20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223826 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #360 på: 05. Sep. 2008, 00:03 »
Taylor pådrar seg mange straffespark og frispark pga hans, fordi han kaster seg med dødsforakt inn i dueller og er villig til å gjøre ALT for å hindre at ballen skal gå i mål. Det beviste han også da han heller handset og laget straffe - istedet for å la ballen gå i mål. At det ikke hjalp noe, hjalp heller ikke for Taylor.
Men innsatsen hans er det ingenting å si på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #361 på: 05. Sep. 2008, 02:56 »
Jeg har ikke sansen for Taylor. Synes han lager for mange straffer og får for mange røde kort spess. pga. hands. Synes heller ikke at han presterer noe særlig. Kanskje han passer bedre som keeper? ;)

og det med grunnlag for bolton kampen????tosk....

da burde hele forsvaret blitt slaktet etter hver kamp om man skal ta tabber...

man utvikler seg....og tabber hører med ...men å ta enkelt personer for en tabbe og første for sesongen...så kan man bare gi opp..

colo kommer oxo te å gjøre tabber...akurat som rio og ferdinand...men skal man kaste colo ut te helvete for man gjør en tabbe...sjerp deg...er mere på tryne faktor du ikke liker han.....ikke for den der..og så tidlig i sesongen

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #362 på: 05. Sep. 2008, 02:57 »
hehe..rio og ferdinand er jo litt a en stave feil da.men mente rio og terry...hehe,,

Anthony

• Gjest
« Svar #363 på: 05. Sep. 2008, 12:59 »
Bassong kommer til å bli en større hit en colo er nå, over tid asså. Taylor er noe av det edleste som kommer ifra Tyne i øyeblikket for NUFC, evt. pga. potensialet...
Hvordan får du til å skrive det? Har du noe som helst grunnlag for å skrive noe sånt?

Jeg har et tastatur, dog jeg er habil og mental oppegående til å skrive ting ang. som dette. Hvis du dyrker Colo på den måten er du svært positivt oppspilt på hvilke signeringer klubben foretar seg.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #364 på: 05. Sep. 2008, 15:43 »
har jo et svært potensiale da, er jo bare en ungkalv og har bært store byrder på skuldra i flere sesonger nå...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #365 på: 05. Sep. 2008, 15:48 »
Haha, man veit at Taylor har handset når han tar seg på magen eller haudet etter at han har blokkert eit skudd!  ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 22. Sep. 2008, 13:45 »

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #367 på: 22. Sep. 2008, 15:20 »
Kansje han burde tenke seg om igjen? måten han spiller på nå syntes jeg ikke han er god nok for første 11. Han ser ikke ut til og utvilke seg mer heller siden det har stått stille.
Ba Ba Ba!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 22. Sep. 2008, 15:35 »
Så lenge han ikke har en manager, så kan han i hvert fall ikke utvikle seg.
Mot Man Utd så ting helt annerledes ut. Da var Taylor og Colo begge svært gode. Og laget som helhet så MYE tryggere ut defensivt, enn vi har gjort etter at KK dro.

Folk ville ha det til at Chris Hughton var mannen som gjorde oss brukbare defensivt. Vel, nå er han mannen som har gjort oss drit elendige defensivt og som har fjernet all tro på egne ferdigheter offensivt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 22. Sep. 2008, 15:53 »
Så lenge han ikke har en manager, så kan han i hvert fall ikke utvikle seg.
Mot Man Utd så ting helt annerledes ut. Da var Taylor og Colo begge svært gode. Og laget som helhet så MYE tryggere ut defensivt, enn vi har gjort etter at KK dro.

Folk ville ha det til at Chris Hughton var mannen som gjorde oss brukbare defensivt. Vel, nå er han mannen som har gjort oss drit elendige defensivt og som har fjernet all tro på egne ferdigheter offensivt.

Du kan jo ikke trekke så raske konklusjoner!!! Vi kan ikke begynne å skylde på Chris Hughton for at klubben er et vrak og at spillerene ikke presterer topp! Du tror du er en fasit når du snakker, men det har du ingen grunn til! Så vær litt forsiktig med hva du påstår..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 22. Sep. 2008, 16:00 »
Jeg sier ikke at Chris Hughton er roten til alt ondt. Jeg sier bare at han åpenbart ikke har de kvalitetene som trengs til å berge et synkende skip. Han har jo ikke greid å fjerne spillernes negative tanker, og jeg ser ikke mye offensiv plan over spillet, og jeg ser et forsvar i ruiner.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 22. Sep. 2008, 16:04 »
Han har ihvertfall bevist at han overhode ikkje er i stand til å ta ut eit lag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 22. Sep. 2008, 16:08 »
Sant nok. Det også.
Han burde ha skjønt under tiden sammen Kevin at N'Zogbia er i stand til mye rart her i verden, men han er IKKE i stand til å spille i forsvar.
Og han er IKKE best når han starter langt bak i banen, som John Arne Riise. Zog er og blir midtbanespiller.
Og at Bassong ikke startet mot West Ham var smått utrolig.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #374 på: 22. Sep. 2008, 16:39 »
vis ikke dette bare er tull så bynner jeg å frykte nedrykk! håper på ny manager og ny eier i løpe av neste månde