20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #570 på: 14. Aug. 2009, 13:31 »
Ser jækla skummelt ut! Hvis Taylor skulle velge å dra, samtidig som Duff forsvinner, kan vi bare glemme å rykke opp med det samme!

Dersom Taylor, Newcastles mest lojale spiller drar, ser det ikke veldig lyst ut!!   

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #571 på: 14. Aug. 2009, 13:37 »
Jeg sitter å tenker på 2 ting. Transfervinduet nærmer seg slutten (siste del av silly season for i år nå), Newcastle er en nasjonal laughing stock, og vi har en del gode spillere. Slik jeg ser det, naiv som jeg er, kan disse ryktene bare være rykter. Taylor, og Duff også da, er gode spillere, og jeg tviler ikke på at de har klubber interesserte. Men er det ikke i de to siste ukene av transfervinduet avisene spekulerer mest ang transfer? Mener å huske i fjor at det var utrolig mye styr rundt spillere to siste ukene.

Men jeg håper Tayls blir. En av våre viktigste spillere.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 14. Aug. 2009, 15:56 »
Dersom Joleon Lescott blir City-spiller i løpet av kort tid, så er sannsynligheten altfor stor for at det er noe i dette ryktet. Og hva verre er, jeg er 110% sikker på at Taylor vil hoppe på toget til Liverpool, og ikle seg blå drakt og spille i PL.

Selv om Taylor elsker Newcastle, så vil han ikke spille for en klubb uten ambisjoner, eller en klubb som bare ødelegger for seg selv. Det var Taylor som brukte media for å fortelle Mike Ashley hvor skapet sto. Men det virker ikke som at Mike Ashley har skjønt tegninga. Og det kan fort være at Ashley har blitt provosert av Taylors utsagn, og tenker som så at får vi et godt bud, så selger vi. Steven Taylor er tross alt geordie (nei, ikke den diskusjonen igjen) og slike folk er en stor trussel for Mike Ashleys makt. Spesielt hvis de åpner kjeften og stiller spørsmål ved hva som foregår bak lukkede dører.

Med andre ord, Steven Taylor har dessverre all grunn til å dra, dersom Everotn er seriøse. Og Mike Ashley har dessverre all grunn til å selge dersom prisen ikke er avskrekkende lav.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #574 på: 14. Aug. 2009, 22:17 »
Hvis Taylor drar så begynner jeg seriøst å grine. Han er det eneste jeg ser på som håp i denne klubben.

mannrmaa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #575 på: 15. Aug. 2009, 12:57 »
Om Taylor drar står vi altså igjen med en argentinsk klovn, en ubrukelig "høyreback", en relativt ustabil venstreback, Kadar, Tozer og en høyreback på halvtårslån..

Ordet krise klinger greit i øregangene  :-[
Student i Newcastle

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 15. Aug. 2009, 14:23 »
Det er jo Senderos Moyes vil ha inn. Leste også idag at Moyes mente han var for dyr så jeg har håp om at vi beholder han...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 16. Aug. 2009, 14:07 »
Blir det ikke Everton, så blir det nok en annen klubb. Jeg har gitt opp å beholde Taylor, når vi selger Duff og Jonas. Spesielt Duff.
Jeg nekter å tro at Taylor ønsker å bli i Newcastle, når vi selger ALT som kan krype og gå av spillere som egentlig er for god for Championship.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #578 på: 16. Aug. 2009, 22:35 »
With Steven Taylor ready to hand in a transfer request to force a move - probably to Everton - free agent Campbell could be his replacement.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1206925/Sol-Campbell-eyes-Newcastle-free-transfer-Steven-Taylor-gets-set-Everton-switch.html?ITO=1490
Kan ikke si jeg liker det, selv om jeg tror det ikke før jeg leser det offisielt.
Men hvorfor ikke selge Coloccini for penger å få ned lønnen enn å selge en Taylor som elsker klubben, å som ikke har så høy lønn.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #579 på: 16. Aug. 2009, 22:39 »
Fordi Taylor selv ikke har lyst til å være i en klubb som selger ALT som kan lukte av ambisjoner.

Damien Duff luktet ambisjoner. Beye og Bassong luktet ambisjoner. Vi solgte dem alle sammen, for en slikk og ingenting. Bare for å "spare penger". Mike Ashley tenker utelukkende profitt, og driter en lang marsj i om det er ikke er fotballspillere igjen i klubben. Derfor er det ekstremt viktig at vi får inn en ny eier med Alan Shearer som manager, SNAREST. Før den tjukke idioten rekker å selge unna Taylor også.

Coloccini er tungsolgt. Utelukkende fordi han ikke er en spesielt god spiller.
Steven Taylor er et stort talent, og vil havne i en meget god PL-klubb, hvis han drar.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 16. Aug. 2009, 22:41 »
With Steven Taylor ready to hand in a transfer request to force a move - probably to Everton - free agent Campbell could be his replacement.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1206925/Sol-Campbell-eyes-Newcastle-free-transfer-Steven-Taylor-gets-set-Everton-switch.html?ITO=1490
Kan ikke si jeg liker det, selv om jeg tror det ikke før jeg leser det offisielt.
Men hvorfor ikke selge Coloccini for penger å få ned lønnen enn å selge en Taylor som elsker klubben, å som ikke har så høy lønn.

Vi selger evt Taylor fordi han vil vekk. Ganske innlysende når han legger en transfer request på bordet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #581 på: 16. Aug. 2009, 22:46 »
Han hadde blitt lagt ut for salg om han vil eller ikke. Sånn er det i denne klubben. Men opp til spilleren selv hva de gjør.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 16. Aug. 2009, 22:53 »
Når Daily Mail skriver dette i en setning uten å nevne kilder eller sitat må vi ta det med et tonn salt. Men liker selvsagt ikke å lese slike ting. Å se Taylor i en annen drakt ville gjøre fryktelig vondt.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #583 på: 17. Aug. 2009, 00:36 »
Vi mister ikke Taylor. Mannen blør svart og hvitt. Han sa jo selv at han blir i Newcastle uansett, og jeg velger og tro det inntil det motsatte er bevist.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 17. Aug. 2009, 03:01 »
Defender Steven Taylor also seems increasingly likely to move from SJP, with a host of top-flight clubs linked with him and the player's body language after the Reading game suggesting that he was saying his SJP farewells.

Skriver nufc.com. Selvsagt bare spekulasjoner da, men jeg er redd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida