20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225946 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #256 på: 04. Mars 2008, 04:33 »
Syns ikke han virker veldig over the moon eller storforlangende på noen måte. Når de såkalte stjernene, deriblant noen spisser, samt jevnaldrende spillere får mye høyere lønn enn han blir forespeilet skjønner jeg frustrasjonen. Bare fordi Tayls er geordie kan man ikke forvente at han skal godta å leve med lønn langt under sine likemenn, hvorav mange har kommet fra det med LANGT mindre innsats og prestasjoner enn han selv har. En spiller som Steven Taylor er sinnsykt viktig for Newcastle United. Vi må holde fast på slike lokale stortalenter, som kan være med å dra lasset det lille ekstra, spesielt for fremtiden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 06. Mars 2008, 23:00 »
Syns forøvrig, at dersom det stemmer at Oba snart vil underskrive ny kontrakt, bør vi asap zulu gjøre det samme med godeste Tayls! Selv om vi ligger i fare for å rykke ned.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #258 på: 07. Mars 2008, 09:30 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3248993,00.html
Taylor wants Magpies stay
Defender confident Toon will stay up. Newcastle defender Steven Taylor says he is committed to the club despite contract talks stalling.
Ja dette er nyheter om mårraen jeg liker å lese. Han erå kommer til å bli utrolig viktig i de kommende årene i denne klubben..
Keegan har jo sagt han har lederegenskaper, så kaptein blir han etter Owen forsvinner.
Taylor forsvinner IKKE..

Taylor said: "I'm 100 per cent committed to Newcastle, and don't see myself playing for any other football club. This is where I want to play my football. I'm happy here, and working with Kevin Keegan is fantastic."
http://www.sunderlandecho.com/nufc/Taylor-only-wants-Newcastle-future.3850353.jp
« Siste redigering: 07. Mars 2008, 09:32 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #259 på: 21. Mars 2008, 14:43 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3330271,00.html
Iallefall noen som ikke ser på tabellen..
Skjønner det godt iallefall.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #260 på: 24. Mars 2008, 23:27 »
Ja Taylor må vi få signert kontrakt med.Ser ikke ut som at det blir et problem ;).Med bedre spillere rundt seg til neste sessong så vill nok Taylor også utvikle seg i riktig rettning.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #261 på: 26. Mars 2008, 13:38 »
Taylor er virkelig glad i klubben og fansen. Han var den ENESTE som tok HELE runden rundt banen for å takke fansen for kampen på lørdag. Han kastet også drakta si opp på tribunen til noen lykkelige supportere. Skikkelig mann som vi må få til å signere ASAP. Keegan sa også i avisene nå i påsken at han er en fremtidig leder for laget. Litt ung ennå for oppgaven, men absolutt en bauta og en av ryggvirvlene til laget i de neste årene. Sier meg helt enig med KK. Tror han kan bli like viktig i forsvaret vårt som Shearer var på topp. Han er vår "Terry"/ "Campbell"/ "Maldini"

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 26. Mars 2008, 13:52 »
Takk, Ulf. Endelig noen som har fått ut møkka av øya...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 26. Mars 2008, 13:57 »
Er enig Ulf, Taylor er vår fremtidige kaptein! No doubt..

Det med en skikkelig takkerunde synes jeg flere av spillerene burde ta seg tid til!! Noen er flinkere til det enn andre, Taylor gikk t.o.m runden etter 1-5 tapet mot man.utd. Det gjorde forøvrig også Alan Smith, mens kanskje noe overraskende så var Michael Owen av de ivrigste til å takke fansen den dagen.

MEN jeg tror nesten alle spillerene klapper til publikum, selv om de ikke tar hele runden. De fleste nøyer seg med å klappe til Milburn Stand i det de går i tunnellen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 26. Mars 2008, 15:51 »
Steven Taylor er uten tvil en lovende spiller for klubben. Denne sesongen har han derimot i likhet med laget slitt litt, og han har vært direkte svak i enkelte kamper. Det positive er at han i allefall har viljen til å stå på og at han elsker klubben og fansen. Håper og tror at han blir en viktig spiller for laget i framtiden, men jeg gråter ikke om han ikke blir førstevalget på stopperplassen neste år.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #265 på: 26. Mars 2008, 18:00 »
Er enig Ulf, Taylor er vår fremtidige kaptein! No doubt..

Det med en skikkelig takkerunde synes jeg flere av spillerene burde ta seg tid til!! Noen er flinkere til det enn andre, Taylor gikk t.o.m runden etter 1-5 tapet mot man.utd. Det gjorde forøvrig også Alan Smith, mens kanskje noe overraskende så var Michael Owen av de ivrigste til å takke fansen den dagen.

MEN jeg tror nesten alle spillerene klapper til publikum, selv om de ikke tar hele runden. De fleste nøyer seg med å klappe til Milburn Stand i det de går i tunnellen..
For øvrig greit nok på i en "normal" sesong, men når vi tar første seieren på L E N G E hadde det ikke gjort noe om flere gjorde det samme. Harper takket de som var på "hans side" av banen og ga en skikkelig "upercut" i luften mot fansen. Resten klappet som du sa til de på Milburn Stand. De snudde seg selvsagt mot alle sidene og klappet, men etter en slik lang tørkeperiode hadde det vært litt mer på sin plass med en litt større runde. Spesielt etter den massive støtten de har fått av fansen fra første dag under KK. Owen er blitt oppservert av flere fans hvor han takker skikkelig (ble meg fortalt på mange av pubene vi var innom i påska). Sitter igjen med et inntrykk av at han litt etter litt overvinner de største skeptikerne. Min veldig gode venn Jeff er en av de største kritikerne, men selv han begynner å roe seg, og innrømmer at han pr idag er den riktige kapteinen vår. Ikke minst pga at han er tykkhudet og har en vannvittig karriere og "pondus" i fotball england.
« Siste redigering: 26. Mars 2008, 18:02 av Ulf »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #266 på: 26. Mars 2008, 18:55 »
Keegan har jo å sagt at Taylor er den fremtidige kapteinen i Newcastle. Har lagt inn en link ang dette på en eller annen siden ang Taylor.
Ja, man ser allerede egenskapene, han vet hva som trengs. Han ble jo neste født på gressmatta..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 23. April 2008, 16:48 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3464743,00.html

Da regner jeg med at også Taylor får nye kontrakt. En av de som helt klart fortjener det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 23. April 2008, 16:52 »
Det har vel aldri vært snakk om at han ikke skulle få ny kontrakt. Klubben har vel bare trengt tid på å finne ut nøyaktig hvor høyt de verdsetter Taylor.
Regner med at ballen er tilbake hos Taylor sr. og jr. nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #269 på: 24. April 2008, 23:35 »
ja, burde skje noe. Siden Arsenal å liverpool banker på døren ::)