20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 224032 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #585 på: 17. Aug. 2009, 08:33 »
Selv om jeg kan forstå Taylor, så syns jeg det er dårlig og egoistisk av han hvis han drar.   Ville ikke rasert karrieren hans å tatt ett år med Newcastle i CCC for å se hva som skjer.     Vet han hadde blitt hvis Shearer hadde vært der og hvis klubben hadde vist at de satser på opprykk.   Men selv under dagens forhold så mener jeg han kunne gitt det ett år.   
Det er sånn helter og legender skapes...
sunt pueri pueri puerilia tractant

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #586 på: 17. Aug. 2009, 10:51 »
Du må huske at det er opp til Steven Taylor om han vil forlate klubben. Sjølv vi godtar bud så MÅ han ikkje skrive under for ein ny klubb. Mister ALL respekt for han om han sender in transfer request. Dette er ein fyr som skal vere Newcastle inn og ut.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #587 på: 17. Aug. 2009, 14:09 »
Taylor kommer ikke til å levere inn transfer request.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 17. Aug. 2009, 14:44 »
Media skriver i dag at han IKKE kommer til å levere inn noen transferrequest.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 17. Aug. 2009, 15:07 »
Håper vi selger Colo, og får inn Cambell som makker til Taylor.

Tror Taylor hadde vært fornøyd hvis han fikk Cambell til makker.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 17. Aug. 2009, 15:17 »
Problemet med Sol kontra Colo er at Colo ALDRI er skadd omtrent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 17. Aug. 2009, 15:19 »
Tja. Det kan fort hende han gjør det hvis Mike Ashley beholder klubben. Jeg greier ikke å se for meg at Steven Taylor ønsker å sitte å se på at alle kameratene hans forlater klubben på rad og rekke, og at klubben selger den ene klassespilleren etter den andre, og erstatter dem med jyplinger som Danny Simpson.

Steven Taylor blør svart og hvitt, men det betyr ikke at han ikke tenker på sin egen karriere. Hvis Mike Ashley beholder klubben og ansetter en hjernedød ku som manager, så tror jeg Steven Taylor forsvinner ganske fort. Ikke det at han ikke elsker Newcastle, ikke det at han ikke ønsker å rykke opp med Newcastle. Men ansetter vi Joe Kinnear og Mike Ashley blir værende, så gidder han nok ikke mer. Han vil nok vente å se an om Shearer kommer, men gjør han ikke det, tror jeg Taylor drar ganske så kjapt.

Ikke for at han ikke elsker Newcastle, men at hans egen karriere tross alt er det viktigste. Og hvis en supporter ikke greier å forstå det, så er vedkommende hjernedød. Enkelt og greit.

Det er bare Shola Ameobi og Steve Harper som finner seg i absolutt alt, uten å klage, uansett hva det måtte være. Uansett hvor ille det er. Først og fremst fordi begge har vært reserver all sin dag, og verdsetter hver mulighet de får.
Men Steven Taylor må jo tenke på hvilket hopp karrieren til James Milner har gjort, etter at han ble solgt fra Newcastle. Nå er han jo plutselig inne på a-landslaget, og fortsetter han å spille bra for Villa, så skal det skje mye rart om han ikke får bli med til Sør-Afrika.

Taylor er 23 år. Han er snart for gammel for U21-landslaget, men så lenge han spiller i Championship er veien inn på a-landslaget ekstremt lang. Og den er lang nok fra før. Men han vet, og vi vet at han er god nok for å spille med de store gutta.

Å få inn Campbell som makker kan sikkert hjelpe på noe. Men blir Mike Ashley, og han ansetter et brødhode som manager, så får Sol Campbell være Sol Campbell. Da stikker han til Premier League og blir aktuell for a-landslaget.

Jeg tror vi får være glad for at han neppe er desperat nok til å dra til Sunderland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #592 på: 17. Aug. 2009, 15:29 »
The Journal: Steven Taylor is on the verge of leaving for Everton - with some sources in the North West suggesting he was due at Goodison Park for a medical today - but it is likely that the defender will hang on for a few more days to see whether Alan Shearer is appointed boss.

Håper ikke taylor går!! Hadde vært morsomt å se Campbell og Taylor sammen i forsvaret.

EDIT:
Jeg tror vi får være glad for at han neppe er desperat nok til å dra til Sunderland.
hehe, det er faktisk et rykte om at han vurderer et tilbud fra Sunderland  :o
« Siste redigering: 17. Aug. 2009, 16:29 av MaKo »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 17. Aug. 2009, 18:12 »
EDIT:
hehe, det er faktisk et rykte om at han vurderer et tilbud fra Sunderland  :o
Tror du på ALT du leser MaKo? :P

Du ser at tråden dette blir skrevet i heter "NO's Made-up ITK Nonsense Thread"?

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #594 på: 17. Aug. 2009, 18:57 »
Nope, tror faktisk ikke på noe av det:)
Men jeg synes det er morsomt med en diskusjon og bringer derfor tvilsome/ting som kan lage litt "bråk" vidre, hehe.

EDIT:
Faktisk var det ikke N-O jeg hørte om det, men dukka opp der etterpå ser jeg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 17. Aug. 2009, 19:03 »
EDIT:
Faktisk var det ikke N-O jeg hørte om det, men dukka opp der etterpå ser jeg.
Det var nok der det dukka opp først tenker jeg! :P De laga jo tråden bare for å kødde! ;D

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #596 på: 17. Aug. 2009, 19:25 »
Det har faktisk vært rykter om det på Football365 forumet en stund nå :)

Steve Bruce er en stor fan av Taylor, og det er ikke usannsynelig at han lagt inn et bud, og som NUFC har akseptert.

Du får tro hva du vil, men jeg bare bringer ting videre.
Noen rykter tror jeg på, og noen tror jeg ikke på.

Jeg TROR ikke Taylor går til Sunderland, men vi vet aldri.. Sol C. gikk til Arsenal fra Tottenham etter flere år der.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 17. Aug. 2009, 20:47 »
Det har faktisk vært rykter om det på Football365 forumet en stund nå :)

Steve Bruce er en stor fan av Taylor, og det er ikke usannsynelig at han lagt inn et bud, og som NUFC har akseptert.

Du får tro hva du vil, men jeg bare bringer ting videre.
Noen rykter tror jeg på, og noen tror jeg ikke på.

Jeg TROR ikke Taylor går til Sunderland, men vi vet aldri.. Sol C. gikk til Arsenal fra Tottenham etter flere år der.

Gir en god faen i ka Campbell har gjort opp gjennom karriera. Men kjenna Tayls godt nok til å garantere at Sunderland er det siste stedet han går. punktum.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #598 på: 17. Aug. 2009, 21:04 »
Kommer aldri å da mener jeg aldri til å ha noe med den klubben å gjøre. Taylor vet hvor stor hatet er i området runde de 2 klubbene. Å Taylor elsker Newcastle på godt å vondt.
Kansje, da mener jeg kansje han vurderer er klubbskifte. Å innerst inne skjønner jeg han.
Men jeg for vann i munnen av Taylor - Cambell
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #599 på: 17. Aug. 2009, 21:11 »
Men jeg for vann i munnen av Taylor - Cambell
Jeg også :)

Men hva med Michael Chopra.. Født og oppvokts i Newcastle.. Gikk til Sunderland han. Ikke direkte fra NUFC da, men uansett.