20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: cisse?????  (Lest 17716 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
cisse?????
« Svar #30 på: 09. April 2006, 13:12 »
Cisse er dum! Har er ikke en dårlig fotballspiller rent ferdighetsmessig, men han er så dum at han hele tiden gjør dumme ting, også på fotballbanen. Dumme mennesker passer ikke inn i Newcastle.
Toon, Toon,
Black and white army

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #31 på: 09. April 2006, 19:23 »
Sitat fra: "Mack"
Cisse er dum! Har er ikke en dårlig fotballspiller rent ferdighetsmessig, men han er så dum at han hele tiden gjør dumme ting, også på fotballbanen. Dumme mennesker passer ikke inn i Newcastle.

hva med robert, bella og kluivert?

Arild Skjæveland

• Gjest
cisse?????
« Svar #32 på: 09. April 2006, 19:29 »
Sitat fra: "NUFranC"
Sitat fra: "Arild Skjæveland"
Sitat fra: "Arild Skjæveland"
Looserpool

Det er så søtt...  :)

Looserpool x2 = Dobbelt så søtt

Du veit tapar skrives med ein o på engelsk? Elles er det kanskje det teitaste eg ser. Gjerne litt ironisk å seia det om den mestvinnande klubben i England? ;-)

Du vet taper skrives med e i norsk?

Nei. Men med e i dansk/bokmål.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #33 på: 10. April 2006, 21:43 »
he he. Nynorsk er tingen skjønner jeg
Who else...... Alan Shearer

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #34 på: 11. April 2006, 00:25 »
Cisse vil jeg aldri ha i Newcastle. Han er både stygg, ekkel og en dårlig fotballspiller. Mulig han hadde gjort det bedre i Newcastle enn i Liverpool, men det håper jeg vi aldri finner ut. Torres hadde vært fantastisk å sett i Castle drakta ! En spiller jeg beundrer utrolig mye ! selv om dette er veldig urealistisk, men tenk å ha Torres - Owen på topp neste sesong :D en drøm !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #35 på: 12. April 2006, 15:35 »
torres fortjener nr.9. Hoy, ledertype,sterk,rask,teknisk

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #36 på: 12. April 2006, 20:56 »
Jeg er kanskje gammeldags, men jeg liker at nr9 hos oss er en engelsk goalgetter av rang. Nr9 neste sesong bør være Michael Owen. Han er verdens mest perfekte erstatter til Alan Shearer's draktnummer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #37 på: 12. April 2006, 22:34 »
enig med deg, dessuten tror jeg at Torres hadde blitt en ''Luque-flopp'' og da er det gale å gi ham nr. 9
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #38 på: 13. April 2006, 15:50 »
Ja, jeg er mer for å prøve å skaffe Kuyt, som jeg selv mener er et mye sikrere kjøp. Og spesielt siden det er Newcastle, og vi er så jævla utålmodige av oss....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #39 på: 13. April 2006, 16:13 »
Syns Berbatov eller Podolski også hadde vært bra erstattere

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #40 på: 18. April 2006, 16:49 »
Berbatov og Podolski hadde vært sinnsykt bra!
Men, tror ikke det er bare vi som kunne tenkt oss dem. De er nok på blokka til mange...

Fernando Torres er og blir bare en spiller vi kan drømme om. Tviler sterkt på han hadde vil en overgang til oss. Mulig jeg undervurderer "oss" nå, men han ville nok føretrukket en del andre klubber.

Jeg håper vi signerer Dirk Kuyt. En spennede spiller, som skårer mål i bøtter å spann i den Nederlandske divisjonen. Kanskje ikke så høyt nivå der som i PL, men han har også vist sin klasse på landslaget.

+ at jeg liker nederlanske spillere:) (utenom "Rasta-sexyfotball-tullingen").
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #41 på: 18. April 2006, 17:54 »
Som spiller var Gullit i likhet med Souness rå, men dessverre er ingen av de noe til tess som managere i dagens fotball.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #42 på: 19. April 2006, 16:43 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
Cisse vil jeg aldri ha i Newcastle. Han er både stygg, ekkel og en dårlig fotballspiller. Mulig han hadde gjort det bedre i Newcastle enn i Liverpool, men det håper jeg vi aldri finner ut. Torres hadde vært fantastisk å sett i Castle drakta ! En spiller jeg beundrer utrolig mye ! selv om dette er veldig urealistisk, men tenk å ha Torres - Owen på topp neste sesong :D en drøm !

Saklig svar må jeg si.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
cisse?????
« Svar #43 på: 19. April 2006, 21:11 »
Betyr vel bare at han syntes mange andre mannlige fotballspillere er deilig og ultrasexy, og at han tenner på dem?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
cisse?????
« Svar #44 på: 19. April 2006, 21:21 »
Gullit  har aldri vært noen leder. Han var god til å bruke beina, men hode var ikke så bra.