20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #150 på: 17. Sep. 2007, 17:50 »
Det som er mest bekymringsverdig er at ingen har gått ut og benekta det som har blitt skrive.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 17. Sep. 2007, 17:58 »
Nei, egentlig ikke. Det viker som om Ashley og co ikke gidder å komme ut i pressen for å nekte for alt som er blitt skrevet i pressen. Har vært slik tidligere også, så jeg vil ikke ta det som et faretegn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 17. Sep. 2007, 21:52 »
Det har jo blitt benekta på det sterkeste via Tayls sin far,  jo!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 17. Sep. 2007, 22:14 »
Hvor? Link er du grei
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 17. Sep. 2007, 22:23 »
http://www.sunderlandecho.com/ViewArticle.aspx?sectionid=10790&articleid=3206051

Okay, var visst ikke faren, men en kilde nært tilknyttet Tayls, ihvertfall mer til kilde enn den de hadde å melde om de som fabrikerte denne nyheten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #155 på: 18. Sep. 2007, 00:40 »
Om Ashley og gjengen skal legge seg på en linje der de må dementere alt våset som "journalistene" i England klarer å sette på trykk så kan de ikke gjøre stort annet enn å stå foran mkrofonen. De sitatene som EivindI refererer til oppsummerer igrunnen hele denne saken greit, spesielt den siste.

Lokalpressen har nok mer substans enn de übertabloide storavisene der borte, men du og du de skriver mye sludder de også...tydeligvis!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 18. Sep. 2007, 15:35 »
Det er dumt om man skal begynne å dementere absolutt alt av elendig jornalistikk. For Sunday Suns artikkel var virkelig kroneksempelet på elendig journalistikk. De oppgir overhodet ingen kilder, viser ikke til noen sitater overhodet og har bare skrevet en hel masse tull og dratt en helt vanvittig konklusjon ut fra ting som har blitt skrevet tidligere i andre medier. Forferdelig dårlig journalistikk, og man kan ikke bruke tid på sånt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #157 på: 25. Sep. 2007, 13:29 »
mulig det er jeg som er sløv her... Men hvordan går det med kontraktsituasjonen til Taylor?

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #158 på: 13. Okt. 2007, 14:37 »
gi Taylor ny super kontrakt for helvette, vil du vite hvorfor`?

http://www.youtube.com/watch?v=VJE6PQgShGA&mode=related&search=newcastle%20geordies%20taylor
Newcastle United We Stand

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #159 på: 13. Okt. 2007, 14:41 »
Han vil med tiden signere, jeg er ikke særlig bekymret over det.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #160 på: 16. Okt. 2007, 23:03 »
Meget solid kamp av Taylor i dag..Vinner 3-0 borte mot Irland. Spiller med autoritet, å er en skikkelig lederskikkelse for laget.Meget posetivt for kommende Newcastlekamper..
Milner scoret, ballen gikk i en Irland spiller å i mål..Fantastisk mottak å finte før skuddet kom.Å han jobber som vanelig utrettelig både offensivt å denfensivt..
Begge spillerene spilte meget bra, hyggelig å gratulerer Taylor å Milner..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 24. Okt. 2007, 17:53 »
Kva skjer med Taylor om han blir benkesliter framover ? Som kommende landslagspiller tviler eg på han er fornøyd med det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 24. Okt. 2007, 18:13 »
Kva skjer med Taylor om han blir benkesliter framover ? Som kommende landslagspiller tviler eg på han er fornøyd med det.

Må si tanken har bekymret meg litt også, men Taylor selv sier jo at det er Newcastle han vil spille for, og ikke noen annen klubb og da kan ikke jeg gjøre noe annet enn å tro ham på det. Forøverig så er Taylor fortsatt ung og må sees på som ett talent, og det er langt fra noen selvfølge at han allerede skal være fast på ett "over middels Premier Leauge lag" (litt redd for å kalle oss "topplag" ennå selv om jeg helst vil det). I tillegg er for eksempel Caçapa allerede 31(?) og har vel kun enn to-års kontrakt her, i tillegg nærmer vel Faye seg også 30? Det kan bety at vi kan se ett gradvis skifte der Taylor tar mer og mer over for en av dem og Caçapa kan jo tilogmed hende han forsvinner allerede etter neste sesong, litt avhengig av hvordan blant annet Taylor gjør det.

Dersom Taylor IKKE får spilletid så kan det etterhvert blir ett problem, men det er altfor tidlig å mene at det er noe problem, sesongen er lang og kampene kommer tett. I tillegg har vi et malplassert Afrika mesterskap utpå nyåret hvor vi kanskje mister to forsvarere og vi kan jo alltids stole på skader så lenge vi heter Newcastle. Med andre ord: Taylor får sine sjanser.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #163 på: 24. Okt. 2007, 23:25 »
Spilletid vil han få nok av utover sesongen. Både som h.back å midtstopper. Sånn er det. Regner ikke med han vil spille for en annen klubb heller enn Newcastle? Har jo sagt det. Vist han flytter på seg, blir det til en desto dårligere klubb? Siden han er for ung, uerfaren å ikke god nok til å kreve fast plass. Han er vel så voksen at han vet et lag må ha flere spillere i samme possisjon, slik at de kan kjempe om plassen mot hverandre, samtidig som de blir bedre spillere av det selv..
Taylor har enda meget å lære av de mere erfarne spillerene, å ikke minst Allardyce selv. Skal heller ikke glemme at vi mister en del spillere i januar til Afrika cup?? Så spilletid blir det på han. Er ikke det minste redd for at han forsvinner.Men det er meg da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

luxury

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #164 på: 26. Okt. 2007, 01:16 »
Skal ikke se bort fra at Taylor kan dra god nyte av rutinen og lederegenskapene til cacapa.
Man blir utviklet mer, med bedre spillere rundt seg. Det sies det verfall ;)