20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nye erstatteren til shearer?  (Lest 7684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirAndreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Nye erstatteren til shearer?
« på: 06. Mars 2006, 13:29 »
Noen som har noen synspunkter på angripere vi linkes med om dagen?
Forlan og Hassan og sunderlands ving Julio Arca..

Eneste vi har vært linket til jeg kan se på som en verdig arvtager til shearer er vel egentlig ronaldo selv om jeg tror det er usannsylig at sheperd lander han! Torres er heller ikke tingen tror jeg.

Noen som vet stort om Hassan i det hele tatt?

folesvert

• Gjest
« Svar #1 på: 06. Mars 2006, 13:36 »
... hva het han i Feynoord som ble linket til oss da - han virket lovende?!?Ronaldo ville vært morsomt, men er på vei nedover. Er jo heller ingen KRIGER da!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Mars 2006, 14:21 »
Sitat fra: "folesvert"
... hva het han i Feynoord som ble linket til oss da - han virket lovende?!?Ronaldo ville vært morsomt, men er på vei nedover. Er jo heller ingen KRIGER da!
Han heter Dirk Kuyt. Han hadde vært en perfekt ersatter til kongen etter min mening. :D

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Re: Nye erstatteren til shearer?
« Svar #3 på: 06. Mars 2006, 19:52 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Noen som vet stort om Hassan i det hele tatt?

Det er utrolig mange fotballspillere som heter Hassan. Hvem tenker du på?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Mars 2006, 21:42 »
altså er ikke enig med det du sier om Torres! fernando torres hadde jo helt klart hvert en verdig erstatter for shearer. Torres er rett og slett i verdensklasse! Han hadde vært kremen , men taker ikke nei til Dirk Kuyt heller. men fordi som ikke vet så mye om torres, han er vill . har sett masse spansk fotball så vet hva jeg snakker om :P:P
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Mars 2006, 21:46 »
Vill var jo forsåvidt også Luque i Spania.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Mars 2006, 21:53 »
Sitat fra: "Doffi"
altså er ikke enig med det du sier om Torres! fernando torres hadde jo helt klart hvert en verdig erstatter for shearer. Torres er rett og slett i verdensklasse! Han hadde vært kremen , men taker ikke nei til Dirk Kuyt heller. men fordi som ikke vet så mye om torres, han er vill . har sett masse spansk fotball så vet hva jeg snakker om :P:P

NEi nei nei ikke Torres.... Vi hadde sikkert klart å lagd han til en vandrende katastrofe uten selvtillit av han også, slik vi gjorde med Luque... Nei, gi meg en Nihat!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Mars 2006, 22:14 »
hehe. jeg har min mening dere har deres, eller hadde vi ikke hatt noe og diskutere.Luque er mer en ving en spiss . torres er jo en ren spiss. han er en målmaskin. det har aldri luque vært . men men blir morsomt og se hvem vi ender opp med. uansett er det viktigste at erstatteren til shearer lykkes og bøtter inn med mål. da er det jo forsovidt det samme om han heter abdulla eller jødeLeif! :)
lt;3 Newcastle <3

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Mars 2006, 22:31 »
Ikke for å være sur :lol:  8)  :?  :shock:  :o  :(  :)  :D !
Men hvor mange tråer skal vi ha om nyspiss, arvtager til Shearer osv? Hadde det ikke vært en ide og hatt en samle tråd?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Mars 2006, 23:12 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Ikke for å være sur :lol:  8)  :?  :shock:  :o  :(  :)  :D !
Men hvor mange tråer skal vi ha om nyspiss, arvtager til Shearer osv? Hadde det ikke vært en ide og hatt en samle tråd?

Jo!  :)

Mitt ønske forøvrig er at det er en engelsk spiller som tar over for Shearer.
Darren Bent er en spiller jeg liker veldig godt og jeg hadde vært kjempeglad hadde han kommet til klubben.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Re: Nye erstatteren til shearer?
« Svar #10 på: 07. Mars 2006, 04:03 »
Sitat fra: "GeirAndreas"

Det er utrolig mange fotballspillere som heter Hassan. Hvem tenker du på?

Jeg tenker på tyrkiske ahmed hassan på 30 år..[/quote]

Ahmed Hassan er en sentral midtbanespiller.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Mars 2006, 11:03 »
skjønner ikkje koffor du nevner Arca og Hassan, ingen av de er spiss, og temaet er jo erstatteren til Shearer.
Ahmed Mido Hassan(Hossam) spiller jo på Tottenham hvis det var han du tenkte på, men det er jo ein annen Hassan vi har blitt linket til og han er, som Nordin sier, midtbanespiller. Så det er jo bare Forlan som kan "erstatte" Shearer og det hadde til og med Ameobi klart betre.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Mars 2006, 15:56 »
Alle som vi linkes til nå kan vi ta med en STOR klype salt. Hvorfor i all verden skal vi kjøpe spillere når vi ikke har fått på plass en ny manager?? Vi kjøper ikke en spiller som vi ikke vet om kommer til å passe inn det nye systemet som en ny manager vil tilføre Newcastle.

Alle vi linkes til er nok bare svada piss fra ende til annen diktet opp av tabloider.

folesvert

• Gjest
« Svar #13 på: 07. Mars 2006, 16:04 »
Men halve moroa er jo å spekulerer, gruble litt selv og lese om alle ryktene. Det er jo det som holder mye av forumet oppe ... alle snuser litt og synser litt i alle retninger, fordi vi er lidenskapelig opptatte av klubben og vil den alt godt!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #14 på: 07. Mars 2006, 16:19 »
Erstatteren til Alan Shearer har vi allerede. Michael Owen er jo hans klare erstatter.