20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hugo Viana  (Lest 23261 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hugo Viana
« Svar #75 på: 12. Mai 2005, 15:19 »
Sitat fra: "DanMan"
For en gangs skyld synes jeg FF skal få litt skryt!!
Han vil ikke ruinere vårt gode(?) forhold med Sporting,men er klinke klar på det flere her inne har ønsket (meg inkludert): Noen må betale en pen sum for han, ellers henter vi ham tilbake, hvor han mest sannsynlig vil råtne på B-laget. Fantastisk!  :)

Pengepugerne Sporting har jeg mistet respekten for..

vil aldri råtne på b-laget, tror han vil bli en kanon-spiller hvis han selv går inn for det, og hvis han får spille-tid... bare vent og se :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

DanMan

• Gjest
Hugo Viana
« Svar #76 på: 13. Mai 2005, 12:16 »
OK, det er jo en muulighet for dét utfallet også..Miraklenes tid er jo ikke forbi enda.  :lol:

Men jeg står på min antagelse gjeldende Viana, og så får vi helt enkelt vente og se..

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #77 på: 14. Mai 2005, 01:15 »
Palermo viser ny intr. i Viana:

http://www.sportnetwork.net/main/s342/st73126.htm

Baros is the prime summer target for Palermo, closely followed by Newcastle’s Hugo Viana. Palermo have had an excellent season in Serie A, but expect more for next term and see Baros and Viana as the perfect people to take them to the next level..

While he concedes that they have as yet to make contact with Liverpool, he does admit that he will in the summer he also conceded that he has spoken to Newcastle over Viana:

Hadde vært supert om vi hadde fått en pen sum penger for han.. Håper Palermo gjør det godt i innspurten og klarer Uefa cup plass..

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hugo Viana
« Svar #78 på: 27. Mai 2005, 12:25 »
Porto snuser på Viana
Skrevet av Nordin, 27 Mai 05

Avisen Mirror skriver i dag at Porto vurderer å legge inn et bud på Hugo Viana, som har vært på utlån i rivalen Sporting Lisboa denne sesongen. Prisen det spekuleres i skal ligge på rundt 3 millioner pund. Det betyr at Newcastle eventuelt taper £5,5 mill, ettersom de ga £8,5 mill for Viana da de hentet ham fra nettopp Sporting sommeren 2002.

Sporting og Newcastle hadde møter tidligere i denne sesongen angående en permanent overgang, men portugiserene ville i følge Freddy Shepherd ikke imøtekomme Newcastles krav. Dermed ble handelen lagt på is inntil videre, men det spørs vel om hovedstads-klubben ønsker å la Viana gå til en rivaliserende klubb fra samme liga. La oss alle håpe på en budrunde.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #79 på: 31. Mai 2005, 09:42 »
Men et spørsmål som kommer opp, dersom det man leser er sant:

Hvem vil vi helst ha i klubben, dersom det skulle vise seg at det står mellom en byttehandel med Benny MacCarthy eller Miguel for Viana?

Skal vi ta spissen som sendte ManUtd ut av CL, og som var toneangivende da Porto vant CL i fjor?
Eller skal vi ta den meget gode høyrebacken Miguel, som spilte bra under EM, men siden har vært mye skadet ifølge folk på forumet?

Jeg mener vi kanskje skulle satsa på McCarthy egentlig, selvom det er 50-50 for meg egentlig! I fjor ville jeg sagt Miguel, uten tvil, men nå har vi sånn høvelig kontroll på den bakre firern, så hvorfor ikke hente en spiss?
Men, er McCarthy god nok fremdeles, siden Porto vil ha ham vekk, eller er det bare Viana som er VELDIG ettertraktet i Portugal??

Bjørn - ettertraktet (i Oslo) :P
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #80 på: 31. Mai 2005, 17:01 »
Vel, nå kan vi jo ikke stole 110% på at Carr gjør jobben sin til enhver tid da, men han holder et brukbart nivå, og det haster ikke på høyrebacken.
På spissplassen har vi alt mistet Kluivert, og også Bellamy kommer nok til å forsvinne, noe som betyr at vi nok må se oss om etter snarlige erstattere. Da vil McCarthy kunne være et godt valg, hvis vi kan få han i en byttehandel med Viana.
Spiss og høyreving er det som haster mest. Venstreving bør vel også prioriteres ettersom Robert ser ut til å dra sin kos.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hugo Viana
« Svar #81 på: 17. Juni 2005, 04:19 »
Viana kan åpne for McCarthy
Edit This
Skrevet av Nordin, 17 Juni 05

Hugo Viana har som kjent vært på utlån hos UEFA-cup-finalistene Sporting Lisboa denne sesongen. Spilleren har selv uttalt at han vil bli i sitt hjemland, men klubbene klarte ikke å bli enige om en sum tidligere i vår. Nå kan en byttehandel med Benni McCarthy være løsningen, ettersom Newcastle-angrepet må forsterkes hvis Bellamy forsvinner.

Dette melder den meget troverdige kilden SkySports.com. Freddie Shepherd har uttalt at det er en mulighet for at byttehandelen kan bli en realitet. Også Blackburn ryktes å være interessert i den Sør-Afrikanske spilleren, men Rovers-manager Mark Hughes har fått avslag på begge sine bud.

Også PSG-spissen Danijel Ljuboja linkes til Newcastle. Serberen sliter med å få spilletid i den franske hovedstaden, og mye kan tyde på at han forsvinner fra Le Championnat i løpet av sommeren. Charlton og Spurs har tidligere vært interessert i Ljuboja.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

• Gjest
Hugo Viana
« Svar #82 på: 17. Juni 2005, 07:56 »
Kan noen gi meg info om denne PSG-spilleren?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #83 på: 17. Juni 2005, 11:40 »
Danijel Ljuboja
Technically excellent, Danijel Ljuboja has good dribbling skills as well the ability to play a killer pass, making him an ideal foil for Paris Saint-Germain FC marksman Pauleta.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #84 på: 17. Juni 2005, 21:16 »
Rett og slett fordi jeg vet hvem Benni er, og har sett ham i aksjon frister det mer med ham enn denne serberen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #85 på: 17. Juni 2005, 21:18 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Rett og slett fordi jeg vet hvem Benni er, og har sett ham i aksjon frister det mer med ham enn denne serberen.

Benni er knall god. Men er svært usikker om eg kven av dei to eg har lyst på. Miguel er og blir ein klasse back. Rart ikkje dei største klubbane i europa ikkje kjøper han! Han kan bli eit røverkjøp!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Hugo Viana
« Svar #86 på: 17. Juni 2005, 21:47 »
Ja, hvem husker ikke målet i CL-finalen?

Benni?Ja!

Noreng

• Gjest
Hugo Viana
« Svar #87 på: 02. Juli 2005, 11:49 »
Nå når vi har et spissproblem må vi bytte Viana snart mot BenniMCMC!!!

Enten kommer han tilbake og spiller for oss, ellers bytter vi han NÅ!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #88 på: 02. Juli 2005, 12:12 »
Vi låner nok Viana ut et nytt år til Sporting.. Rimelig sikkert!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #89 på: 02. Juli 2005, 12:45 »
For øyeblikket virker dette som min FM-save der jeg heller ikke klarer å selge spillere, blant annet da Hugo Viana.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida