20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Psycho-tråden  (Lest 5486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Psycho-tråden
« på: 05. April 2006, 21:23 »
Jeg satt og surfet på www.cakemusic.com og kom over denne linken

Det er jo passe sykt. Jeg mener og huske at vi klarte å finne ut hva som gjorde at dette faktisk gikk an, men jeg har glemt det nå! Tes det uansett ut!

Har dere slike linker også? Del de med resten av forumet!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #1 på: 05. April 2006, 21:26 »
Og jeg som trodde du hadde opprettet en tråd til ære for Stuart "Psycho" Pearce :lol:

Jeg glemmer aldri den tiden han spilte i forsvaret vårt. Han er hjertelig velkommen tilbake en gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #2 på: 05. April 2006, 21:46 »
Fatta ikke helt hvordan du skulle legge tallene sammen

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #3 på: 05. April 2006, 22:07 »
Fikk det til nå. Dette er jo faen sykt!! har noen en god forklaring på hva som skjer eller?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #4 på: 05. April 2006, 22:16 »
Ja vi fant ut av det på et annet forum, men det er lagt ned nå, så finner ikke tilbake til det!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #5 på: 05. April 2006, 23:28 »
hmm. klarer ikke å finne ut hva som skjer.. synsberdag eller noe? det må vel være en form for matematisk forklaring på det.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #6 på: 06. April 2006, 00:02 »
Eg likte ikkje den lyden på det der, var jo litt skummelt nesten. Eg forstår ikkje kordan det fungerer, kordan kan dei få riktig kvar gang?
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #7 på: 06. April 2006, 15:01 »
Den tok jo feil hele tiden med meg... Jeg prøvde flere ganger og den hadde rett på 2/8 forsøk. Jeg tror at den bare tar en helt tilfeldig figur og viser for det er flere av hver figur. Dessuten prøvde jeg flere ganger uten å tenke på noe og da kom det bare et tilfeldig bile...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #8 på: 06. April 2006, 15:20 »
Jeg viste denne til noen kamerater på skolen, og de fant ut at det var en mattematisk forklaring på det. Vi klarte å sette oppe et system som var virket nøyaktigt på samme måte som på siden. Hvis du tar å legger sammen alle tallen slik du skulle gjøre, så ender du alltid opp med det samme tegnet til slutt.. prøv det  :wink:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #9 på: 06. April 2006, 18:16 »
Det er jo jævla enkelt da. Hvis du bruker dette systemet med den formelen er det bare visse tall du kan komme fram til. Og alle de du kan komme fram til har det samme tegnet. De skiftes for hver gang... Hvis dere skjønte det. Ganske enkelt.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #10 på: 06. April 2006, 18:16 »
Sitat fra: "haavesv"
Den tok jo feil hele tiden med meg... Jeg prøvde flere ganger og den hadde rett på 2/8 forsøk. Jeg tror at den bare tar en helt tilfeldig figur og viser for det er flere av hver figur. Dessuten prøvde jeg flere ganger uten å tenke på noe og da kom det bare et tilfeldig bile...

Lol. Tok den feil, så regnet du feil.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Psycho-tråden
« Svar #11 på: 06. April 2006, 18:56 »
Det tegnet ved siden av nulltallet er forresten alltid det samme, som den i krystallen. Ble litt sånn forbløffet den første gangen, men forstod det etter hvert.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #12 på: 06. April 2006, 19:06 »
Nå når jeg ser på det, så legger jeg sammen mange tall UTEN å trykke inne i boksen. Da ser jeg at tegnet jeg kommer fram til er det samme hele tiden. Det er også det samme tegnet som er bak 0.

Men hvilken matematikk som ligger bak dette, skjønner jeg ikke helt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Psycho-tråden
« Svar #13 på: 06. April 2006, 19:08 »
Det er bare tall satt i system. Ikke noe mer spesiellt enn det.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Psycho-tråden
« Svar #14 på: 06. April 2006, 19:10 »
Jo det må det være. For det varierer antall "riktige" tall for hver gang...

Første gangen er det 12. Andre 17. Tredje kan det være over 20....