Vel ikke helt enig i at Ameobi kan bli den neste nummer ni ass, hvis det er det du prøver å si, men at han kan bli en gos spiller, som putter en del mål, det er jeg sikker på. Vet ikke om dere har sett det jeg har sett, men ameobi får med seg ballen (nesten) overalt. Han har bra teknikk, (selv om han kan se noe klønete ut innimellom) og fremfor alt, han har lyst til å spille for Newcastle. Det synes jeg burde være den første grunnen til å la han bli,og gi han noen flere sjanser. Helt klart at vi må ha inn en ny spiss, men hvorfor skal vi nøye oss med de som ingen andre vil ha. Jeg vet at defoe ikke er helt fornøyd med å være 3. valg i spurs. prøv å hent han da vel. ruud vil jeg jo seff ha, men vil han spille for oss, tviler :evil: han er en red devil, og kommer nok ikke til å spille for noen andre i premier league. ikke med lyst i allefall. Så gjenstår det å se hva vi får inn for noe nytt. Personlig synes jeg ikke spiss er førstevalget ass, jeg vil ha stopperkjempe. en som kan hjelpe de andre til å bli bedre.