20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
... snakk om sy puter under armene på folk. Nå må Shearer ut i verden og på sikt eventuelt gjøre seg fortjent til managerrollen. Her snakker vi om Hitzfeld, Mancini. O'Neill, Sven Gøran Erikson, Koeman o.l. samtidig som vi skal legge den røde løperen fram for Shearer. Nei det går ikke. Hedersmannen Shearer ser vel også at det ikke går an. Nå må han ut i den virkelige verden og fylle mappa med gode attester. Hvilke trener er det som vil gå med på at Shearer skal være assistent / lærling med tanke på å tuppe deg ut av trener-stolen om noen år da?
Hehe, enig der. Så skal vi også huske på at Shearer har vært assistent til Roeder nå under denne gode perioden, og Roeder uttalte jo en gang at Shearer var den som bestemte det meste. Jeg har stor tro på Shearer som manager en eller annen gang.
Shearer sier jo selv at rollen hans har vært å spille fotball og gi Roeder råd, om mente at han ikke var noen assistent.Tror Roeder har æren for det meste jeg!
Sitat fra: "Åsmund Singstad"Shearer sier jo selv at rollen hans har vært å spille fotball og gi Roeder råd, om mente at han ikke var noen assistent.Tror Roeder har æren for det meste jeg!Det er vel antakeligvis slik at Roedre prøver å styre æren over på Shearer, på samme måte som Shearer har gjort det omvendt vei.