20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool  (Lest 34494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #105 på: 19. Mars 2006, 22:28 »
Vil nå legge til at Bowyer ikke er ett sjarmtroll han heller. Bare att han er ufin på sin måte.

Har ett bilde jeg skulle legge ut men får det ikke til.
iverpool FC

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #106 på: 19. Mars 2006, 23:27 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "Torjus"
Vi burde ikke vunnet.
Men vi burde ledet til pause. Liverpool hadde to sjanser! To mål!

Newcastle hadde også 2 sjangser og ett mål. Burde de lede da? Hadde ikke nok med sjangser engang.

Hvis du så høydepunktene og telte sjansene der.
Fra Liverpool viser de de to målene. Fra Newcastle viser de N`Zogbias sjanse, Boumsongs miss, Ameobis sjanse med Reina, og målet til Newcastle, mulig flere sjanser jeg ikke husker. Hadde Newcastle vært like effektiv som Liverpool burde vi ledet ihvertfall 4-2 til pause. Så spørs det om vi hadde kommet til disse sjansene hvis resultatet hadde vært 0-0.

djmattis

• Gjest
Newcastle - Liverpool
« Svar #107 på: 20. Mars 2006, 01:51 »
Jeg syns dette er så pinlig og jeg er så dritt lei av å tape for liverpool!!!!!
HELVETES DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Taper ikke alle kamper da....
« Svar #108 på: 20. Mars 2006, 09:56 »
Sitat fra: "djmattis"
Jeg syns dette er så pinlig og jeg er så dritt lei av å tape for liverpool!!!!!
HELVETES DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!

OK at vi har tapt for mange kamper mot Liverpool, men dog er det 3 av 6 de tre siste sesongene (1-2-3). Selvfølgelig er det for dårlig, men det må ikke gis et inntrykk av at vi taper alle kamper mot dem. -Vi får satse på at Newcastle banker Liverpool i FA-cupfinalen. Om Liverpool kommer så langt da :lol:
Livet er svart/hvitt!

djmattis

• Gjest
Newcastle - Liverpool
« Svar #109 på: 20. Mars 2006, 11:00 »
Hehehe jeg bare var så sur i går for en god kompis av meg er en irriterende Liverpool fan og han får som regel alltid rett når han sier at de vinner og jeg pröver hver gang og krangle med han om at denne gangen går det våres vei, og så får vi et sånnt dritt mål mot oss så kampen blir avgjort......
jeg var ultra skuffa i går.
håper allt ordner seg på onsdag, det hadde värt noe å slå chelsea

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #110 på: 20. Mars 2006, 21:17 »
Var ikke ufortjent at Newcastle tapte nei. Newcastle skapte ikke mange sjanser, men det gjorde heller ikke Liverpool heller. Gerrard er jo i en klasse for seg selv. Bestemann i forsvar for Newcastle må vel være Djibril Cisse og om Liverpool hadde hatt en klassespiss kunne kampen nok endt med verre resultat...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #111 på: 20. Mars 2006, 22:30 »
Nå kan du vel ikke klage på at Liverpool manglet en spiss i denne kampen her? Greit at Cisse var dårlig men Crouch hadde jo full kontrol på forsvaret til Newcastle hele kampen.
iverpool FC

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #112 på: 20. Mars 2006, 22:43 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Nå kan du vel ikke klage på at Liverpool manglet en spiss i denne kampen her? Greit at Cisse var dårlig men Crouch hadde jo full kontrol på forsvaret til Newcastle hele kampen.

Det er jo ikke så rart, han er jo 40 cm høyere enn to stk Babayaroer oppå hverandre, he he.. Freak! :wink:
Who else...... Alan Shearer

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #113 på: 20. Mars 2006, 22:49 »
Sant det, men er det et argument mot han? Er ikke Rooney god? Han ser jo stygg ut, da er han vel ikke god nok for dere da?
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #114 på: 20. Mars 2006, 23:09 »
Ameobi hadde vel ærlig talt enkelt herja mot vårt forsvar.
Når jeg tenker meg om er kanskje det grunnen til at Ameobi spiller såpass mye, forsvaret han bryner seg mot på trening?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
Newcastle - Liverpool
« Svar #115 på: 20. Mars 2006, 23:28 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Ameobi hadde vel ærlig talt enkelt herja mot vårt forsvar.
Når jeg tenker meg om er kanskje det grunnen til at Ameobi spiller såpass mye, forsvaret han bryner seg mot på trening?

Et meget interessant argument som fikk meg til å tenke litt.......

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #116 på: 21. Mars 2006, 13:56 »
Kampen utviklet seg egentlig slik jeg absolutt håpet den ikke skulle. Liverpool scora på den første sjansen de hadde i kampen.  2. målet til liverpool var flott, men de 2. andre de  fikk de først og fremst pga av elendig forsvarsspill.

Vi kunne selvsagt ha avlastet vårt forsvar ved å presse pool bakover på banen med godt angrepsspill. Dessverre fungerte ikke det heller. NZ virka lovende på kanten helt til måtte ut, ergo mista vi vingspillet på den siden. Scott Parker gikk i piruett hver gang han fikk ballen og på den måten ruinerte enhver sjanse på å sette fart på ballen: Fart på ballen var kanskje nøkkelen til å slå hull på poolforsvaret. Carragher og Hyp er ikke akkurat de raskeste. Vi hadde like store sjanser som pool helt til Bom dreit seg ut, etter det var ikke castle i nærheten.

Det castle bør prioritere nå, er å etablere et godt forsvar. Jeg ser gjerne Taylor og Ramage som midtstoppere, i tilegg trenger vi to gode backer. Se på f.eks Tottenham. En del av kampene de har spilt, har ikke vært gode angrepsmessig, men de har etablert seg i toppen gjennom å ha full kontroll bakover. Det samme kan også sies om pool.

Til slutt må jeg nevne at dommeren igjen ødela litt. Er greit at han var konsekvent mot Bom, for i følge boka var det et rødt kort. Men da bør han også vøre konsekvent mot Cisse og gi ham 2 gule kort og dermed rødt pga usportslig opptreden. Ikke rart at dommer Riley nesten ble kasta ut av EM etter katastrofedømminga i EM, spesielt i Tysklandkampen.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle - Liverpool
« Svar #117 på: 21. Mars 2006, 15:13 »
Hva sang liverpoolfansen som gjorde at Toon Army klappet som svar? Jeg tror det var noe om dommeren.
Toon, Toon,
Black and white army

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #118 på: 21. Mars 2006, 16:13 »
Noe om at dommerene i england suger osv...
iverpool FC

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle - Liverpool
« Svar #119 på: 21. Mars 2006, 20:45 »
Var det jeg mente. Ble ganske god stemning akkurat da.
Toon, Toon,
Black and white army