20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool  (Lest 34416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #15 på: 15. Mars 2006, 10:30 »
---------Given---------------
--Carr Boum Ramage Baby--
--Solano Emre Parker Nzogbia--
----------Bowyer Dyer-------

Sorry, men etter kampen mot mau, så har jeg virkelig mistet lysten For alan Shearer. Ser ut som hans dager er over.
sub:shearer,amoebi,bramble,luque,moore!

Denne kampen her eller mot Chelsea vil være det beste laget vi har stilt opp med denne sesongen!!!! :D  :D  :D
ax

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #16 på: 15. Mars 2006, 10:54 »
Fordi Alan Shearer ikke klarer å utrette stort mot Premier Leagues kanskje beste forsvar så vil du vrake han... Høres smart ut... I en kamp hvor vi blir rundspilt slik jeg sjelden før har sett Newcastle vært rundspilt kan du ikke forvente at Shearer skal utrette stort på topp. Han er 35 år og produserer ikke mål og sjanser på egenhånd lenger. Shearer er en spiller som alltid gir alt og er den som går forhånd og viser et eksempel for de andre på laget. Det og sette ham ut av laget på grunn av en dårlig kamp blir rett og slett for dumt.

Greit nok at han ikke er like god som han en gang har vært, men pr. dags dato er han mer enn god nok for en plass i startelleveren...

Du vil i stedet starte kampen på SJP uten en eneste spiss i lagopptillinga. Dette mot PLs gjerrigste lag. Høres ut som en masterplan det...

Selv om Elliott ikke har vært en skandale de siste kampene, selv om han ble rundspilt slik som resten av laget sist (kanskje litt mer enn enkelte andre) vil jeg gjerne ha ham ut av laget. Han er rett og slett ikke god nok...

Ameobi var inne i en god periode, men har vært shait de siste kampene. Kanskje på tide at han får hvile og at vi heller kjører opp en frisk Dyer eller Luque om han er i kampform. Ser ut som Ameobi ikke kan spille for full maskin og det er enda en grunn til at han bør hviles...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #17 på: 15. Mars 2006, 21:04 »
Joda. Vrake Alan Shearer mot PLs gjerrigste lag. La oss ha et lag totalt blottet for målscorere.
Riktignok er Shearer 35 år, og produserer ikke sjanser på egenhånd lenger. Men ærlig talt. Hvem skal vinne i lufta? Hvem skal stå på femmeteren og banke ballen i krysset når Zoggie kommer med et millimeterpresist innlegg? Skal vi spille med to midtbanespillere på topp, i stedet for Alan Shearer. Som om ikke folk lo av oss fra før. Benitez kommer til å le seg dønn ihjel om vi ikke har Shearer på banen. Da har vi tapt kampen før et eneste sekund er spilt.
Shearer skal selvsagt spille denne kampen, selv om han var crap mot ManU. Men hvem faen var ikke crap mot ManU?
Shearer kan ikke få fornyet tillitt, men Ramage, som lot Rooney få leke seg i samtlige 90 minutter, får fornyet tillitt. Med andre ord, skal terskelen være lavere for tidenes målscorer i Newcastle og PL, enn den er for en talentfull forsvarsspiller som ved en tilfeldighet slo gjennom som 22-åring, og som neppe kan forsvare en plass i forsvaret når Carr, Bramble, Boumsong, Taylor og Babayaro er i toppform?
Det høres veldig fornuftig ut.

La oss gå ut for ikke å score mål mot Liverpool.
Idioti! Galskap!

Hadde du foreslått det der for en hvilken som helst ex-manager i Newcastle, bortsett fra Ruud Gullit (som hadde hyllet deg som en helt), så hadde du blitt ledd av. De hadde ledd høyt og lenge. Selv i en alder av 35 år, er det galskap å sette Alan Shearer ut av laget, når alternativet er å bruke en midtbanespiller som scorer et veldig begrenset antall mål eller Shola Ameobi, og motstanderen heter Liverpool.
Og selv når Owen er tilbake mener jeg vi gjør rett i å bruke Shearer.
Det skal mye til for at Kongen skal spille seg ut av laget, med de alternativene vi har på topp per i dag. Shearer sammen Luque eller Dyer fra start mot Liverpool. Det burde være en selvfølge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #18 på: 15. Mars 2006, 21:44 »
------------------given-----------------------

----carr------ramage----boumsong-baba-

--------------parker--zogbia----------------

--------------------emre---------------------
-------dyer--------------------luque---------

-----------------shearer---------------------
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #19 på: 15. Mars 2006, 22:26 »
Vi kan klare dette på hjemmebane, men dette blir tøft. Looserp. er som sagt tidligere gjerrige som scrooge (som sikkert er basert på en karakter fra livp) :lol:

Jeg har iallefall tro på en veldig offansiv strategi, da det er dette som har fungert mot dette laget i PL's mest underholdende kamper.( og da mener jeg i mål, og ikke i seire, he he)
Who else...... Alan Shearer

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #20 på: 16. Mars 2006, 00:14 »
Korrekt Joakim, men mange her i verden som ikke eier fotballhjerner :)

Har trua på en målfattig kamp, som vi vinner 1-0 etter dødballscoring...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #21 på: 16. Mars 2006, 00:17 »
Og LFC vant 5-1 over Fulham i dag, og tre av superspissene til LFC putta. Må si jeg likte det mindre godt....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #22 på: 16. Mars 2006, 00:19 »
Flaks, sa Suveren Suveran.

Sikkert 5 år siden sist Scouserpool scora 5 mål i en kamp...

djmattis

• Gjest
Newcastle - Liverpool
« Svar #23 på: 16. Mars 2006, 00:40 »
typisk at det skal lösne for dem akkuratt för de skal möte oss da, hehe

men jeg har tro på seier her, men husk at uavgjort mot puul er godkjent

men kompisen min blir så irriterende når puul vinner over oss....
damnit

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #24 på: 16. Mars 2006, 11:29 »
Sitat fra: "Supersylthe"

Var dette det nye ordet "sarkasme"

Fotballhjerne, det er noe jeg kan love deg er, en GOD del større en din pumkin! 8)
Og ja, jeg skal virkelig se på de duellene Shearer vinner mot Hypia! Vet du hva, jeg vil ikke se noe duelle ridet hele tatt, vi skal spille fotball, ikk e pelme ballen opp! Men det er sånn fotball du liker kanskje,(din store fotballhjerne) :P

Shearer, kan slippes løs de siste 20 minuttene, men i denne kampen så blir det Dyer!
ax

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #25 på: 16. Mars 2006, 11:29 »
Til og med Cisse kom rundt på kanten og fekk lagt eit pefekt innlegg som Gerrard putta på i går  :? . Likte det lite. Men Fulham er jo jekla offansive da så at Liverpool sko få noken mål er kanskje litt logisk. Fulham hadde tror det var 54% possession til pause. Må sei det er sterk borte mot Pool.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #26 på: 16. Mars 2006, 11:29 »

Var dette det nye ordet "sarkasme"

Fotballhjerne, det er noe jeg kan love deg er, en GOD del større en din pumkin! 8)
Og ja, jeg skal virkelig se på de duellene Shearer vinner mot Hypia! Vet du hva, jeg vil ikke se noe dueller i det hele tatt, vi skal spille fotball, ikke pelme ballen opp! Men det er sånn fotball du liker kanskje,(din store fotballhjerne) :P

Shearer, kan slippes løs de siste 20 minuttene, men i denne kampen så blir det Dyer!
ax

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #27 på: 16. Mars 2006, 12:16 »
Nei,nei. Skulle Shearer ha gått ut hadde jeg heller brukt Luque. Må si jeg har litt bange anelser før møtet med Liverpool, men vi får se...*krysse fingrene*
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #28 på: 16. Mars 2006, 12:47 »
Håper Roeder tar til fornuften å vraker Ameobi. Folk sier at Ameobi trenger hvile!?! Hvile? Hvile er det våre beste spillere trenger innimellom. Ikke Ameobi. Han må vrakes. Ameobi ut og inn med Bowyer/Luque/Dyer.
Bowyer var et friskt pust mot Man Utd og har løftet seg etter at Souness forsvant. Skulle gjerne sett han på midten på søndag. Dyer startet ganske sikkert ikke, pga skader. Men kommer nok inn mot slutten. Luque er ikke Roeders favoritt, men har gått fra å ikke være med på benken en gang, til å sitte der, og så komme innpå. Så Luque nærmer seg forsåvidt første 11eren. Synes vi kan stille med 451. Mange er negativ til 451, men 451 kan være mer offensivt enn 442 til tider.

------------Given-------------
Ramage-Boum-Elliott-Baba-
Nobby-Bowyer-Parker-Zoggy
-------------Emre-------------
------------Shearer-----------

Hadde ikke gjort meg noe om Emre startet på benken denne kampen til fordel for Bowyer. Emre har ikke imponert like mye i det siste, og det er faktisk noe i det Souness har uttalt om at Emre ikke helt har tilpasset seg PL ennå. Så alternativt kan vi stille med:

------------Given-------------
Ramage-Boum-Elliott-Baba-
Nobby-Bowyer-Parker-Zoggy
-------Shearer-Luque--------

Men for all del ikke Ameobi!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #29 på: 16. Mars 2006, 14:43 »
Flaks, sa Suveren Suveran.

Sikkert 5 år siden sist Scouserpool scora 5 mål i en kamp...

De har ikke scoret 5 mål på anfield siden 01/02 sesongen mot Ipswich.
Men vi vant 1-5 i fjor mot Wes Brom på bortebane, hint hint!
iverpool FC