20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
ForsvaretAyaili Yussuf (Dynamo Kiev) :arrow: 1,5£Elliott :twisted: 0,2£Carr :twisted: 1,5£Baba :twisted: 1,5£Midtbanen:James Milner :arrow: Tilbake fra lånNicky Butt :twisted: 1,5£Hugo Viana :twisted: 4,5£Bowyer :twisted: 2,0Spiss:Nihat :arrow: GratisDefoe :arrow: 8,5£Ut:1,54,50,21,51,52,0-----12,2Inn:1,58,5----10,0Prisen ble vel ikke for gal?(3-5-2)---------------Given------------------Yussuf-Taylor-Moore/Bou/Bramble/Ramage-------------------------Parker------------------------Solano/Dyer-------Emre--------------N`Zogbia-----------------------Luque-----------------------------------Nihat/Defoe-Owen--------
Du ser, vi trenger ikke ikke mange spillerkjøp før vi kan konkurrere i toppen av PL. Vi trenger bare 3 forsvarspillere og 1 spiss etter min mening.
Sitat fra: "Kalifen"Du ser, vi trenger ikke ikke mange spillerkjøp før vi kan konkurrere i toppen av PL. Vi trenger bare 3 forsvarspillere og 1 spiss etter min mening. Å kjøpe 36% av startelleveren nå er vel litt drøyt? Skjønner ikke hvordan du mener at det "ikke er mange"???
Sitat fra: "Kalifen"Du ser, vi trenger ikke ikke mange spillerkjøp før vi kan konkurrere i toppen av PL. Vi trenger bare 3 forsvarspillere og 1 spiss etter min mening.Spør du meg, så mener jeg at vi trenger både 2 og 3 spisser. Shearer legger opp, Ameobi er elendig. Det gjør at vi bare har Owen igjen, og hvem vet om han er her til neste sesong? Vi trenger 3 klassespisser pluss et ungt talent som kan få noen cupkamper og steppe inn når det er krise. Chopra ser dessverre ikke ut til å bli et slikt talent.
Men la oss si at Owen blir i klubben neste sessong, da trenger vi bare en spiss. Ameobi, Chopra er gode innbyttere, men de er ikke gode nok for første ellver'n.