20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool  (Lest 34441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #30 på: 16. Mars 2006, 17:39 »
Først skal ikke Shearer være med, og så skal ikke Emre være med. Hvem faen skal slå gjennombruddsballene da?

Og sphetim, jeg tror ikke vi skal rakke ned på shearer på denne måten. Jeg er sikker på at han kommer til å klare seg brukbart bra mot Hypiä. At han var elendig mot manu er ikke det samme som at han vil være elendig nå. er laget bedre, og fungerer vingene, så skal helvete bryte løs om ikke shearer skal vinne en eneste duell mot finnen.

Emre har vært meget god i de siste kampene, med unntak av manu. Han var svært god mot Bolton, og han har vært meget toneangivende i de kampene før den. Emre hadde virkelig fortjent et mål for innsatsen sin både mot Everton og Bolton. At Emre har problemer med å tilvenne seg PL er reinspikka tøv av Souness. Er urettferdig kritikk takken Emre skal få etter å ha satt Souness så høyt som han gjorde? Han var svært skuffet og lei seg den første tiden etter at Souness fikk fyken. Og da svarer Souey med å hevde at Emre spiller dårlig og at han ikke har tilvent seg PL? Som om ikke Souness var håpløs nok fra før, så sverter han en av sine virkelig lojale støttespillere på den måten? Kommer den mannen (GS) i mitt åsyn er det det siste han gjør! Da skal han få juling!

Emre og Shearer skal selvsagt begge spille mot Looserpool. Emre er svært viktig for vårt offensive spill. Han slår fantastiske gjennombruddsballer, og fakta faen er at han har vært veldig delaktig i nesten alle målene vi har scoret under Glenn Roeders ledelse!

Shearer har blitt bedre etter at Roeder overtok. Han har kommet mer med i kampene, og fått mer å jobbe med. Han har selvsagt hatt sine svake kamper, i og med at det ikke er alltid han har blitt like mye involvert. Og mot ManU var han totalt sjanseløs. Men det var ikke fordi han ikke ville, det var fordi han ikke fikk til noe som helst. Ikke fikk han innlegg eller pasninger, ikke fikk han rom. Han fikk ingen verdens ting, og da ville det vært svært underlig om Shearer hadde spilt bra.
Men Shearer er svært viktig. Han gir absolutt alt alltid, og han er en av få angripere i stallen vår som har evnen til å putte ballen i mål. Og da skal han ikke spille? Det er reinspikka tøv!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #31 på: 16. Mars 2006, 17:48 »
Det å benke Shearer mot Liverpool er jo ren galskap. Den eneste spilleren som er i stand til å slå Hyypià i en hodeduell. Liverpool kommer nok til å tvinge dere mye ut på kanten og da er det natuligt at dere kommer til innlegg. Uten Shearer inne i boxen hvem skal da score målene? Skal Emre liksom gruse Hyypià eller Carragher i en hodeduell? Fantastisk sier nå jeg.
Nå vil også Bambi spille på venstrebacken og da trenger dere neppe farten til Dyer der nede siden Bambi er en meget hurtig spiller. Så da bør en smart spiller som Solano vere selvskreven på høgrekanten. Dyer kan eventuelt ta en hengendespiss rolle, men Shearer er nødt til å spille, selv om jeg godt kunne tenkt meg Bowyer istedenfor.  :P
iverpool FC

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #32 på: 16. Mars 2006, 22:44 »
Sitat fra: "Joakim"
Emre og Shearer skal selvsagt begge spille mot Looserpool. Emre er svært viktig for vårt offensive spill. Han slår fantastiske gjennombruddsballer, og fakta faen er at han har vært veldig delaktig i nesten alle målene vi har scoret under Glenn Roeders ledelse!

Nesten alle målene? Er vel bare snakk om siste målet vi scora. Skuddet som Ameobi snappet opp. Så det er ikke fakta faen...
Poenget mitt er at dersom Bowyer skal spille, så må han i tilfelle overta rollen til Emre ikke Parker. Er ikke noe verre enn det. Har lyst til å se mer av Bowyer!
Sitat fra: "Joakim"
Først skal ikke Shearer være med, og så skal ikke Emre være med. Hvem faen skal slå gjennombruddsballene da?

Er Ameobi og Shearer noe gjennombruddshissige spisser da? Er jo først og fremst Nobby og Zoggy som er tilretteleggere for oss! Usikker på hvor gjennombruddshissig Luque er også, for har ikke fått sett så mye av han. Han har også en fart som er oppskrytt av mange fans. Han er ikke så kjapp

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #33 på: 16. Mars 2006, 23:10 »
De gangene han har spilt for oss har han hatt fart på nivå med Robbie Elliott...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #34 på: 16. Mars 2006, 23:16 »
Sitat fra: "Supersylthe"
De gangene han har spilt for oss har han hatt fart på nivå med Robbie Elliott...

Hvem?
Nå syns jeg det er på særdeles høy tid å spille Luque, fra start. Vi har vært vitne til Shola Ameobi som har blitt vannvittig hauset opp under Roeder blant enkelte etter at han faktisk har putta endel mer enn normalt. Men han er fortsatt en yoyo og det er lenge mellom hver gode kamp, dessverre.
Dessuten veit vi at Alan Shearer og Shola Ameobi slettes ikke er det optimale spisspar, de utfyller hverandre dårlige og er veldig statiske. Albert Luque er kjappere og mer bevegelig, har en utrolig skuddfot og passer bedre sammen med Kongen. Han vil selv spille spiss, og jeg ser ingen som helst grunn lengre til å nekte ham det, er pokker så lei forskjellsbehandlinga nå.

Given
Carr-Bram-Boum-Baba
Nobby-Parker-Emre-Zog
Shearer-Luque

Et meget sterkt lag, hvor forsvaret er den svakeste lagdelen, og der knyttes det fortsatt endel usikkerhet rundt Bramble og Carr. Ram går inn for begge disse, forhåpentligvis er ihvertfall en av de klare, slik at vi ikke ser Elliott fra start.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Liverpool
« Svar #36 på: 17. Mars 2006, 17:15 »
Dette er en kamp det er vanskelig å spå et utfall av. Liverpool er et meget godt lag, men Newcastle er i form og kan vinne denne kampen. I og med at den spilles på St. James' Park regner jeg NUFC som favoritter.

Jeg håper og tror vi tar dem, men det blir jammen ikke lett. Bare vi spiller bedre enn mot ManU, ellers kan vi få en smell her også er jeg redd.

Tipper 1-0  8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #37 på: 17. Mars 2006, 17:49 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16826492%26method=full%26siteid=50081%26headline=you%2dll%2dbe%2dluque-name_page.html

Faen i hælvete! Luque ikke på benken en gang  :evil:

Herrefyfaen i helvette. Hva faen er det Alan Oliver skryter så jævla over man-managmentet til Roeder for? Kan ikke se på hvilke måter det hjelper på Luques motivasjon for å spille i Newcastle eller hans selvtillit.
Tåpelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #38 på: 17. Mars 2006, 18:04 »
Faen ass, de gir han ikke en sjanse en gang. Greit kanskje han ikke har vært lord god på trening, men alle vet hvor god han egentlig er. Gi han en kamp fra start da for hælvete !! Hva faen har vi å tape lissom, vi ligger jo midt på tabellen, eneste vi mister er å gi en meget god spiller lysten til å spille for klubben vår. De som tror Luque trengte første året i PL for å utvikle seg for så å slå til neste sesong kan bare glemme det, han kommer til å forsvinne rett tilbake til Spania som en meget bitter mann.....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #39 på: 17. Mars 2006, 20:44 »
Jeg har lenge levd i den troen at Luque skulle slå til neste sesong, men nå er jeg inneforstått med at han forsvinner. Jeg vet det nå. Og han forsvinner som en meget bitter mann, og han kommer til å bli en hit i en spansk toppklubb, som kommer til å få han for ingen verdens ting. Er vi heldige får vi en liten hundrelapp for han.

Og dette irriterer meg grenseløst. Her punget vi ut for en klassespiller, og så ender han opp som en flopp som ikke har fått en ordentlig sjanse. Minner en tanke om Stephane Guivarc'h-historien. Storspilte i Auxerre, ble skadet i VM, og ble kastet på dør veldig fort etter Gullits ankomst. Forskjellen er bare at Luque faktisk er en meget god spiller, og sannsynligvis vil fortsette å ha en strålende karriere, mens franskmannen forsvant ut i det store intet, og ble stående som en døgnflue.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #40 på: 18. Mars 2006, 20:41 »
Akkurat nå HÅPER jeg han faktisk forsvinner. Ikke fordi jeg ikke liker han, men jeg syntes skikkelig synd på han. La han komme seg hjem til Spania å brilijere igjen!! Håper bare ikke vi taper altfor mye penger:(

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #41 på: 19. Mars 2006, 10:14 »
Å si at Shearer ikke burde starte er latterlig. Ser at folk skriver at han ikke kommer til å vinne en duell med hypia. kansje det, men hvem andre skal gjøre det isåfall? Shearer har spilt mot hypia mange ganger og kjenner ham. Jeg tror det beste er at Dyer starter på topp med Shearer. Da får pool en ganske vanskelig oppgave med å passe på. Dette kan gi Shearer mer rom. Får vi innlegg, er Shearer livsfarlig. Det blir en tøff og vanskelig oppgave. men jeg håper og tror.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #42 på: 19. Mars 2006, 10:37 »
Enig med deg der Annern

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Liverpool
« Svar #43 på: 19. Mars 2006, 11:31 »
Mange mener at Shearer er en byrde for oss. Men jobben hans er IKKE å spille fri Ameobi, eller drible ned forsvarene til folk. Jobben hans er å score mål! Det var Shola Ameobi sin feil at Shearer spilte dårlig mot Manutd. Han fikk jo INGEN gode baller i det HELE TATT! Det er mange som misforstår rollen til Shearer. Hadde Dyer spilt ved siden av Shearer, som Annern foreslår, da hadde Shearer klart seg mye bedre.

Shearer skal SCORE MÅL! Ikke drible spillere. Enkelte av dere burde bare skamme dere!

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #44 på: 19. Mars 2006, 13:21 »
noen som har en ide om hva slags 11r vi kommer til å stille idag?
det eneste jeg vet er at Ameobi er selvskreven på topp.