20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Høyre back linket  (Lest 5535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Høyre back linket
« på: 05. Mars 2006, 16:38 »
Newcastle skal ha meldt seg inn i kampen om den skotske høyrebacken Stuart Cumming. Fra før har blant annet Newcastles rivaler Sunderland og Middlesbrough vist interesse for backen.

I følge The Sunday Sun skal Newcastles speidere ha holdt et øye med spilleren i lengre tid. Cumming spiller for tiden i tredje divisjons klubben Elgin City og regnes som et av de største talentene i de lavere divisjonene i Skottland.

21-åringen spiller primært høyreback, men kan også brukes på vingen. Han skrev under for Elgin i sommeren 2004 etter et opphold i Blackburn.

Overgangssummen er ventet å ligge rundt £100,000.

------------------------------------------------------------------------------

Først og fremst er det vel venstre back og spiss vi trenger, men jeg liker at vi sjekker opp talenter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #1 på: 05. Mars 2006, 16:48 »
Jeg også, og liker det navnet på karen også. Passer perfekt i det han fyrer av et skudd, hører kommentatoren for meg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #2 på: 05. Mars 2006, 17:01 »
Hahahaha :)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #3 på: 05. Mars 2006, 17:23 »
Hehe  :wink:

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #4 på: 05. Mars 2006, 18:39 »
Det er jo så absolutt en høyreback vi trenger. Men tror nok denne karen er ment som en mann for framtida og ikke rett inn på laget med andre ord.
Andreas Martins

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #5 på: 05. Mars 2006, 20:58 »
hm cumming hassan og forlan blir lissom ikke helt der jeg vil ha det azz!

Trabelsi, Kujt og dusher er vel en bedre trio ;)
lt;3 Newcastle <3

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #6 på: 05. Mars 2006, 21:10 »
Bridge,Milner,D.Bent

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #7 på: 06. Mars 2006, 10:45 »
Enig, er ikke akkurat taølenter vi bør hgente nå.. Synes vi har nok av de! Kjøp heller noen som kan komme rett inn på førstelaget og styrke det(hørte jeg v.back???)!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #8 på: 06. Mars 2006, 21:47 »
ja vi trenker folk som går rett inn i første elveren. for eks på venstreback!

Babayaro er vel ikke akkurat trua av Elliot. Kjøp en som er bedre en baba, da vil han yte mer for plassen. trenger konkurranse på alle plasser noe vi spesielt mangler på topp! Ameobi og chopra truer aldri i verden Owen og Shearer. Luque kunne gjort det med den formen han hadde i Deportivo , men nei vi har ikke bra nok konkurranse om plassene eneste er når dyer er skadefri på midten og fighten mellom Carr|ramage på høyreback. De elleve beste er kanon , men synes ikke spillere som Clark Elliot og Faye skal sitte på benken. det er rett og slett ikke bra nok! er ikke akkurat folk som kan komme inn og prege kamper!
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #9 på: 07. Mars 2006, 11:44 »
Unge talenter er tingen, MEN.... han er 21 år nå og spiller kun(!) i skotsk tredje divisjon? Bare jeg som er litt bekymret over det.....?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #10 på: 07. Mars 2006, 18:09 »
Enig med deg Kyllingmann. Til og med jeg kunne spilt i skotsk tredjedivisjon og gjort det godt.

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #11 på: 07. Mars 2006, 20:19 »
Når fagfolket har uttalt at dette er et talent, så er vel det kanskje et kvalitetsstempel...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #12 på: 09. Mars 2006, 14:26 »
Sitat fra: "oivind99"
Når fagfolket har uttalt at dette er et talent, så er vel det kanskje et kvalitetsstempel...

Fagfolket? Fordi Sunderland og Midlesbrough har vist interesse?

Han er allerede 21 år(!) og spiller kun i Skotsk tredje divisjon....

Dessuten... hvorfor skrive under for et skotsk tredje divisjonslag etter et opphold i Blackburn? Da har du meget sære spesielle interesser for å velge som du gjør, med mindre han da ikke ble tilbudt en kontrakt i Blackburn da fordi de ikke så noe i ham som gjorde at de ville beholde ham og satse på ham. men det kan vel ikke tenkes, eller?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #13 på: 09. Mars 2006, 15:22 »
Jeg tviler sterkt på at denne spilleren er god nokk for noe pl lag.
En som spiller i 3divisjon i skotland og er 21 år, kan ikke regnes som noe talent. og da mener jeg talent for å spille i verdens beste liga.

Hadde han derimot vert 16-17år hadde han hvert et talent. Men hvorfor fikk han ikke kontrakt av Blackburn da? Det er klart at newcastle har følere ute, men jeg tviler på at det er noen stor interesse for denne spilleren.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #14 på: 09. Mars 2006, 15:26 »
Jeg mener at akkurat nå har vi nokk av talenter. Ameobi og Chopra er etter mitt hode ikke talenter lenger. Derfor mener jeg at et spiss talent kunne vert spennende. På står vi forøvrig med en midtbane som kan holde i minst 5 år, hvis alle holdes i klubben. Men en etablert venstreback som kan gi baba kamp hadde vert konge
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /