20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: M`Boro - The Toon  (Lest 28697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
M`Boro - The Toon
« Svar #90 på: 09. April 2006, 18:46 »
Nå har vi faktisk sjans til å ta 7.plassen med en sterk sluttspurt. Vi har Chelsea i siste kampen, men resten skal være overkommelig absolutt.

Men det jeg håper mest av alt er at vi får på plass en manager, gjerne før påska er ferdig. Hørte jeg Martin O'Neill?!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
M`Boro - The Toon
« Svar #91 på: 09. April 2006, 18:51 »
Bra at Ameobi scorer, men han slurver litt med sjangsene og da!
Bra og viktig seier for Newcastle!

folesvert

• Gjest
M`Boro - The Toon
« Svar #92 på: 09. April 2006, 19:20 »
Er det ingen som tør å si det eller ... dårligste spiller på banen i dag var Allan Shearer. Lunter rundt og gjør ingenting. Faen ... rakk ikke en ball, og prøver på noe luregreier når han ser (og vet) at han ikke vil rekke en eneste løpeball.

Hadde det vært en manager med baller nå så hadde det Shearer vært på benken i neste kamp!!! Sikker på at Chopra ville vært bedre idag.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
M`Boro - The Toon
« Svar #93 på: 09. April 2006, 20:09 »
Banens årligste i dag var vem Emre? Så du kampen?

I følge det jeg har lest spilte Shearer en grei kamp og jobbet som en gud... Shearer skal ikke vrakes til fordel for Chopra. Det er ren idioti.

djmattis

• Gjest
M`Boro - The Toon
« Svar #94 på: 09. April 2006, 20:12 »
smaken på seierer har en behagelig ettersmak....
yes indeed....
:D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
M`Boro - The Toon
« Svar #95 på: 09. April 2006, 20:16 »
Emre og Yakubu var ifølge kommentatorene svakeste spillere i særklasse i dag.
Såvidt jeg fikk med meg var Shearer bedre enn Ameobi forutenom når det kommer til Ameobis mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
M`Boro - The Toon
« Svar #96 på: 09. April 2006, 21:07 »
Ikke fornærm KONGEN!
ax

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
M`Boro - The Toon
« Svar #97 på: 09. April 2006, 21:13 »
noen som har funnet målene fra kampen!??!?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
M`Boro - The Toon
« Svar #98 på: 09. April 2006, 21:14 »
Vi må nok vente litt med dem, om vi vil ha god kvalitet :wink: Joda, det smakte godt med borteseier. Vi jobber oss så smått oppover, og vinner kamper som burde vinnes, om vi skal spille i Europa til neste år. Wigan skal vi klare! :)

folesvert

• Gjest
M`Boro - The Toon
« Svar #99 på: 09. April 2006, 21:25 »
I den kampen jeg så jobbet Ameobi godt, Solano og Bowyer bedre ... Shearer gjorde fint lite annet enn å tenke på pensjonisttilværelsen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
M`Boro - The Toon
« Svar #100 på: 09. April 2006, 21:43 »
Er det ikke du som ville ha hatt ut Shearer lenge da Sheptim?

folesvert

• Gjest
M`Boro - The Toon
« Svar #101 på: 09. April 2006, 21:43 »
... og jeg ser at flere 'børser' er enig med meg. Her Nettavisen for eksempelv:
Belozoglu Emre 6
Nolberto Solano 6
Alan Shearer 5
Shola Ameobi 7

Synes ikke Emre var så værst ... hadde noen farlige pasninger helt der bak, men jobbet og slet godt.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
M`Boro - The Toon
« Svar #102 på: 09. April 2006, 22:07 »
Så må vi også huske på at Shearer er kaptein og sier mye under en kamp som ikke fanges opp på TV-skjermen. Han er veldig viktig sånn sett, til å mane mannskapet til å yte sitt beste.

Spillemessig har han vel sett sine beste dager desverre

folesvert

• Gjest
M`Boro - The Toon
« Svar #103 på: 10. April 2006, 10:32 »
... så han skal være fast på laget fordi han sier så mye oppbyggelig underveis. Hmmm ... skal tro hva han sier; når jeg blir pensjonist skal jeg på golfferie sammen med Shepard til Barbados?

Nei han må faen meg vise hva han duger til i sine siste kamper i Newcastle drakta. Det håper jeg ... avslutte med stil ... og en flott skåring som senker Chelsea i siste kamp. Det unner jeg virkelig Shearer, men da må han heve seg fra kampen i går i alle fall.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
M`Boro - The Toon
« Svar #104 på: 10. April 2006, 10:53 »
Shearer er den som gjør grovjobben. Vanskelig å se, men den blir gjort. Uten han på topp hadde vi vært SVÆRT svekket...

Kampen mot Tottenham er et godt eksempel på det. Han gjør den jobben som noen desverre ikke setter pris på, akkurat som Makele feks. Men å sette inn på Chopra må være det dårligste forslaget jeg har hørt på lenge.. Ameobi og Chopra på topp hadde nok vært et dødelig spisspar!!!!