20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luque til Sevilla?  (Lest 8829 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #15 på: 20. Mai 2006, 13:37 »
Sitat fra: "Benson"
Me selger han vel unna. :x   Må jo det ellers puster me jo topplaga i nakken.

Typisk Newcastle kjøper ei supersjerne gir han o sjangser selger han unna med så mykje tap ein kunne kjøpt halva afrika for det.

Ja, det irriterer meg sinnsykt!
Men det lå vel dessverre i kortene at dette kom til å bli den tragiske utgangen av Luques Newcastle-karriere. Faen så trist!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #16 på: 20. Mai 2006, 13:39 »
Saken er vel den at Dean Ashton ble kjøpt nå i januar for ganske mye penger, så vi må nok fort opp i 8-9 £ mill og så god er han faktisk ikke, da vil jeg heller ha Eidur fra Chelsea som vi sikkert får for rundt 5£ mill.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #17 på: 20. Mai 2006, 14:18 »
Jeg vil ikke ha Ashton uansett jeg...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #18 på: 20. Mai 2006, 14:53 »
Hold dere til rett tråd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #19 på: 20. Mai 2006, 15:39 »
Faen ass, Newcastle fremtår som en jævla klovn i transfermarkedet...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #20 på: 20. Mai 2006, 17:41 »
Roeder har gått ut og sagt at vi skal være smarte i fremtidens transfer market.

DA selger du ikke Luque vet du. Greit vi trenger penger til en ny spiss, men bør være mulig å sende unna andre framfor å selge en spiller som Luque for under halvpareten som vi ga for han.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #21 på: 20. Mai 2006, 18:11 »
Sitat fra: "GMC"
Roeder har gått ut og sagt at vi skal være smarte i fremtidens transfer market.

DA selger du ikke Luque vet du. Greit vi trenger penger til en ny spiss, men bør være mulig å sende unna andre framfor å selge en spiller som Luque for under halvpareten som vi ga for han.

Jeg skjønner hvor du vil hen, men du tenker ikke langt nok. Hvem andre får vi 4 mill for?
Vi skal være heldig får vi én for Shola. Vi får noen få hundretusener for Chops. Ramage får vi millionen, om vi er veldig heldige. Boumsong er vår eneste forsvarsspiller som kan selges som vil gi oss litt penger. De pengene vil gå til to nye backer og en eller to stoppere.
Luque kan vi kanskje få 4 mill for. Og det skal vi være fornøyde med, og slå til på. Ja, det er synd å se han gå, men vi må selge for å finansiere kjøp, og da må vi ofre noen av de som gir oss penger. Luque er dessverre en av dem.

Milner er dessverre også en av dem, og derfor kan fristelsen være stor. Weiseth hevder på forumet at prisen i så tilfelle vil bli langt høyere enn det som er antydet, pga at Leeds skal ha en aldri så liten prosentandel, og Newcastle vil selvsagt ha igjen en god del selv også. Weiseth konkluderer derfor med at Milner blir. Magefølelsen min sier noe helt annet.

Men hvis Milner blir, da kan vi være enda sikrere på at Luque må dra. Han er en av få vi får en respektabel sum penger for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #22 på: 20. Mai 2006, 18:14 »
Det er ikke bare Weisethen som antyder det! Det blir og sagt på en artikkel på www.nufc.com
Tviler sterkt på at Milner blir solgt for under £5. Og Luque bør ikke selges for under £6. De snakker om at vi skal være ansvarlige. Å ta et tap på over £4 på Luque er i allefall ikke ansvarlig!
Boumsong bør vi vente med til etter VM. Om han gjør et super Vm kan vi kanskje få noe for han i det heletatt

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #23 på: 20. Mai 2006, 18:20 »
Høres ut som vi skal selge halve laget for å få finansiert de spillerne vi trenger. Vi kommer til å ha den tynneste stallen foran neste sesong.
Synes Roeder og Fat Freddy burde kjøpt inn det som er første pri...kan ikke selge unna så mangen spillere for å kjøpe 2-3.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #24 på: 20. Mai 2006, 19:30 »
Chopra, Boumsong, Faye og Luque kan vel ikke betegnes som "halve laget". Eventuelt også Milner, som jeg absolutt håper blir. 5 spillere som vi ikke har hatt spesielt nytte av i løpet av sesongen. Viss de blir solgt vil de finansiere nye kjøp. Negativt? Kan umulig fatte det.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #25 på: 20. Mai 2006, 22:10 »
Ok som du sier 5 spillere...kanskje Bowyer drar hvis han får hjem lengsel igjen. Så gir Shearer som kjent seg og Lee Clark og kanskje Elliott...da er vi oppe i 8-9 spillere. Det vil eg si er et halvt lag.

Det eg vil frem til er at det er for dumt hvis vi må selge så mangen for å kjøpe inn 1-2 spisser. Kan ikke være så mye penger igjen til andre spiller kjøp hvis vi da skal hente Kuyt, Defoe eller noen andre av de nevnte spissene. De er ikke akuratt på billig salg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #26 på: 21. Mai 2006, 00:26 »
Selg både Boumsong og Milner før man selger Luque. Såpass stor tro har jeg på at Luque skal kunne bli stor i Newcastle. Det vi trenger er å gi han tid, og når vi først skal trimme lønningslistene og hente inn litt cash ofrer jeg både Milner og Boumsong før Luque.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #27 på: 22. Mai 2006, 11:28 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"

Boumsong bør vi vente med til etter VM. Om han gjør et super Vm kan vi kanskje få noe for han i det heletatt

Jævlig logisk, vi selger han så fort han har blitt god igjen :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #28 på: 22. Mai 2006, 12:40 »
Jeg vil mye heller selge Luque enn Milner... Milner er mye yngre og har hatt en super sesong i Villa... Synes han var veldig god den korte perioden før han ble lånt ut til Villa i fjor også...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Luque til Sevilla?
« Svar #29 på: 22. Mai 2006, 14:39 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Sitat fra: "Åsmund Singstad"

Jævlig logisk, vi selger han så fort han har blitt god igjen :roll:

Etter han har gått ut i media å kritisert resten av forsvaret til nufc er han dømt til å bli solgt:

Skrevet i the Journal i dag:
But Boumsong, who has held on to his place in his national squad for the World Cup despite being dropped by his club, is adamant he would have been better in a Newcastle shirt if he had better players alongside him.

"He said: "I've earned my place in the French squad through my performances on the international stage rather than at club level but if I had been playing alongside Lillian Thuram at club level Newcastle fans would have seen a very different Boumsong."

Like Bowyer, Boumsong is on more than £50,000 a week, but the Magpies are hopeful that they can find a buyer for the 26-year-old, particularly if he can restore some of his battered reputation while on international duty."

Boumsong bør selges og kommer aldri til å gi meg noe glede etter å ha sagt noe sånt! Ut med kua!