20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223937 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #615 på: 20. Aug. 2009, 11:30 »
Å miste Taylor er nesten katastrofalt. Han er en av få spillere i stallen som faktisk holder reelt PL nivå. Han har i tillegg den rette moralen. Han er ung. Han er en spiller for fremtiden. Jeg kan skjønne at han vil dra dersom vi ikke rykker rett opp, men hold for all del på ham denne sesongen. Jeg blir utrolig irritert hvis de lar ham gå og så like etter at transferviduet lukkes så er Shearer på plass. Jeg tror hvis Shearer kommer så blir Taylor. Problemt er bare at Taylor kan gå før Shearer blir ansatt.
Jeg skønner bare ikke hvorfor Ashley ikke bare ansatte Searer før sesongstart. Utfra de uttalelser som er kommet så er jo alle potensielle kjøpere klar for å ha Shearer som manger. ARRRGHHHHH det er til å få fnatt av.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #616 på: 20. Aug. 2009, 11:43 »
Tror vi får svar på alle spørsmålene våre før denne uken er omme, men tror vi må vente til 1 september før vi får alle svarene.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #617 på: 20. Aug. 2009, 21:08 »
SSN: Everton in talks to sign Steven Taylor

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 20. Aug. 2009, 21:23 »
Håper virkelig at Mike Ashley og Llambias for en gangs skyld tar en riktig avgjørelse å sier nei til Everton. Taylor har ikke høy lønn og er utrlog viktig for laget. Selg Jonas, Colo, Geremi, Xisco, men ær så snill og behold Taylor.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 20. Aug. 2009, 21:24 »
Verte ufatteleg skuffa viss han forlet oss no. Verte ingen legende av det...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 20. Aug. 2009, 22:48 »
Tror nok dessverre Taylor føler at Championship er Wankership, og at han er altfor god for denne ligaen. Med det kaoset som er utenfor banen er det også veldig lett å ønske seg til Premier League. Optimalt sett skulle jeg også sett at han hadde blitt værende og ledet oss tilbake til PL, men jeg forstår godt at han ikke gidder mer. Selv om Shearer kanskje er rett rundt hjørnet.

Men for Newcastle å akseptere et bud på Taylor er det som er mest utilgivelig i denne saken. Det er Mike Ashley vi skal skyte, ikke Steven Taylor.
Steven Taylor må overtales til å bli, samme hvor mye han ønsker seg bort. Å selge Taylor vil koste så mye, mye, mye, mye mer enn det smaker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #621 på: 20. Aug. 2009, 23:03 »
Hvis han går, så kommer han vell ikke rett inn i 11`eren te Everton??har jo Lescott og Jagielka??
Joey Barton 7

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 20. Aug. 2009, 23:14 »
Lescott er på vei ut. Kastet ut av troppen til ligacupen og offentlig refset. Lescott blir City-spiller i løpet av en ukes tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #623 på: 20. Aug. 2009, 23:25 »
ok..Hvis Lescott forsvinner tror jeg Everton gjør ganske mye for å sikre seg Saylor...Og Newcastle kan ikke holde han igjen hvis han vil gå...Men jeg tror faktiskt ikke at han forsvinner, tipper han altid kommer til å være Newcastle spiller!  8)
Joey Barton 7

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 20. Aug. 2009, 23:27 »
Tror nok det at vi enda ikke har klart å hente inn Shearer samt all annen elendighet gjør at Saylor kan bli Everton-spiller, vi selger oss unna opprykk, og det blir nok en trist merkedag i klubbens historie.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #625 på: 21. Aug. 2009, 00:08 »
Nå kan vi ikke flå klubben levende heller. er det som er på vei til å skje nå... helvette, dette er noe jeg ikke liker!

Selger vi Taylor er det som å spille klespoker hvor du kun har ett plagg igjen på deg, og får delt ut 2-7 unsuted på siste hånda!
Med andre ord; det er større sjanse for en snøball i helvette enn det da blir for klubben å klare direkte opprykk!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 21. Aug. 2009, 00:27 »
Blir ufattelig skuffa over Taylor hvis han drar nå..Vi kan kjempe om opprykk med det laget vi har nå, og der er Taylor en viktig brikke.

Hent tilbake Peter Ramage!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #627 på: 21. Aug. 2009, 07:58 »
Nå melder "alle" at han går til Everton.
Selvsagt trist, men på en måte så skjønner jeg han godt.
Han har i det minste vært med Titanic omtrent ned til havbunnen, før han hopper av.
Ashley har nå sikret seg fast plass i helvete. Møkkamann, møkkadag.  >:(

La oss håpe klubben selges i dag, Taylor blir, en ny manager kommer og at vi på den måten har sjansen for opprykk i mai.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #628 på: 21. Aug. 2009, 09:59 »
Ja, la oss håpe det. Virkelig håpe det.(klubben solgt)
Vist dette skjer, noe jeg ikke håper. Blir jeg meget MEGET FORBANNET. Ikke på Taylor men på Ashley.
Er det noe vi burde beholde er det unge spillere på ikke for stor lønn, å her passer Taylor inn.
Regner med Tayolr\Shearer snakker litt før han evt skriver under. Vist Shearer vet han IKKE blir manager forsvinner nok godeste Taylor.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #629 på: 21. Aug. 2009, 11:53 »
Den eneste legenden i klubben kan ikke forlate klubben. Det blir en svart dag hvis han drar til Everton.