20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle har tilbudt O'Neill jobb?  (Lest 5674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle har tilbudt O'Neill jobb?
« på: 26. Mars 2006, 12:40 »
http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/26/461907.html

Vet ikke hvordan det er med kildene men...

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 26. Mars 2006, 13:17 »
Jeg tror personlig at O'neill ender opp som landslagssjef for England, men hvis han ikke skulle gjøre det så har vi ganske stor sjangse for hente han inn til den sovende kjempen

olekey

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Mars 2006, 13:18 »
Jeg håper inderlig at denne mannen kommer til Newcastle! Mn er viss FA kommer til å gi han kontrakt som Engelsk landslagtrener, tviler jeg på at han i d hele tatt kommer til å vurdere å bli Newcastle manager.... Eller?
url=http://www.userbars.com/][/url]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Mars 2006, 19:17 »
O'Neill er mitt tredjevalg bak de to H'ene. Ser gjerne at O'Neill tar over England dersom det skulle medføre at Ottmar Hitzfeld tar oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #4 på: 26. Mars 2006, 20:20 »
Eller Hiddink!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Mars 2006, 21:36 »
Jeg gidder ikke engang ta med Hiddink i betraktningen. Jeg kan (nesten) garantere at han blir landslagstrener. Hvorvidt det blir for Pakistan eller England, vet ikke jeg. Alt jeg vet er at han IKKE blir newcastle-manager, uansett hvordan vi vrir og vender på det. Og jeg vil mye heller ha O'Neill, som har en tilhørighet til engelsk fotball, kjenner klubben vår til en viss grad, og i langt større grad vil være motivert for denne jobben enn Hiddink.
Jeg tror ikke Hiddink er det minste interessert i å være manager for denne klubben.

Hitzfeld er selvsagt førstevalg, men skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke vi får noen av de tre jeg har nevnt. Jeg stoler ikke på Fat Fred.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Mars 2006, 22:29 »
Om Hiddink skulle være aktuell for denne jobben og vise interesse tyder jo det SÅKLART på at han er motivert for den, og om valget skulle falle på enten O'Neill eller Hiddink er jeg ikke i tvil om at jeg velger Hiddink. Det at han vil være fersk i PL kan faktisk være en pluss og ikke et minus.
Jeg blir såklart ganske fornøyd med O'Neill, men Hiddink og Hitzfeld er bedre alternativer i mine øyne. Da syns jeg såklart også at Fat Fred må gjøre det han kan for å overtale de fremfor å kun holde øyeballa sine på O'Neill.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Mars 2006, 23:00 »
God oppsummering av Kristoffer der, og dessverre er jeg litt enig med Joakim i at Hiddink neppe velger oss.
Men uansett er poenget mitt at blir det en av de tre Kristoffer nevner her nå har vi strengt tatt ikke lov å være misfornøyd, iallfall ikke før det er grunn til det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26. Mars 2006, 23:04 »
Nei, så alldeles ikke. Alle tre er særdeles dyktige managere, men jeg foretrekker Guus og Ottmar fremfor Marty. Og derfor syns jeg ihvertfall at Fat Fred skal være fremme med pondusen sin også i Nederland og Tyskland. Skal innrømme at Hiddink virker noe usannsynlig, men Hitzfeld tror jeg at vi har relativt gode sjanser på dersom Fat Fred går inn for det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 26. Mars 2006, 23:10 »
Ja. Hitzfeld er det sikkert brukbare sjanser for å få hvis Fat Fred virkelig går inn for det. Men Guus Hiddink har aldri gitt uttrykk for å ha noen stor interesse av å trene et klubblag. Han vil ha England-jobben. Han sikler bokstavelig talt etter den.
Det er DEN jobben han virkelig er ute etter, såvidt jeg har skjønt. Og personlig mener jeg FA ikke bør være i tvil. Gi blaffen i folkets ønske om en britisk manager. Alt Hiddink tar i, blir til gull. Han vil ha England-jobben. Da har man ikke råd til å si nei.

For all del, hvis Hiddink hadde flørtet med Newcastle-jobbben, så hadde jeg ikke nølt med å skrike "HENT HAM!". Mannen er jo genial. Men han har sagt opp PSV-jobben for å bli landslagstrener på heltid. Ikke for å overta Newcastle. Og derfor skal vi ikke bruke krefter på han. Vi skal bruke krefter på O'Neill og Hitzfeld.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Arild Skjæveland

• Gjest
« Svar #10 på: 26. Mars 2006, 23:37 »
Det er blitt avkrefta.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #11 på: 27. Mars 2006, 13:17 »
Hva? Hiddink eller O'Neill?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Mars 2006, 16:27 »
Det morsomste ved artikkelen til dagbladet er det at de presterer å skrive at O'Neill har vært manager i Leeds.
Carr har altfor få landskamper for England!

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 27. Mars 2006, 21:42 »
vær så snill steng denne tråden her. det er jo allerede en manager tråd.