20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3  (Lest 37815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3
« Svar #15 på: 05. Mars 2006, 23:59 »
Sitat fra: "journalisten"
Kanskje Luque også får sjansen. Han er i en oppadstigende kurve og hadde et heller bra innhopp i går. Tror han bør få muligheten fra start mot MUFC, han kan forhåpentligvis være med å avgjøre kampen hvis han får tillit og rette spillerne rundt seg.

Bra innhopp?? Hva gjorde han annet enn å pådra seg det gule kortet? Han fikk jo kjeft av Roeder mot Southamton og ble sendt ut av laget fordi han nektet å følge hans ordre å holde på ballen. Isteden forsøkte han å score og tok kjappe frispark. En så tydelig at mot Bolton så tørte han ikke det samme. Derfor pådro han seg gult kort fordi han ble sendt ut på banen for å drøye tid og holde på ballen. Ikke all verden en har mulighet til å utrette da gitt. Fullstendig waste av talent spør du meg. Bruke en spanjol som er god med ballen de siste 5 min for å drøye tid! Men desverre så har Luque skjønt at han kun får tillitt av Roeder ved å gjøre som han sier. Fortsetter han slik i 10 kamper så kanskje han får tillitt fra start når Ameobi sin hofte slår seg helt vrang og det ikke hjelper med smertestillende lenger. Nesten rart å si det, men jeg nesten håper at det skjer slik at vi får mulighet til å se den virkelige Luque herje i PL sine siste kamper med sin eminente teknikk! Desverre så kommer det nok ikke til å skje. Fatte det de som vil!
Andreas Martins

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06. Mars 2006, 10:56 »
Sitat fra: "Doffi"
skal se kampen med en kamerat som er man u faen. blir morro dette.

Ingen tvil om at vår midtbane er mye sterkere en manu sin
(christiano ronaldo er meget farlig though)
Viktigste blir og få stoppet rooney, han herjet på stjames sist!

Hvis rooney herjet sist da lurer jeg på hva Ronaldo gjorde.. Faen som vi sleit med han sist, han dribla jo hele laget vårt jo, alene.. Var ved flere anledninger vi måtte ty oss til stygge taklinger som dirty spill.. Er faktisk mer redd for han enn Rooney.

Tror vi blir for små i dette oppgjøret, og jeg blir like forbanna hver gang. Tipper vi tar ledelsen først, det gjør vi faktisk alltid mot Man U,. men det er typisk, Tap, jeg tipper 3 eller 4-1. Ingen grunn til å deppe selvom, vi klarer å reise kjerringa nesten kamp igjen..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 06. Mars 2006, 12:26 »
Mitt resonement bygger mest på hvordan jeg tror kampen vil se ut. At en ekstra på midten hadde vært gunstig her er det liten tvil om, og da helst Bowyer.
For å svare til Kristoffer: jeg liker det offensive utgangspunktet til Roeder og at han vil spille slik. Ære være det, men på en annen side: jeg ser helt klart gode grunner til at vi kanskje kan tjene godt på en 4-5-1 og det vil overraske meg om ikke Roeder ofrer det en tanke iallfall.
Jeg er forresten enig med deg i at du vil se Luque fra start. men får vi det? Nei (det tviler jeg iallfall sterkt på). Og er vi tjent med det? Sålenge Luque ikke slår til: nei. Vi kunne sårt trengt Luque her, og i toppform, slik han er nå tilfører han ikke laget noe. Dessverre

til journalisten: ang Bowyers skuddfot! Minner meg litt om slik jeg opplevde Solano på slutten før han tok en sessongs pause i villa: ville og ville, men fikk det ikke helt til. Og det gjør sitt med tålmodet over tid. Heldigvis er Solano mye bere igjen nå. Og for å få fokus tilbake på Bowyer: han har ikke truffet ennå denne sessongen (correct me if' I'm wrong?), men han er så mye mer en den skuddfoten. Og det er derfor jeg mener Bowyer er en mann for denne anledningen. Du snakker også om Emre og nå blir jeg nok upopulær her: men kunne Emre vært en joker å satt inn utover i andre omgangen med sin eminente teknikk? Vi ser at han ikke holder helt i 90 minutter nå, men ofte er den beste kanskje ca halve kampen eller lenger og. Spørsmålet er om vi har råd til dette mot ManU? Jeg ville faktisk vurdert å la Emre komme inn etterhvert som vi kan ha gjort ManU slitne. Til alle som har meg helt opp i vrangstrupen nå: sier ikke at Emre ikke er god nok, for det er han, men bare et tanke-ekspriment fra min side for å gjøre noen taktiske trekk mot ManU.....

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Mars 2006, 14:33 »
Hadde vært kjekt om Luque hadde fått muligheten. Luque(venstrekanten)  vs. Ronaldo(høyrekanten), to kjappe tekniske spiller. Det hadde vært kjekt å sett. Ameobi hadde bare ikke hengt med i svingen mot ronaldo

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Mars 2006, 14:52 »
Jeg har skaffet meg Pro Evolution Soccer 5 og der har jeg bare vunnet en kamp og det var mot manu på borte bane :lol: ....vant 1-0 scoring av N'zogbia etter 21min=).....håper at dette skjer til kampen til søndag=)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Mars 2006, 15:07 »
Sitat fra: "playah"
Jeg har skaffet meg Pro Evolution Soccer 5 og der har jeg bare vunnet en kamp og det var mot manu på borte bane :lol: ....vant 1-0 scoring av N'zogbia etter 21min=).....håper at dette skjer til kampen til søndag=)

Bra du velgjer Pes 5 framfor Fifa 06. Forunftig mann.  :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #21 på: 06. Mars 2006, 16:00 »
Åååh, som jeg eeeeeeeeeeeeeeelsker PES5! Uten det spillet hadde jeg aldri giddet å skrudd på dataen lenger.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06. Mars 2006, 16:05 »
DØ, MANU... DØØØØØØØ
Who else...... Alan Shearer

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #23 på: 06. Mars 2006, 16:50 »
Sitat fra: "amt"
Kanskje Luque også får sjansen. Han er i en oppadstigende kurve og hadde et heller bra innhopp i går. Tror han bør få muligheten fra start mot MUFC, han kan forhåpentligvis være med å avgjøre kampen hvis han får tillit og rette spillerne rundt seg.

Bra innhopp??

Ja, jeg mener at han gjorde et heller bra innhopp og gjorde det han skulle på de åtte minuttene, selv om gult kort ikke akkurat er en optimal situasjon. Men det er vanskelig å få utrettet noe på åtte minutter, og jeg synes absolutt Luque burde få mer tillit, noe jeg har poengtert og argumentert for i et tidligere innlegg, så jeg sier det ikke en gang til.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #24 på: 06. Mars 2006, 18:01 »
Sitat fra: "NUFranC"
DØ, MANU... DØØØØØØØ

Jeg er lett med på den. Hater ManU. Vet ikke hvorfor, men jeg kjenner magesyren vil opp og ut av fordøyelsessystemet hver gang jeg ser de ekle, glorete rødtrøyene drive med det de liker og kalle fotball.

Denne kampen skal vinnes.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Mars 2006, 18:10 »
Sitat fra: "chickenman"
Du snakker også om Emre og nå blir jeg nok upopulær her: men kunne Emre vært en joker å satt inn utover i andre omgangen med sin eminente teknikk? Vi ser at han ikke holder helt i 90 minutter nå, men ofte er den beste kanskje ca halve kampen eller lenger og. Spørsmålet er om vi har råd til dette mot ManU? Jeg ville faktisk vurdert å la Emre komme inn etterhvert som vi kan ha gjort ManU slitne. Til alle som har meg helt opp i vrangstrupen nå: sier ikke at Emre ikke er god nok, for det er han, men bare et tanke-ekspriment fra min side for å gjøre noen taktiske trekk mot ManU.....

Jeg tror ikke det var så dumt jeg. Men jeg er redd at hvis vi mangler han fra start, kan det være at ManU får et bedre tak på midtbanen, enn hvis Emre var med. Jeg tror han spiller en veldig viktig jobbende rolle sammen med Parker sentralt på midtbanen.

Men hvis godeste Glenn Roeder er overbevist om at midtbanen klarer seg utmerket uten Emre til og begynne med, og at det kanskje er bedre å slippe til Emre som en terrier utover i andre omgang, så kan det være svært, svært lurt. En meget god tanke, chickenman, som kanskje blir realisert?
Tore Eikeland,

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Mars 2006, 18:16 »
Sitat fra: "Kalifen"
Hadde vært kjekt om Luque hadde fått muligheten. Luque(venstrekanten)  vs. Ronaldo(høyrekanten), to kjappe tekniske spiller. Det hadde vært kjekt å sett. Ameobi hadde bare ikke hengt med i svingen mot ronaldo

luque er alt annet en rask
han er en treg lompe, kanksje han var rask før, i sine glansdager i deportivo, men for newcastle har han ikke fått ræva i gir enda i så fall!!!

SAD BUT TRUE

å ikke kom me sånne naive uttalelser om Luque da, vær så snill!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Mars 2006, 18:19 »
Det er ikke en naiv uttalelse når det gjelder en mann med prislapp på 120 mill. Bare gi han mer tillit så kommer han for fullt til neste år. Hadde vært j**** synd hvis han blir solgt for 50 mill. til sommeren bare på grunn av at vi ikke klarte å ta vare på han skikkelig.
Tore Eikeland,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 06. Mars 2006, 20:51 »
Nei, vi skal da sette oss i respekt med en gang, og Emre og Parker er bankers sammen sentralt! Og de kan meget vel vinne midtbanekampen mot Scum!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 06. Mars 2006, 21:52 »
Sitat fra: "amt"

Bra innhopp??

Ja, jeg mener at han gjorde et heller bra innhopp og gjorde det han skulle på de åtte minuttene, selv om gult kort ikke akkurat er en optimal situasjon. Men det er vanskelig å få utrettet noe på åtte minutter, og jeg synes absolutt Luque burde få mer tillit, noe jeg har poengtert og argumentert for i et tidligere innlegg, så jeg sier det ikke en gang til.

Jeg mener at Roeder ødelegger for Luque. Men han har kanskje ikke så mye valg.
Andreas Martins