20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem skal kjøpe forsvaret?  (Lest 10424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Hvem skal kjøpe forsvaret?
« på: 14. Mars 2006, 18:32 »
Nå har Souness henta inn midtbanen for oss, men vi mangeler fortsatt forsvar.. Hvor blir det av?? Man ser hvordan det gikk mot Manchester..
Hjelper lite å ha en god keeper og en god midtbane, når forsvaret svikter til de grader.. En stopper minst og en venstre back og evt. en høyre back MÅ inn i sommer. Hvordan skal vi ha noen sjangs til å vinne noe i hele tatt når forsvaret vårt er sååå elendig!
Taylor mangler, men vi kan jo ikke forvente å klare oss ut sesongen uten skade.. Ikke Bobby Robson klarte å hente en forsvar spiller en gang! Hva er det med han og Souness som ikke ser at det trengs? Nå er det på tide med noen som kan ordne opåp bak der.. Spisser trengs også sårt nå, men forsvaret lekker for fullt!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 14. Mars 2006, 19:35 »
Jeg er ikke enig i at vi trenger en stopper. Denne sesongen har vært ekstraordinær hva angår skader, og jeg går utifra at mye av grunnen heter Graeme Souness. Vi har vært forfulgt av skader som vi aldri før har vært. Selv om vi ikke kan regne med å klare oss uten skader, så tør jeg garantere at vi ikke er i nærheten av å få så mange skader neste sesong, hvis vi bare får inn en ordentlig manager, som ansetter fysioterapauter og trenere med KOMPETANSE på sitt fagområde.

Det er feil å si at Robson ikke kjøpte forsvarsspillere. Han kjøpte Carr, og han punget ut for Woodgate. Det var ikke hans beslutning å selge Woodgate igjen et og et halvt år senere. Robson kjøpte disse to fordi han innså at han trengte forsterkninger i midtforsvaret og på høyrebacken. Det er ikke Robsons feil at Carr har vært ekstremt skadeplaget denne sesongen, og omtrent ikke har spilt en eneste kamp.

Souness hentet Babayaro, etter at han selvsagt ikke greide å få Bernard til å bli. Men han hadde ikke planlagt at Baba skulle gå skadet så mye som han har gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. Mars 2006, 20:49 »
Som jeg har sagt før: David Rozehnal fra PSG hadde vært konge! han er sterk i kroppen, god på hodet, taklesterk,rask og en ledertype, Blir sikkert ikke så dyr heller. Røverkjøp!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Mars 2006, 22:27 »
newc må kjøpe en klasseforsvarer som vi er helt sikre på spiller supert i premier league. Gallas eller King...koster mye, men vi vet at de presterer.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Mars 2006, 23:01 »
Dere kan låne Bambi fra oss.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 15. Mars 2006, 20:48 »
Sitat fra: "Dag Riise"

Og hvem er så Bambi?

Uansett, bambier har vi nok av fra før.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Wicked Lester

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Mars 2006, 10:19 »
Etter at vi har hentet Van Horseface og Flode, er det vel bare garantert at Nesta og Ferdinand er interessert i å komme til Verdens beste klubb.|Penger er et ikke-tema da Shepherd er rikere enn Roman!!!!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Mars 2006, 14:04 »
Tviler sterkt på at Shepherd er rikere enn Roman du.

Noreng

• Gjest
« Svar #8 på: 17. Mars 2006, 14:31 »
Flode?

DanMan

• Gjest
« Svar #9 på: 17. Mars 2006, 14:37 »
Sitat fra: "Noreng"
Flode?

For å gi deg et lite hint (sjekk forøvrig look-alikes-tråden min på chit chat):

Ronaldo og....

...Flode (til høyre)!  :lol:

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Mars 2006, 17:57 »
Lusiao i benfica hadde vært noe å fått til newcastle :) .Selvom det er VELDIG lite trolig han vill til newcastle så er det lov å drømme!.Ellers vill jeg si et realistisk mål er Olof Mellberg,Hadde han vært noe? vet ikke hvor bra han har vært på villa idet siste.Men det vet kanskje noen andre her? Er da ingen tvil om vi trenger en midtstopper,Ellers ville jeg gått for Yobo i everton!.Helt klart en spiller jeg tror ville forsterka forsvaret til newcastle.Så Yobo er nok den spillern jeg ville ha gått for.
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Mars 2006, 18:11 »
Olof Mellberg nei fy faen, da kan vi likesågodt hente inn Lundekvam. Men Yobo den er jeg med på, klassespiller......Distin har jeg også veldig lyst på,

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Mars 2006, 18:37 »
Vet mellberg hadde en liten god periode for villa ifjor :P .Men ellers har jeg ikke hørt noe nytt men har han vært så elendig siden den tid er jo self bare å droppe`n.Yobo er jo en meget god forsvar spiller.Kjøper man han så kjøper man jo en spiller med masse kvaliteter,Også er det ingen umulighet å få han :)
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Mars 2006, 18:48 »
Sitat fra: "Joakim"

Og hvem er så Bambi?

Bambi er de Djimi Traore. Vi har gitt han kallenavn på forumet vår forstår du. Han er som bambi på isen og dermed Bambi.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Mars 2006, 18:49 »
Sitat fra: "Joakim"

Og hvem er så Bambi?

Bambi er de Djimi Traore. Vi har gitt han kallenavn på forumet vår forstår du. Han er som bambi på isen og dermed Bambi.

Den skjønte ihvertfall jeg ganske lett da :D
Vi har vel vår Bambi i angrep så, og jeg ser helst at vi ikke får flere!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida