20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225588 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #480 på: 05. Mars 2009, 13:51 »
Vi må joh se hva Steven prøver på her, han får ikke helt rent klokketreff men hensikten hans er rød kort.. Syntes det er stygt det han gjør og hadde han fått bedre treff så kunne det blitt stygt fordi det kraft i det slaget han gir. Han begynner og minne meg om en hviss Eboue i Arsenal. Bare at Eboue er et hav bedre.
Ba Ba Ba!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 05. Mars 2009, 14:21 »
Vi må joh se hva Steven prøver på her, han får ikke helt rent klokketreff men hensikten hans er rød kort.. Syntes det er stygt det han gjør og hadde han fått bedre treff så kunne det blitt stygt fordi det kraft i det slaget han gir. Han begynner og minne meg om en hviss Eboue i Arsenal. Bare at Eboue er et hav bedre.

Er ueinig her. Ingen som veit kva S. Taylor prøvde på her, og då verte det kun spekulasjon at han prøvde slå Christine i ansiktet. Han gir ein skikkleg bodycheck og det trur eg er alt. Vertfall det som vart gjort. Kan jo for all del han teinkte "Dø Styggen!"...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 05. Mars 2009, 17:16 »
Ifølge Verdens Gang, kan det jo se ut som han tenkte noe i den duren.

Men sannsynligheten tilsier at det var en ren duell, og at Taylor ble litt vel ivrig.

Synes det er bra kontra av Taylor, hvis den konversasjonen VG har gjengitt stemmer.
Litt barnehage-nivå, men det var jo ManUs nye dametruse som startet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #483 på: 05. Mars 2009, 19:03 »
Skulle akkurat sitere det du sier Joakim.
Det Tayls sier.
Samme hvilket nivå det er, men synes det er et herlig comeback av Tayls ;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #484 på: 05. Mars 2009, 19:33 »
Det værste er jo at Ronaldo blir støtt av det, og Taylor couldn't care less. Noen steder sies det at han kranglet med Rooney. Herlig, tøff Taylor! Taylor vs. Rooney hadde blitt en skikkelig fight.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #485 på: 05. Mars 2009, 20:04 »
Taylor hadde spist han..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 05. Mars 2009, 20:19 »
Taylor hadde spist han..

mmm oksebiff
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 05. Mars 2009, 23:46 »
Er en manndomsprøve i seg selv å styre seg mot å klikke på den mannen iløpet av en kamp, kan jeg tenke meg til. Tayls klarte seg sånn sett bra han. Taklingan han utførte var helt klart gult kort der, og Tayls ble litt for ivrig. Men det kunne gått mye verre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #488 på: 05. Mars 2009, 23:58 »
Ja, det kan eg tenke meg.. God er han, men farken for arrogant! 
Gult kort var det hvertfall.. var sikker på at det skulle bli rødt, så synes vi var nokså heldige der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 06. Mars 2009, 00:12 »
Syns ikke det var noe rødt kort. Hurpa fikk det jo til å se masse verre ut enn det var. Arm på skuldra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 06. Mars 2009, 00:16 »
Jeg skjønner ikke hvorfor Ronaldo gidder å oppføre seg slik!! Usympatisk og jævli oppførsel ovenfor både medspillere og motspillere. Mulig det var en liten arm på nakken/skuldra Taylor, men hvorfor i helvette legger han seg ned og holder for ansiktet...det er ihvertfall ikke snakk om å ta situasjoner som en mann, slik man ser de aller fleste andre PL spillere gjør, også de aller aller fleste av hans lagkamerater. Det er ikke værre enn å oppføre seg som folk, men det klarer ikke Ronaldo, og følgelig får han høre det hver jævla gang han besøker en annen PL stadion enn Old Trafford. Forbanna idiot! Dessverre for han så overskygger dette tullet, det faktum at han er en strålende fotballspiller. Det er jo selvfølgelig ingen som gidder å respektere sånnt tøv som han holder på med, og dermed får han heller ikke den anerkjennelsen han kunne fått.

Rødt kort for dette her ville vært galskap!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 06. Mars 2009, 00:23 »
Må bare si at jeg er helt enig med deg kø1, akkurat det tenker jeg også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 06. Mars 2009, 00:29 »
Temmelig spot on. Vil aldri få samme respekt som de virkelig store - ene og alene fordi han fremstår så gjennomført kvalm.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #493 på: 06. Mars 2009, 00:42 »
Syns ikke det var noe rødt kort. Hurpa fikk det jo til å se masse verre ut enn det var. Arm på skuldra.

Ja, enig at han overspilte en smuule, men hadde vært typisk Newcastle å fått det røde i mot. Men er bra at dommerene begynner å gjennomskue slike skitne triks!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 07. Mars 2009, 17:12 »
Den mannen har alltid hatt et godt øye til Newcastle, og jeg har et ørlite håp om at vi kan lokke ham til oss når han pensjonerer seg. Newcastle ligger jo ganske mye nærmere grensa til Skottland, enn Manchester. 70 år er ingenting for en dyktig manager. Bare se på Sir Bobby.
At man surrer litt med navn av og til gjør ingenting, så lenge hodet fremdeler holder orden på de viktige tingene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon