20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

hvem har vært best på newcastle denne sesongen?

Shay Given
11 (29.7%)
Noberto Solano
1 (2.7%)
Emre Belozoglu
2 (5.4%)
Alan Shearer
1 (2.7%)
Charles N'Zogbia
4 (10.8%)
Scott Parker
18 (48.6%)

Stemmer totalt: 33

Avstemning er avsluttet: 11. April 2006, 13:17

Skrevet av Emne: hvem har vært....  (Lest 6254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #15 på: 13. April 2006, 15:28 »
Vil ikke si Emre er lat. For han er en fighter i mine øyne, og står hele tiden på. Men han blir som du sier ofte usynlig offensivt. Må kunne forvente mer av ham. Dessuten, hans dødballer er for tiden veldig dårlige, noe jeg ikke skjønner? Han kan jo være en slags Robert der på det område nesten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
hvem har vært....
« Svar #16 på: 13. April 2006, 16:21 »
Takk for at du kom hjem til oss, Nobby!
Toon, Toon,
Black and white army

André S

• Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #17 på: 13. April 2006, 17:31 »
Skjønner ikke at det er mulig å stemme på Emre... Han har da på ingen måte innfridd slik som for eks Parker...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #18 på: 16. April 2006, 20:51 »
Det er da fullt mulig å stemme på Emre, sjøl om han ikke har vært like stabilt god som Given og Parker.

Forøvrig har jeg lyst til å nevne en som alle har glemt. Michael Owen. Greit, han har spilt svært få kamper, men hei, han har bøtta inn med mål. Hadde han spilt noen få kamper til hadde han hatt nærmere 15 mål. Vi har knapt nok tapt en kamp med ham på banen, og sleit i høst enormt med å vinne uten ham på banen. Og han har banket flere lag på egenhånd. Og han har gjort Shearer bedre. Nå sier jeg ikke at han har vært bedre enn Parker og Given, men jeg føler han bør nevnes.
Og jeg mener han burde vært med i avstemninga. Personlig føler jeg han har bidratt mye mer enn Emre. Uten at jeg vil frata den tyrkiske magikeren noe som helst av ære.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
hvem har vært....
« Svar #19 på: 16. April 2006, 20:55 »
1. Parker
2. Given
3. N`Zogbia
4. Shearer
5. Solano
6. Emre

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #20 på: 16. April 2006, 21:01 »
Sitat fra: "Joakim"
Det er da fullt mulig å stemme på Emre, sjøl om han ikke har vært like stabilt god som Given og Parker.

Forøvrig har jeg lyst til å nevne en som alle har glemt. Michael Owen. Greit, han har spilt svært få kamper, men hei, han har bøtta inn med mål. Hadde han spilt noen få kamper til hadde han hatt nærmere 15 mål. Vi har knapt nok tapt en kamp med ham på banen, og sleit i høst enormt med å vinne uten ham på banen. Og han har banket flere lag på egenhånd. Og han har gjort Shearer bedre. Nå sier jeg ikke at han har vært bedre enn Parker og Given, men jeg føler han bør nevnes.
Og jeg mener han burde vært med i avstemninga. Personlig føler jeg han har bidratt mye mer enn Emre. Uten at jeg vil frata den tyrkiske magikeren noe som helst av ære.

All ære til Owen for det han har gjort på den lille tiden han har spilt i år. Men sessongen sett under ett, og helheten tatt i betraktning velger jeg fortsatt Given foran ham. Antagelig Parker også. Og man skal heller ikke glemme hva N'Zogbia på venstrekanten har betydd. Men nå skal ikke jeg "ranke" våre beste denne sessongen...
Emre er det fullt mulig å stemme på også, og mener noen han har vert vår beste så skal de stemme på ham. Jeg poengeterte bare hvorfor ikke jeg er av den oppfatningen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #21 på: 16. April 2006, 21:08 »
Hele sesongen tatt i betraktning, er det selvsagt helt riktig å sette Given foran. Jeg har aldri ment at Owen har vært vår bestemann denne sesongen. Men han bør nevnes. Det han gjorde i høst, var av høy klasse.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #22 på: 16. April 2006, 22:28 »
Jeg synes Given er en selvskreven mann rangert høyt oppe på denne listen, men Parker, Zoggie og Taylor er også gode kandidater.

Ps. Er det noen her som kan svare meg på hvorfor "kallenavn" tråden er borte/fjernet???
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #23 på: 17. April 2006, 00:40 »
Sitat fra: "Joakim"
Hele sesongen tatt i betraktning, er det selvsagt helt riktig å sette Given foran. Jeg har aldri ment at Owen har vært vår bestemann denne sesongen. Men han bør nevnes. Det han gjorde i høst, var av høy klasse.

Helt klart, og det viser bare at Owen er beste spiller vi har i stallen, og i mine øyne beste spissen i ligaen sammen med Henry og van Nistelrooy. Mannen er rett og slett rein verdensklasse og scorer mål på løpende bånd. Når han spiller løfter han aleina laget mange hakk vanligvis, og på de få kampene han spilte for oss denne sesongen har han redda i land mange poeng.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
hvem har vært....
« Svar #24 på: 17. April 2006, 01:31 »
1. Parker
2. Emre
3. Given
4. Zoggy
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #25 på: 17. April 2006, 21:34 »
Min mening er at Emre kun har spilt et par virkelig bra kamper, en del brukbare og en god del ganske dårlige kamper... Men de gangene han har spilt bra har det jo vært klasse... Håper han får en enda bedre andresesong i Newcastle...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #26 på: 17. April 2006, 21:54 »
Jeg synes Emre har vært så god som vi kunne forvente i hans første sesong i engelsk fotball, for et ganske haltende Newcastle-lag. Han har ikke vært vår beste denne sesongen, men har heller ikke vært av de dårligste.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #27 på: 17. April 2006, 22:00 »
Ikke vært blant de dårligste nei. Helt ærlig hadde jeg forventet meg mere av den tyrkiske landslagstjerna... Men han har vist glimt av storhet, som jeg håper han bygge videre på til neste år...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
hvem har vært....
« Svar #28 på: 17. April 2006, 22:14 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Ikke vært blant de dårligste nei. Helt ærlig hadde jeg forventet meg mere av den tyrkiske landslagstjerna... Men han har vist glimt av storhet, som jeg håper han bygge videre på til neste år...

Jeg har ikke ventet stort mer, jeg. For jeg synes han har vært god. Han var godt ute i kulda i Inter da han kom, og med Souness ved roret har det ikke akkurat gått smertefritt å tilvenne seg engelsk fotball.
Ja, han har vært ustabil også under Roeder, men det er ikke unaturlig. På sitt beste er han i verdensklasse. Ellers holder han høy PL-standard. På sitt dårligste er han fortsatt mange mange hakk bedre enn Clark og Faye.

Neste sesong blir Emre særdeles god.