20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223903 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #375 på: 22. Sep. 2008, 16:45 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1716983.ece
Hvorfor poster du dette når det tidligere i dag har blitt lagt ut linker hvor Taylor faktisk uttaler seg, og benekter disse ryktene?

Også er det The Sun i tillegg...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 22. Sep. 2008, 23:11 »
Chris Hughton har jo en usedvanlig utakknemlig jobb. Å ta over dette laget med en moral som nok er bånn i bøtta er ikke lett.
Syns da forsvaret bedret seg under King Kev da Hughton ble ansatt, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 22. Sep. 2008, 23:15 »
Chris Hughton har jo en usedvanlig utakknemlig jobb. Å ta over dette laget med en moral som nok er bånn i bøtta er ikke lett.

Ja fytti rakkern. Helt enig der. Dog litt undrende til laguttaket mot West Ham, men det var ikke derfor vi tapte.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #378 på: 22. Sep. 2008, 23:29 »
Tror ikke Hughton har det som skal til for å være manager, hadde vel sine perioder som vikarierende manager i Tottenham også uten særlig hell mener jeg??
Nu er jo selvfølgelig vikarierende manger aldri noe takknemlig oppgave ettersom man tar over ett lag som på en eller annen måte ikke fungerer.
God mann, men ikke som manager :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 23. Sep. 2008, 08:45 »
Tror ikke Hughton har det som skal til for å være manager, hadde vel sine perioder som vikarierende manager i Tottenham også uten særlig hell mener jeg??
Nu er jo selvfølgelig vikarierende manger aldri noe takknemlig oppgave ettersom man tar over ett lag som på en eller annen måte ikke fungerer.
God mann, men ikke som manager :)

Nei, det er nok sant. Og no vart han ikkje ansatt for å vera manager. Som "assistent" til KK fungerte han godt verka det som.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 23. Sep. 2008, 15:46 »
At forsvaret vårt var bedre med Chris Hughton som assistent, betyr ikke nødvendigvis at han er rett mann til å bestemme hele sulamitten. Og han er tydeligvis ikke i stand til å bedre stort på spillernes moral. Spillerne virker fremdeles like sønderknuste over Keegans avgang.
Jeg synes det begynner å bli på tide at landesorgen oppheves og at spillerne går på jobb igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 23. Sep. 2008, 16:36 »
Jeg har vel heller aldri påstått at Hughton er noen god manager. Men han er heller ikke i Newcastle for å være manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 23. Sep. 2008, 22:59 »
Nei, men per dags dato så er han det. Og det er overhodet ikke noen god situasjon for klubben å være i. Og så lenge mannen selv har annonsert at han ikke vil bli vurdert som fast manager for klubben, så bør vi finne en annen løsning snarest mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #383 på: 24. Sep. 2008, 22:48 »
Steven er en god spiller, men jeg føler han gjør altfor mange feil som fører til overganger, og noen ganger mål imot.
Vært "småslurvete" i flere sesonger nå. Ser ikke ut som han vil "vokse av" seg denne slurvingen heller.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 24. Sep. 2008, 22:56 »
Ikkje lett og vere stabil med Colo på sia av seg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 24. Sep. 2008, 22:57 »
Ikke lett å være  stabil med Taylor ved siden av seg er det riktige. Coloccini er klasse, det har han bevist mange ganger tidligere.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #386 på: 24. Sep. 2008, 23:03 »
Både Taylor og Coloccini er gode spillere, men slik situasjonen er i klubben nå så er det fanken meg umulig å vise klasse.
Alt er kaos og da blir det mye tull og rot også. Er ikke annet å forvente når vi klarer å kvitte oss med en manager absolutte ALLE, bortsett fra Fat Mike og idioten Wise da, liker.

Så slutt med hetsingen av enkeltspillere, vent i hvertfall til klubben er oppe og går igjen. 

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 24. Sep. 2008, 23:05 »
Taylor er en tikkende bombe. Spiller stort sett ok, men gjør enkelte avgjørende feil innimellom. Og det er desverre ikke godt nok på et slikt nivå.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 24. Sep. 2008, 23:23 »
Ikke lett å være  stabil med Taylor ved siden av seg er det riktige. Coloccini er klasse, det har han bevist mange ganger tidligere.

Javel ? fortell, synes han har vert meget så svak i det siste eg. Ufattelig unødvendig og sette Taylor i den posisjonen på 2-0 spela ein så løs pasning inn t Taylor der idioti
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 24. Sep. 2008, 23:25 »
Fast på et av verdens beste landslag og på årets lag i La Liga i fjor. Det sier vel det meste...