til å ende med at Nicky Butt spiller en stor del av denne sesongens kamper som stopper!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida