20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luque til Sevilla?  (Lest 8824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #30 på: 22. Mai 2006, 15:09 »
mulig han har ett poeng da. Thuram er verdensklasse. Men det forsvarer likevel ikke at du selv spiller rævva! Noe alle kunne se!
Andreas Martins

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Luque til Sevilla?
« Svar #31 på: 22. Mai 2006, 15:11 »
Oi! Jeg har alltid hatt et inntrykk at han var mye mer sympatisk enn som så. Jeg vil ikke være så bombastisk at jeg sier at vi skal selge han til første og beste, men etter å ha lest dette ble jeg veldig i tvil om jeg skal fortsette å forsvare hans vedvarende kandidatur som Newcastle-spiller.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #32 på: 22. Mai 2006, 16:44 »
Må bare selge ham for min del etter det han sa. Hadde det f.eks vært Faye som sa det så hadde han blitt solgt på flekken fordi han ikke har vært god tidligere.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #33 på: 22. Mai 2006, 22:20 »
Hvorfor oppstår dette på Luque tråden? skriv dette heller på tråden om Boumsong.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #34 på: 23. Mai 2006, 10:06 »
Greit nok at han har spilt dårlig selv, men vi har vel ikke akkurat noen bautaer i forsvaret uansett. Skjønner godt at han er frustrert, han har jo fått pepper i England i hele år
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #35 på: 23. Mai 2006, 14:41 »
Ja fordi han ikke har levert varene!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #36 på: 30. Mai 2006, 21:11 »
Atletico Madrid henter hjem Luque?

Skrevet av Asbjørn, 30 Mai 06

Lee Ryder og Evening Chronicle melder at Atletico Madrid er klare for å hente Albert Luque hjem til Spania. 28-åringen har ikke klart å tilpasse seg den fysiske spillestilen i Premier League, og har kun scoret en gang på 18 kamper.

Atletico Madrid har nettopp ansatt Javier Aguirre som deres nye manager, og det sies at Luque står øverst på ønskelisten etter at Tomas Roskicky glapp og skrev under for Arsenal sist uke. Real Zaragoza og Sevilla som vant årets UEFA cup skal også være interessert i Newcastle angriperen.

Spørsmålet er hvor mye Newcastle klarer å få igjen av de £9,5 millionene de betalte for spanjolen 9 måneder tilbake. Luque hadde scoret 50 ganger for Deportivo La Coruña og Real Mallorca i La Liga, før han skrev under for Newcastle i fjor sommer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #37 på: 31. Mai 2006, 08:03 »
da bytter vi han + cash for torres

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #38 på: 31. Mai 2006, 18:00 »
Sitat fra: "lucky_luque"
da bytter vi han + cash for torres

Ja, for Torres får vi jo.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #39 på: 31. Mai 2006, 18:05 »
Jepp. Det er vel hakket før Torres sultestreiker i Atletico hvis han ikke blir solgt til oss..

Eller for å si det uten ironi. Torres får vi aldri. Hvis vi i det hele tatt skulle bevege nesetippen bort på skotuppen hans så kommer storklubbene til å erklære sin interresse også og da..VIPS -> Torres sin markedsverdi har passert  300 mill så fort Real, Chelski eller Milan har fått løftet øyelokkene. Og så mye penger har vel neppe Roeder til rådighet, og det spørs nok om et salg av Faye frigjør nok midler til å gjøre dette sannsynlig
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #40 på: 22. Juni 2006, 03:04 »
Tilbake til Luque.
Jeg er vel enda en av stadig mindre som går med håpet om at Luque skal få en real sjanse, og nå som Owen er ute i lang tid, mener jeg vi bør ser å få ut ubrukt potensiale i laget i form av Albert Luque. I en hengende spiss-rolle tror jeg vi kan utnytte Luques egenskaper særdeles bra, og vi vil også kunne spare mye på dette, i form av at vi da kan nøye oss med kjøp av kun en stjernespiss, og kanskje heller kjøpe inn Steed Malbranque som spiller overalt på midten. Vi veit også at vi antakeligvis må nøye oss med rundt halvparten av hva vi kjøpte ham for forrige sommer. Luque er i form en verdensklasses spiller, og dette kan være hans store sjanse til å vise at han faktisk duger. Og han har selv uttalt at han helst spiller spiss for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #41 på: 22. Juni 2006, 11:00 »
Helt enig Kristoffer!