20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nedlastings-programmer  (Lest 25680 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #15 på: 13. April 2006, 03:16 »
Jeg bruker dc++ eg er meget fornøyd. nå har jeg lastet ned  call of duty 2. har spilt i 4 timer snart.

voksenfilmer finner jeg somregel på www.myfreepaysite.com
Gratis å være medlem. hundrevis av flmer kan man velge mellom. Det er ikke noe sånn at man får regning i posten.. at de lurer deg.
Jeg og mange andre jeg kjenner har vært medlem i over 2 år. ganske bra.

Men DC++ er konge. anbefaler til alle.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #16 på: 13. April 2006, 13:55 »
Sitat fra: "annern"
Jeg bruker dc++ eg er meget fornøyd. nå har jeg lastet ned  call of duty 2. har spilt i 4 timer snart.

voksenfilmer finner jeg somregel på www.myfreepaysite.com
Gratis å være medlem. hundrevis av flmer kan man velge mellom. Det er ikke noe sånn at man får regning i posten.. at de lurer deg.
Jeg og mange andre jeg kjenner har vært medlem i over 2 år. ganske bra.

Men DC++ er konge. anbefaler til alle.

Kommer ikke opp masse popopps og drit hvis du er medlem på www.myfreepaysite.com??
ynesides black and white army..!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #17 på: 13. April 2006, 19:29 »
nei. jeg har popup blokker da. får lmail 1 gang i måneden om hvilke filmer de har oppdatert siden med.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #18 på: 15. April 2006, 20:32 »
Er fersk på dette med nedlasting, men lurer på hvorfor noen filmer er på 4.5Gb menst samme film også finnes på 780Mb? Hva lønner det seg å laste ned da? Tar jo en evighet å laste ned 4,5GB:(

-Thomas som lasta ned sin første film for 2 dager siden-

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #19 på: 15. April 2006, 21:15 »
Den med MB inneholder neppe hele filmen. Den med GB er sikkert den du bør laste ned dog den tar lengst tid.  :D
iverpool FC

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #20 på: 15. April 2006, 21:40 »
Den med MB er ein AVI-fil, som er eit videformat. Er det to filar på ca 700 MB så er det som oftast MPG-format. Spillbar i PowerDVD og andre gode spelarar..

4,5 Gig er DVD-rip av filmen. God kvalitet, men som sagt lang tids venting viss du ikkje har bredbånd med svenske hastigheter... (BBB f.eks)

Må berre minne om at nedlasting av andre sine åndsverk er ulovleg, i henhold til åndsverkslova.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #21 på: 15. April 2006, 22:30 »
Sitat
Må berre minne om at nedlasting av andre sine åndsverk er ulovleg, i henhold til åndsverkslova.

Og du hjelper han og er dermed medskyldig. :P
iverpool FC

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #22 på: 16. April 2006, 02:22 »
Nei, eg klargjer berre nokre begrep. Som å forklare ein kriminell kva heleri er. Det er ikkje straffbart å opplyse om fakta som er lett tilgjengelege... :P

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #23 på: 16. April 2006, 11:13 »
Men dette kan da ikke være ulovlig? Da hadde man ikke fått laget slike sider fulle av torrenter. Det som er ulovlig er vel å selge noe du har lastet ned? "Hele verden" gjør jo dette, skjønner ikke at det da er ulovlig. Litt forvirra.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #24 på: 16. April 2006, 17:22 »
MErka du ikkje at Suprnova.org blei tatt ned for ei stund sidan?

Sidene er i bunn og grunn ulovlege, men problemet er kva land sine lover som skal gjelde. Då må ein vite kvar serveren står, kva ISP ein brukar o.l.

Torrents er derimomt ein genial måte å distribuere data på, sidan dei ikkje ligg lagra på nettet, men på tusenvis av maskiner. DC++ har hubbar som er lett sporbare, men det er ikkje slik med torrents.. desse kan ein lage på si eiga maskin, av ei filpakke ein vil dele. Om det er familiebilder eller kopibeskytta materiale er eit fett for terrentsystemet.

plebbster

• Gjest
Nedlastings-programmer
« Svar #25 på: 20. April 2006, 08:53 »
Er det noen som har en god torrent-linkt til enten " Slipp Jimmy fri " eller " Istid 2 " ?

Mottas med takk.

plebbster

• Gjest
Nedlastings-programmer
« Svar #26 på: 26. Juni 2006, 11:44 »
Jeg fant ingen annen plass å spørre om dette:

Er det noen som kan gi en god torrent til Cycling Manager 2006?
Vil ikke ha kommentarer på at spillet er smågay, for det er ikke jeg som skal ha det, men en kamerat.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #27 på: 26. Juni 2006, 11:51 »
Sitat fra: "Mr. Lerback"
Men dette kan da ikke være ulovlig? Da hadde man ikke fått laget slike sider fulle av torrenter. Det som er ulovlig er vel å selge noe du har lastet ned? "Hele verden" gjør jo dette, skjønner ikke at det da er ulovlig. Litt forvirra.

Det er ulovlig og laste opp, ikke og laste ned tror jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #28 på: 26. Juni 2006, 11:51 »
Sitat fra: "plebbster"
Vil ikke ha kommentarer på at spillet er smågay, for det er ikke jeg som skal ha det, men en kamerat.

Det er ikke bare ''smågay''  :lol:

Her er en torrent til det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

plebbster

• Gjest
Nedlastings-programmer
« Svar #29 på: 26. Juni 2006, 12:00 »
Den ser ut til å fungere, Håvard. Tusen takk.