20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223825 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #600 på: 17. Aug. 2009, 21:16 »
Hadde Chopra spilt seg fast inn på Newcastle sitt førstelag, og blitt behandlet som helt av Toon Army som Tayls blir, så ville kanskje han også følt det samme.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #601 på: 18. Aug. 2009, 11:55 »
Ikke for at han ikke elsker Newcastle, men at hans egen karriere tross alt er det viktigste. Og hvis en supporter ikke greier å forstå det, så er vedkommende hjernedød. Enkelt og greit.

Er ikke slik at karrieren til Taylor er over hvis han i en alder av 23 år bruker ett år for å se hvordan utviklingen av klubben blir, og om han kan hjelpe til å få klubben opp til PL igjen.   
Selvfølgelig vil det være bra for karrieren til Taylor å dra til f.eks Everton,  men elsker han Newcastle så jævli høyt, og blør sort hvitt, ja da gir han ett år for å prøve å hjelpe klubben.   
Mener du man må være hjernedød for å mene det, så sier vel det mest om deg. Enkelt og greit.
sunt pueri pueri puerilia tractant

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #602 på: 18. Aug. 2009, 13:11 »
Vil jo helst ikke at Taylor stikker men om han gjør det er Campbell ett bra alternativ syns eg

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 18. Aug. 2009, 15:52 »
Bytter ut Taylor med en spiller 10 år eldre, er ingen god ertstatning. Vi henter Sol og Taylor blir. Sol blir uansett ikke dyr når han går på free agent, kun sign on fee som blir utgiften da, pluss lønnen
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #604 på: 18. Aug. 2009, 19:42 »
Han forsvinner ikke 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #605 på: 18. Aug. 2009, 20:05 »
Benitez er visst interessert i Steven.. DÆVEN hvis jeg må se han i den røde stygge drakta!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #606 på: 18. Aug. 2009, 20:37 »
Benitez er visst interessert i Steven.. DÆVEN hvis jeg må se han i den røde stygge drakta!

Liverpool har ikke råd til å kjøpe Taylor  :P

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #607 på: 18. Aug. 2009, 21:13 »
Har drevet på å skal ha et intervju med Steven Taylor til neste nummer av MagZine og fikk følgende mail fra mediaavdelingen i dag :

"Regarding an interview with Steven Taylor I suggest you get in touch with us after the transfer window as his status in the club is uncertain at the moment"

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 18. Aug. 2009, 21:16 »
Det sie meir enn alle ryktene til sammen  :-\

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #609 på: 18. Aug. 2009, 21:22 »
Har drevet på å skal ha et intervju med Steven Taylor til neste nummer av MagZine og fikk følgende mail fra mediaavdelingen i dag :

"Regarding an interview with Steven Taylor I suggest you get in touch with us after the transfer window as his status in the club is uncertain at the moment"

Da er han nok tapt for oss ja, men jo flere klubber som vil ha ham jo mer penger kan vi få for ham  8) Og mener selvfølgelig ikke at en aldrende Campbell er en fullverdig erstatter for Taylor, men om Taylor først forsvinner så tror eg Campbell vil takle nivået i Championship bra selv om eg selvfølgelig gjerne skulle sett begge sammen  8)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 18. Aug. 2009, 21:52 »
Han er langt ifra tapt. Hvis Shearer ansettes, blir Taylor - det er jeg 100% sikker på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 18. Aug. 2009, 23:17 »
Han er langt ifra tapt. Hvis Shearer ansettes, blir Taylor - det er jeg 100% sikker på.

Rett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 18. Aug. 2009, 23:29 »

Rett.

Og derfor drar han ikke denne gangen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 19. Aug. 2009, 18:26 »
Vel, sikker kan vi ikke være.
I dette tilfellet vil jeg ikke være sikker på noe som helst før jeg har fått det bekreftet et par, tre ganger bare fra nufc.co.uk pluss BBC, SkySports og alle seriøse aviser rundt om i verden. Med unntak av The Sun, som sikkert vil kunne fortelle oss at Barry Moat planlegger å selge klubben tilbake til Mike Ashley.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #614 på: 20. Aug. 2009, 09:19 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-looking-to-land-Sheffield-United-defender-Matthew-Kilgallon-article123759.html
Newcastle United are lining up Sheffield United centre half Matthew Kilgallon - in case they have to sell Steven Taylor before the deadline.

Kommer ikke til å skje.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.