20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er ditt drømmelag?  (Lest 23989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #105 på: 11. Juni 2006, 23:11 »
Det skjønte ikke jeg heller. Verken Journalisten eller Mack har sagt at han er verdens beste fotballspiller fordi han har et godt humør ute på banen. De sier bare at det er en faktor som gjør det litt artigere å se Ronaldinho spille.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #106 på: 11. Juni 2006, 23:41 »
Og Kluivert større enn Ronnie, i det hele tatt i nærheten!?
Neitakk du, det er han såvisst ikke. Kunne vært enorm, ble bare grei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #107 på: 13. Juni 2006, 14:15 »
Det er jo nesten ikke vits å sette opp drømmelag når folk kritiserer deg for hvilke spillere du vil ha med da. Jeg vil ha med Boumsong fordi jeg er Newcastle-fan (i motsetning til flere her inne støtter jeg faktisk spillere i motgang også). C Ronaldo fikk plass på mitt lag fordi han er jævlig morsom å se på,utrolig god dribler. Jeg driter i hvilken type han er som person,dette er jo fiktivt for svarte. Men hvis noen setter spørsmålstegn ved mitt valg av Recoba og Ronaldo på spissplass,da blir det fik  :D
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

plebbster

• Gjest
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #108 på: 13. Juni 2006, 14:33 »
Jeg kan gjerne tåle en dask fra deg, Tommy. Men C. Ronaldo er ikke mye morsom å se på. Han får ballen i bena, dribler av en mann eller to og til slutt legger seg ned og griner på gressmatta akkurat som han gjør når han blir bytta ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #109 på: 13. Juni 2006, 16:20 »
Uansett, dette er da personlige lag, og da finner jeg det ganske naturlig å ha med Kong Runar og Big Al, og Given f.eks.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
He...
« Svar #110 på: 13. Juni 2006, 23:12 »
Helt enig med Tommy.....

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #111 på: 14. Juni 2006, 10:05 »
Tenkte vi kunne sette opp vårt favoritt VM lag. Jeg begynner med mitt:

--------------Dida---------------
Y.P.Lee---Marquez---Lucio---Jankulovski
Joaquin---Kaka---Borowski---Ribery
------N.Valdez---Toni------

DanMan

• Gjest
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #112 på: 14. Juni 2006, 12:25 »
Mitt favoritt-VM-lag:

Keeper

Shaka Hislop - for nostalgiens skyld

Forsvar (fra venstre)

Phillip Lahm

Lucio

John Terry

Willy Sagnol

Midtbane (fra venstre)

Arjen Robben

Kim Källström

Daniele De Rossi

Cristiano Ronaldo

Angrep (fra venstre)

Ivan Klasnic

Lionel Messi

Reserver (en per posisjon):

Petr Cech
Etienne Arthur Boka
Radhi Jaidi
Rafael Marquez
Phillip Degen
Park Ji-Sung
Michael Essien
Cesc Fabregas
Tim Cahill
Andriy Shevchenko
Mateja Kezman

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #113 på: 14. Juni 2006, 17:30 »
Er det virkelig nødvendig å ta med jålebukken/porselensdukka eller hva søren man ønsker å kalle frk. Ronaldo?
Det finnes så mange mye bedre spillere enn den tullingen som sinker ethvert angrep med at han BESTANDIG skal drible av en eller to eller tre spillere før han foretar seg noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #114 på: 14. Juni 2006, 20:17 »
Sitat fra: "Joakim"
Er det virkelig nødvendig å ta med jålebukken/porselensdukka eller hva søren man ønsker å kalle frk. Ronaldo?
Det finnes så mange mye bedre spillere enn den tullingen som sinker ethvert angrep med at han BESTANDIG skal drible av en eller to eller tre spillere før han foretar seg noe.

Dette er kanskje noko av det mest fornuftige eg har hørt i heile dag!

Men hey, det er jo DanMan sitt drømme lag, så da skal sjølvsagt Ronaldo være der vist han ønskjer det.  :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

DanMan

• Gjest
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #115 på: 15. Juni 2006, 10:40 »
Sitat fra: "Joakim"

Ja.

Fra spøk til revolver, nei, selvsagt ikke, men hvis du hadde tatt deg bryet med å gå laget mitt etter i sømmene, hadde du sett at det består av 22 spillere fra 22 forskjellige nasjoner. Høyreving, både på bane og benk, var posisjonen jeg sist plasserte noen i, og ledige nasjoner var følgelig svært begrenset i utvalg. Jeg foretrekker helt klart C. Ronaldo og Cahill (i og for seg ingen høyreving, men i nøden spiser fanden fluer) fremfor potensielle høyrevinger fra både Iran og Saudi-Arabia.

Dessuten er det bare å innse at mannen (evt. kvinnen) har teknikk av rang. Ja, håpløs som lagspiller, men fy så underholdende!  :lol: Og underholde, ja det skal laget mitt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #116 på: 15. Juni 2006, 11:50 »
For meg er ikke fintene til Ronaldo det minste underholdende. Det eneste som er underholdende er når han dribler seg sjøl langt opp på tribunen. Når han dribler seg selv opp på øverste rad på den største tribunen på OT, DA ler jeg.
DA blir jeg underholdt.

Det er mange portugisiske spillere jeg ville foretrukket foran Ronaldo. Figo, for eksempel.

DanMan

• Gjest
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #117 på: 15. Juni 2006, 12:22 »
Du innrømmer uansett at du blir underholdt av Ronaldo, og da er jeg fornøyd.  :wink:

Figo har jeg rett og slett ikke sansen for. Må nok bare innse at han ikke er i sin "prime" lenger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #118 på: 15. Juni 2006, 13:40 »
Figo er ikke så god som han var i Barca eller i tidlige Real-år, nei. Men han er fremdeles en meget god fotballspiller, og jeg har mye mer til overs for ham enn Ronaldo.
Og jeg burde kanskje ikke synes det er merkelig at du ikke deler min oppfatning, men jeg gjør det likevel. Jeg blir alltid fortørnet over at enkelte ikke deler mitt syn på en sak hvor det for meg er innlysende at alle oppegående mennesker (altså alle som ikke heier på scums) deler mitt syn.

Som jeg sa, den eneste underholdningsverdien Ronaldo har, er når hun dribler seg selv opp på øverste rad på den største tribunen på OT.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva er ditt drømmelag?
« Svar #119 på: 17. Juni 2006, 00:06 »
Ronaldinho på høyre?