20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nedlastings-programmer  (Lest 25615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Nedlastings-programmer
« Svar #30 på: 27. Juni 2006, 15:27 »
Noen som har en crack til spillet da?

Har lett lenge, men finner ingenting.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #31 på: 27. Juni 2006, 16:09 »
Har du prøvd å søke på Bearshare eller Limewire?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

nkrystad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Attack is the best defence!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #33 på: 28. Juni 2006, 11:53 »
noen som vet hvor jeg kan finne crack til adobe photoshop cs2?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #34 på: 28. Juni 2006, 13:15 »
Sitat fra: "Håvard"

Når jeg lasta det ned fulgte det med, pluss at det var et sånt program som fant de andre numrene også.. Ellers kan du jo prøve å søke på de serials-sidene.
Norwegian blood, Geordie heart

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #35 på: 28. Juni 2006, 14:42 »
Sitat fra: "Anti-mackem"

Når jeg lasta det ned fulgte det med, pluss at det var et sånt program som fant de andre numrene også.. Ellers kan du jo prøve å søke på de serials-sidene.

Det fulgte ikke med når jeg lasta det ned. Men hvordan aktiverer man det uten å ha kjøpt det?

plebbster

• Gjest
Nedlastings-programmer
« Svar #36 på: 28. Juni 2006, 14:51 »
Nå har det kommet et nytt sperresystem som spillprodusenter bruker. Dette sperresystemet er så sleipt at det merker om man mounter spillet via program som Alcohol og Deamon Tools. Det er derfor det ikke går an å spille blant annet Pro Cycling Manager 2006 når man har lastet det ned.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #37 på: 28. Juni 2006, 15:45 »
Last ned et program som heter ''Virtual cd-hide'' (tror det heter det). Når du har det på så merker den det ikke.

Har ikke tid til å finne link til det akkurat nå, men søk etter det på google. Hvis ikke kan jeg sende det til deg senere.

plebbster

• Gjest
Nedlastings-programmer
« Svar #38 på: 28. Juni 2006, 18:12 »
Har lasta det ned, men veit ikke hvordan jeg skal bruke det. Det står når jeg kjører det: " Cannot create a file when that file already exists ".

Skal jeg legge det inn i Pro Cycling Manager-mappa?

EDIT: Tror jeg forstår hvordan man skal bruke det, men det fungerer ikke. StarForce er rett og slett for gode. http://www.star-force.com/

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #39 på: 28. Juni 2006, 18:38 »
Er det et bilde av et kryss over cden?

Sitat
EDIT: Tror jeg forstår hvordan man skal bruke det, men det fungerer ikke. StarForce er rett og slett for gode. http://www.star-force.com/

Jeg har lastet ned mange spill med Star Force jeg og alle virker helt fint.

plebbster

• Gjest
Nedlastings-programmer
« Svar #40 på: 28. Juni 2006, 22:18 »
Den går igjennom en sjekk for å se om den virkelige CD-en står i. Etter det, så kommer dette opp:

Screenshot

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #41 på: 28. Juni 2006, 23:56 »
Jeg vet ikke hva du kan gjøre annet enn at du eller ''kameraten din'' kan kjøpe spillet. Blandet starforce med SecuRom. Det er SecuRom virtual cd hide er for.

Tror jeg hadde det samme problemet når jeg lastet ned Splinter Cell: Chaos Theory. Men desverre hadde vi arbeidsuke da og jeg fikk det av Elkjøp siden jeg var der, så jeg gadd ikke å finne utav hvordan man kommer forbi starforce.

Men veldig få bruker denne sperren fordi den er så lite brukervennlig (siden man ikke kan ta kopier og lage image filer for å bruke dem i stedet for cden), så vi har ikke så mye å frykte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #42 på: 29. Juni 2006, 00:29 »
Hehe, jeg orka ikke prøve å fiks siste Splinter Cell, men løste seg selv da det plutselig kom en dugelig crack på megagames.com, som jeg bare la inn i mappa!
Splinter Cell-spillene er herlige spill! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #43 på: 06. Juli 2006, 16:13 »
Noen som veit hvor jeg kan finne spillet Trespasser?
Klassisk spill der ei dame ender opp aleine på Jurassic Park-øya. Fant en torrent på thepiratebay, men den var dau...  :(
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #44 på: 10. Okt. 2006, 19:08 »
Sitat fra: "Mr. Lerback"
Men dette kan da ikke være ulovlig? Da hadde man ikke fått laget slike sider fulle av torrenter. Det som er ulovlig er vel å selge noe du har lastet ned? "Hele verden" gjør jo dette, skjønner ikke at det da er ulovlig. Litt forvirra.

Det er ulovlig og laste opp, ikke og laste ned tror jeg.

Nei, det er ikkje ulovlig å laste ned. Men, å cracke eit spel er ulovleg.