20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nedlastings-programmer  (Lest 25583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedlastings-programmer
« Svar #75 på: 22. Nov. 2006, 15:31 »
Uff.. kan nesten ikke kjøpe 360 for å spillet ETT spill heller. Men har jo også lyst til å spille Call of Duty 3 (bare 360) og et par andre titler. MEN det er jo snart jul  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

ScandinavianMagpie

• Gjest
Musikk programmer?
« Svar #76 på: 24. Mai 2007, 14:51 »
Noen som vet om noen bra musikkprogrammer hvor man kan lage musikk. Finnes det programmer for å redigere/ hente ut deler av en låt-

Det jeg er ute etter er om det er mulig å f.eks stykke opp en sang sånn at du får bare deler av den, i såfall er det noen som vet om et bra program for dette?

plebbster

• Gjest
Sv: Musikk programmer?
« Svar #77 på: 24. Mai 2007, 15:26 »
Det jeg er ute etter er om det er mulig å f.eks stykke opp en sang sånn at du får bare deler av den, i såfall er det noen som vet om et bra program for dette?

Er vel bare å kutte den opp i Windows Movie Maker fks.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Nedlastings-programmer
« Svar #78 på: 24. Mai 2007, 15:46 »
ahh. det kan jeg prøve- Thx

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 24. Mai 2007, 16:07 »
ellers så kan Sony Vegas brukes til alt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 26. Juni 2007, 19:14 »
Noen som har activation keytil PCM 2007?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #81 på: 11. Feb. 2008, 18:03 »
Noen som vet hvordan man åpner porter for å få utorrent til å laste ned noe kjappere?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 11. Feb. 2008, 18:36 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #83 på: 22. Juni 2008, 22:22 »
Etter lengre tids frustrasjon over lite seeding på litt eldre serier, filmer ol har jeg nå droppet bruk av torrents.
Gått over til easynews og bruker newzbin for å søke opp filene jeg er ute etter. Koster en liten symbolsk sum pr mnd som jeg gladelig betaler for å få utnyttet båndbredden maks. Måtte sette hastigheten litt ned, da Alsaker og Semb ble litt mørk i stemmene mens jeg lastet ned med maks hastighet. :p

Noreng

• Gjest
« Svar #84 på: 06. Juli 2008, 17:38 »
Bruker uTorrent, og Miniova. Funker som et helvette ;) Musikk laster jeg ned fra thepiratebay (album) og LimeWire (enkeltsanger)