20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hugo Viana  (Lest 23230 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hugo Viana
« Svar #45 på: 27. April 2005, 18:40 »
Mitt helhetsinntrykk er nok noe dårligere enn det den videoen viste. Så noe rettferdig helhetsinntrykk gir ikke den videoen.
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hugo Viana
« Svar #46 på: 27. April 2005, 21:32 »
Sitat fra: "Mack"
Mitt helhetsinntrykk er nok noe dårligere enn det den videoen viste. Så noe rettferdig helhetsinntrykk gir ikke den videoen.

men som sagt det er jo ditt.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

DanMan

• Gjest
Hugo Viana
« Svar #47 på: 28. April 2005, 09:31 »
Sitat fra: "BegBie"
"It's the biggest lie in football to say that managers need time to have success, because it's a lie we make to protect ourselves." -Jose Mourinho

Et klassesitat! Og jeg forstår godt at dette stiller Souey i et dårlig lys, men som sagt er jeg ikke en svoren Souey-fan og drømte om han som manager da Sir Bobby ble sparket. Jeg prøver bare, som på alle andre plan i livet, å se positivt på det meste. Et sitat jeg liker er: Det er i motbakke det går oppover. Nå passer selvfølgelig ikke dette for Souey, i allefall ikke per dags dato, men jag velger uansett å ha trua. Jeg sa til meg selv at jeg akter å la han få en hel sesong å vise seg på, med spillere han selv vil ha, og det er et løfte jeg skal holde om jeg så blir den eneste NUFC-fanen som faktisk håper på seier i hver eneste kamp neste sesong. Men tro meg, jeg er ikke enig i alt manageren vår foretar seg. Han virker av og til skremmende analfabetisk hva taktikk angår, men med støtten han får fra Shearer neste år ser jeg frem til forbedringer. Du har helt rett i at Souey er for defensiv, og dette er selvsagt trist, men jeg setter nok engang min lit til frelseren Shearer.

Og ang. Viana føler jeg Magnar har oppsummert godt hva jeg tenkte jeg skulle si, og trenger derfor ikke gå nøye innpå det. Faktum er at han var negativ til å spille for Newcastle igjen under Sir Bobby. Og det at han sier han ikke passer i PL er for meg det samme som å bekrefte at han ikke vil spille for oss mer, siden vi tross alt er et PL-lag, enn så lenge i allefall. Hehe..

Jeg er forøvrig ingen kødd som bare ville fucke opp stemninga her inne, takk for at du har forstått det. Vil selv også komme med en uforbeholden beklagelse og en utstrakt hånd til deg, BegBie, da jeg fikk slike tanker om deg, noe jeg nå ser overhodet ikke stemmer. For all del, ikke slutt å skriv til meg!  :) Vil ikke bli oversett heller..Og jeg er faktisk ikke slik at jeg tar meg nær av det folk sier, syntes bare at noen av dine utsagn var såpass usaklige at jeg måtte si fra. Du har svært spennende synspunkter på ting, og jeg ser frem til å diskutere mer med deg i tiden fremover.  :) *respect*

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hugo Viana
« Svar #48 på: 28. April 2005, 09:56 »
Det er flott, gutter. Jeg liker å lese deres diskusjoner. Men hold dem saklige. Så kan dere heller møtes og sloss litt skikkelig, om dere skulle ha behov for det... :lol:
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Hugo Viana
« Svar #49 på: 28. April 2005, 10:04 »
Så kan dere heller møtes og sloss litt skikkelig, om dere skulle ha behov for det... :lol:

:lol: Ikke for mitt vedkommende altså, da jeg stort sett taper kamper av den typen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #50 på: 28. April 2005, 12:37 »
Du skriver bra, DanMan, men jeg vil si imot deg på en ting. Argumentet med at han skal få en hel sesong på seg blir noe tynt. Tross alt ble fyren ansatt i september, og det er Souness som har formet sesongen vår i negativ retning. Selv om vi hadde en svak start under Sir Bobby, og en spillerstall uten tro på sin manager, så må Souness ene og alene ta skylda for at sesongen har blitt som den har blitt. Han har rett og slett ikke gjort en god nok jobb, og det må han ta konsekvensene av. Vi har rett og slett ikke råd til å sparke han først et helt år etter at han ble ansatt. Jeg mener han må ta hatten sin og gå (han kan gjøre det selv, eller bli sparket), og overlate sommerens transfermarked til nye krefter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Hugo Viana
« Svar #51 på: 28. April 2005, 12:50 »
Sitat fra: "Joakim"
Du skriver bra, DanMan, men jeg vil si imot deg på en ting. Argumentet med at han skal få en hel sesong på seg blir noe tynt. Tross alt ble fyren ansatt i september, og det er Souness som har formet sesongen vår i negativ retning. Selv om vi hadde en svak start under Sir Bobby, og en spillerstall uten tro på sin manager, så må Souness ene og alene ta skylda for at sesongen har blitt som den har blitt.

Takk takk!  :) Å si i mot meg skal du få lov til, vet du..
Forstår at argumentet blir tynt for andre enn meg selv, men det handler rett og slett om at jeg har innstilt meg på det på den måten jeg har, og dermed vil jeg gi han en full sesong. Han tok riktignok over mandag 13.  september, men det var som du sier et lag uten tro på sin manager, og et lag han ikke kjente. han fortjener en sjanse til å bringe sine spillere inn, og deretter en sesong for å vise at han duger. Med kongen som spillende trener er jeg ganske optimistisk med tanke på fremtiden. Det er syvende og sist spillerne som spiller, og vi sliter med en tynn stall fylt med primadonnaer og stallfyll. Heldigvis har flere unggutter fått prøvd seg, og de har gjort det lovende. Tror ikke jeg skal gå så mye videre med dette, da tråden handler om Viana, ikke Souey.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #52 på: 28. April 2005, 13:41 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "BegBie"
"It's the biggest lie in football to say that managers need time to have success, because it's a lie we make to protect ourselves." -Jose Mourinho

Et klassesitat! Og jeg forstår godt at dette stiller Souey i et dårlig lys, men som sagt er jeg ikke en svoren Souey-fan og drømte om han som manager da Sir Bobby ble sparket. Jeg prøver bare, som på alle andre plan i livet, å se positivt på det meste. Et sitat jeg liker er: Det er i motbakke det går oppover.[/b] Nå passer selvfølgelig ikke dette for Souey, i allefall ikke per dags dato, men jag velger uansett å ha trua. Jeg sa til meg selv at jeg akter å la han få en hel sesong å vise seg på, med spillere han selv vil ha, og det er et løfte jeg skal holde om jeg så blir den eneste NUFC-fanen som faktisk håper på seier i hver eneste kamp neste sesong. Men tro meg, jeg er ikke enig i alt manageren vår foretar seg. Han virker av og til skremmende analfabetisk hva taktikk angår, men med støtten han får fra Shearer neste år ser jeg frem til forbedringer. Du har helt rett i at Souey er for defensiv, og dette er selvsagt trist, men jeg setter nok engang min lit til frelseren Shearer.

Og ang. Viana føler jeg Magnar har oppsummert godt hva jeg tenkte jeg skulle si, og trenger derfor ikke gå nøye innpå det. Faktum er at han var negativ til å spille for Newcastle igjen under Sir Bobby. Og det at han sier han ikke passer i PL er for meg det samme som å bekrefte at han ikke vil spille for oss mer, siden vi tross alt er et PL-lag, enn så lenge i allefall. Hehe..

Jeg er forøvrig ingen kødd som bare ville fucke opp stemninga her inne, takk for at du har forstått det. Vil selv også komme med en uforbeholden beklagelse og en utstrakt hånd til deg, BegBie, da jeg fikk slike tanker om deg, noe jeg nå ser overhodet ikke stemmer. For all del, ikke slutt å skriv til meg!  :) Vil ikke bli oversett heller..Og jeg er faktisk ikke slik at jeg tar meg nær av det folk sier, syntes bare at noen av dine utsagn var såpass usaklige at jeg måtte si fra. Du har svært spennende synspunkter på ting, og jeg ser frem til å diskutere mer med deg i tiden fremover.  :) *respect*

må si at sitatet ditt høres ganske fint ut, men med tanke på at dette er fotball og vinnere forblir vinnere, mens taperne alltid finner på unnskyldninger.  Som souey liker å si, vi skal gjøre vårt beste.
"Your "best"! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen"  sitat fra The rock, et sitat jeg liker.

Noen ting jeg liker å dømme en manager etter, det er forbedringer, spillerkjøp, resultater og hvordan han har gjort det utenom banen, og på alle disse punktene synest jeg souey har feilet. Jaja jeg veit vi har kjøpt Boumsong, men vi har bomma på faye og babayaro, og vi har brukt rundt £10M i januar, og nå sist var han ute i media og sa han trakk seg visst han ikke fikk mye penger til sommern(håper ff setter seg på rævva og ikke gir han penger).  Forbedringer han har gjort med laget? Bramble har sedd bedre ut, Dyer har sedd bedre ut etter hendelsen med SBR. Men resten av squaden ser unfit ut, jeg lurer på om laget vår trener i det hele tatt, kluivert ser feitere ut en da han kom, shearer ser ut som han springer saktere og har mista litt av spensten, robert ser uinteressert ut og har heller ikke sedd like farlig ut på frisparkene og det offansive som før. Ameobi gidder jeg ikke si noe om, AOB har sedd værre ut hele sesongen(takler han ikke presset?), Butt må ha blitt alkiss siden skaden sin, han er virkelig ute å kjører på banen,  Carr og Bowyer løper nå rundt slik de pleier. Så når jeg ser på det så har squaden vårs blitt dårligere fysisk trent siden Souey tok over. Når du ser på det utenomsportslige så har det tatt helt av denne sesongen, og det har jo souey en historie på, så weee det skjedde igjen, hvem kunne tru det?? :roll:

Resultatene trenger jeg vel ikke nevne? 1 poeng fra å være sikker på at vi ikke røkker ned.

56 poeng fikk vi ifjor, slapp in 40 mål(noe som var mye på den tiden), vi skåret 52.

I år(sesongen er da ikke ferdig men men) har vi 39 poeng, sluppet inn 53 mål(folk sier vi har fått orden på forsvaret), skåret 43 mål.
Trenger vel ikke si mere om resultatene?

Viana har jeg sagt jeg vil ha tilbake om vi får en anna manager, det holder jeg meg til. Under GS er vi bedre visst vi kjøper ferditrente spillere fra andre klubber(trener teamet ser for lat ut til å trener vår ega spillere).

Vel la oss nå droppe all dette "hatet" mot hverandre da? har du noen problemer med det jeg skriver til deg, ta det opp på privaten(skriv en mld til meg her). Så slipper vi å bry resten av leserne her med slikt. enig?

DanMan

• Gjest
Hugo Viana
« Svar #53 på: 28. April 2005, 13:48 »
Har ingen problemer med deg jeg, BegBie.  :) Og du har et godt poeng hva fitnessen angår. En tanke som streifet meg er at bl.a. Mourinho har bakgrunn som fitnesstrener. Denne bakgrunnen har vel ikke Souness, og det er klart en verdifull erfaring tapt.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #54 på: 28. April 2005, 14:04 »
Sitat fra: "DanMan"
Har ingen problemer med deg jeg, BegBie.  :) Og du har et godt poeng hva fitnessen angår. En tanke som streifet meg er at bl.a. Mourinho har bakgrunn som fitnesstrener. Denne bakgrunnen har vel ikke Souness, og det er klart en verdifull erfaring tapt.

hehe trukke du skal se for mye på bakgrunnen til souey, trur heller han har bakgrunn som gimp en noe som kunne hjulpet klubben  :lol:

Når en manager ikke kan med fitness, så bør han ansette trenere som kan få laget fit.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #55 på: 28. April 2005, 16:59 »
Vi har jo forsåvidt en fitness-trener i klubben, men jeg lurer på om han gidder å jobbe overhodet. Ronny Johnsen ble jo skadet straks han ble fit for fight.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #56 på: 28. April 2005, 18:04 »
Sitat fra: "Joakim"
Vi har jo forsåvidt en fitness-trener i klubben, men jeg lurer på om han gidder å jobbe overhodet. Ronny Johnsen ble jo skadet straks han ble fit for fight.

Ronny Johnsen er jo ikke en bra kar å bringe fram, han har jo hatt flere skader en woody.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hugo Viana
« Svar #57 på: 29. April 2005, 14:37 »

Syntes ikke den videoen viste stort. Sorry, men slik er det bare. Hugo Viana er rett og slett ikke god nok. Han må vekk fra klubben, og det vet alle på forumet godt. Vi trenger ikke en sytende portugiser som vil vekk fra vårt kjære castle. Så vennligst... få den mannen bort.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #58 på: 29. April 2005, 15:03 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hugo Viana er rett og slett ikke god nok. Han må vekk fra klubben, og det vet alle på forumet godt. Vi trenger ikke en sytende portugiser som vil vekk fra vårt kjære castle. Så vennligst... få den mannen bort.

Helt enig, det siste vi trenger er en ny grinebitter som ønsker laget dit peppern gror og som ikke gidder å gjøre en innsats nettopp fordi han ikke vil spille i klubben "vår" :P måtte bare markere vår der asså:)

Men Viana har ingen fremtid i Newcastle...det har han selv skjønt lenge, og det er på tide at tvilerne begynner å skjønne det åsså

Bjørn - litt krass
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #59 på: 29. April 2005, 16:40 »
Newcastle United misfit Hugo Viana is expecting to complete a permanent move away from the side this summer.
The Portuguese midfielder is currently on a season-long loan to Sporting after falling out of favour at St James' Park.  
The £8.5 million capture, who is keen to join Sporting permanently, has been informed his future is away from Newcastle.
"Newcastle do not want me," explained Viana. "The board have told me personally that my sale is a priority.
"I was happy to know that. Not to upset the club, but because I had two unhappy seasons in England.
"I understand when they said I don't have the maturity to play in The Premiership, but I'm ready to progress with Sporting - where I want to be."

http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=273368&cpid=8&CLID=4&lid=&title=VIANA+BRACED+FOR+MAGPIES+EXIT&channel=Football_Home
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."